Tijd voor een huddle.quote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
Dat verplicht lopen en klappen naar het (uit)publiek die je vervolgens gaan uitschelden omdat je op je reet hebt gekregen is één van mijn favoriete rubrieken in het voetbal
quote:Op zondag 3 november 2024 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Grote kans Almere, kans op uitbraak voor RKC werd in de kiem gesmoord!
Gaat verder nog alles goed maatje, het is nooit te laat om hulp te zoekenquote:
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doenquote:Op zondag 3 november 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Gaat verder nog alles goed maatje, het is nooit te laat om hulp te zoeken
Goed doorsmeren.quote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doen
Sterkte makkerquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doen
Beterschap maatquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker verkopen aan Talpa die rechten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet. @:coco @:3rr0r @:powerloungen
'quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, Max race gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het makker? fijne zondag gehad
Kerkdienst, toen naar een verjaardag en nu ben ik weer thuis.quote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed, Max race gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |