Zelfde geldt voor Heerenveen en de Graafschap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC is qua 'leuke club' echt overgewaardeerd. Helaas doen ze het verrassend goed in de eredivisie.
Heerenveen is vooral een nette club.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Heerenveen en de Graafschap.
De Graafschap doet het dan wat minder in de eredivisie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Heerenveen en de Graafschap.
NAC is een walgelijke club.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC is qua 'leuke club' echt overgewaardeerd. Helaas doen ze het verrassend goed in de eredivisie.
Ja, ik ga hier niet helemaal in mee, maar ik ben ook geen fan nee.quote:
Ik bedoel de term "Superboeren" en dat volkslied bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Graafschap doet het dan wat minder in de eredivisie.
Met SCH de geweldige FOK!er als grote fan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen is vooral een nette club.
Laat ze nou niet horen dat je zo over het volkslied praat straks eindig je als Bonifatius.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel de term "Superboeren" en dat volkslied bij Heerenveen.
Wow rustig!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:09 schreef Zorro het volgende:
Weer alles vol rook.
Flikker toch op met dat kutvuurwerk.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Nooit opkroppen heb ik gehoord.quote:
Dat lijkt mij stug.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:11 schreef PSVCL het volgende:
het nac publiek heeft na 8 min in al door
De fase tussen de 1e en de 90e minuut?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
NAC zit in een moeilijke fase van de wedstrijd
vd Herik en Beenhakkert deden precies het goede. Niet gaan staan voor dat volkslied. Ik ga ook niet meezingen met Hand in hand kameraden.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laat ze nou niet horen dat je zo over het volkslied praat straks eindig je als Bonifatius.
En morgen een flinke kater bij deze gezellige bierclub!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De fase tussen de 1e en de 90e minuut?
Die mogen als straf niet meer naar Terschelling begreep ik.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
vd Herik en Beenhakkert deden precies het goede. Niet gaan staan voor dat volkslied. Ik ga ook niet meezingen met Hand in hand kameraden.
Hoezo straf?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die mogen als straf niet meer naar Terschelling begreep ik.
Er is een reden waarom ik hem Berenburg noem.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij ziet de commentator iedereen aan voor Boscagli
Ken je deze klassieker dan ?.....Op 30 maart 1996 brak er bij de wedstrijd NAC - Heerenveen een brand uit op de staantribune van de B-Side door toedoen van een vuurwerkfakkel. Pas na drie kwartier blussen kon er weer worden gespeeld.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.
Wel een verzonnen verhaal, alsof Gijp ooit bij NAC TV gezeten heeft
Leuk feitje Hermanquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je deze klassieker dan ?.....Op 30 maart 1996 brak er bij de wedstrijd NAC - Heerenveen een brand uit op de staantribune van de B-Side door toedoen van een vuurwerkfakkel. Pas na drie kwartier blussen kon er weer worden gespeeld.
quote:
quote:
Dat waren nog eens tijden nu lassen ze de boel al af als je te hard de shoarma van gisteravond er uit knettert op de wc in het stadion.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je deze klassieker dan ?.....Op 30 maart 1996 brak er bij de wedstrijd NAC - Heerenveen een brand uit op de staantribune van de B-Side door toedoen van een vuurwerkfakkel. Pas na drie kwartier blussen kon er weer worden gespeeld.
Die commentator heeft echt een SBS-stemquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij ziet de commentator iedereen aan voor Boscagli
Daar heeft hij ook voor gewerkt.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die commentator heeft echt een SBS-stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |