Daar draait het ineens totaal niet meer, bij Willem II evenmin. Toch opvallend, begonnen allebei prima terwijl NAC flutvoetbal speelt.quote:Op zondag 3 november 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen is sinds dat puntje tegen Feyenoord bijzonder slecht bezig.
Nouja Willem II gaf ook weinig weg tegen Twente. Die zijn nog wel heel stabiel. Groningen moet zich meer zorgen maken.quote:Op zondag 3 november 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar draait het ineens totaal niet meer, bij Willem II evenmin. Toch opvallend, begonnen allebei prima terwijl NAC flutvoetbal speelt.
quote:
Willem de tweede heeft vooral een probleem qua scorend vermogen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja Willem II gaf ook weinig weg tegen Twente. Die zijn nog wel heel stabiel. Groningen moet zich meer zorgen maken.
Tijd voor een huddle.quote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
Dat verplicht lopen en klappen naar het (uit)publiek die je vervolgens gaan uitschelden omdat je op je reet hebt gekregen is n van mijn favoriete rubrieken in het voetbal
quote:Op zondag 3 november 2024 17:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Grote kans Almere, kans op uitbraak voor RKC werd in de kiem gesmoord!
Gaat verder nog alles goed maatje, het is nooit te laat om hulp te zoekenquote:
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doenquote:Op zondag 3 november 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Gaat verder nog alles goed maatje, het is nooit te laat om hulp te zoeken
Goed doorsmeren.quote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doen
Sterkte makkerquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb een keelontsteking en lig al heel het weekend op de bank, dan ga je gekke dingen doen
Beterschap maatquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker verkopen aan Talpa die rechten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan niet. @:coco @:3rr0r @:powerloungen
'quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, Max race gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het makker? fijne zondag gehad
Kerkdienst, toen naar een verjaardag en nu ben ik weer thuis.quote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goed, Max race gekeken. Jij nog wat leuks gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |