Zelfde geldt voor Heerenveen en de Graafschap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC is qua 'leuke club' echt overgewaardeerd. Helaas doen ze het verrassend goed in de eredivisie.
Heerenveen is vooral een nette club.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Heerenveen en de Graafschap.
De Graafschap doet het dan wat minder in de eredivisie.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Heerenveen en de Graafschap.
NAC is een walgelijke club.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC is qua 'leuke club' echt overgewaardeerd. Helaas doen ze het verrassend goed in de eredivisie.
Ja, ik ga hier niet helemaal in mee, maar ik ben ook geen fan nee.quote:
Ik bedoel de term "Superboeren" en dat volkslied bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Graafschap doet het dan wat minder in de eredivisie.
Met SCH de geweldige FOK!er als grote fan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen is vooral een nette club.
Laat ze nou niet horen dat je zo over het volkslied praat straks eindig je als Bonifatius.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel de term "Superboeren" en dat volkslied bij Heerenveen.
Wow rustig!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:09 schreef Zorro het volgende:
Weer alles vol rook.
Flikker toch op met dat kutvuurwerk.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Nooit opkroppen heb ik gehoord.quote:
Dat lijkt mij stug.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:11 schreef PSVCL het volgende:
het nac publiek heeft na 8 min in al door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |