Eurovisionfun zit er wel vaak naast, maar wie weet...quote:According to Eurovision Fun’s exclusive sources, Australian singer Go-Jo @heyimgojo will represent the country in Basel. More information coming soon.
https://music.apple.com/nz/album/milkshake-man-single/1798151412quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Eurovisionfun zit er wel vaak naast, maar wie weet...
Ik zou dit denk ik 1 van de leukere inzendingen van dit jaar vindenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
https://music.apple.com/nz/album/milkshake-man-single/1798151412
Deze gast komt met een nieuwe single 25 februari, preview in de link. Klinkt uhm bijzonder.
Was een filmpje van SBS over Milkshake Man Go-Jo, maar zo te zien weer verwijderdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:24 schreef NailQueen het volgende:
Ah nee is het officieel? Dit vind ik helemaal niks.
Ik vind deze oprecht wel grappig. Maar ik had vanmiddag op de achtergrond de inzendingen van dit jaar aan. En ja, er komt met de overige landen echt wel een representatieve finale uit met Frankrijk, Nederland, Oekraïne, Italië, Oostenrijk, Portugal, Litouwen, Zwedenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:21 schreef Em31 het volgende:
Zowat iedereen gaat nu wel vol voor de televote.
Was een filmpje op SBS YouTube kanaal, Milkshake Man is wel bevestigd nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat het straks ALSJEBLIEFT Sheppard zijn ofzo. Maar Eletric Fields waren vorig jaar ook van te voren gelekt.
Nou, je hebt toch je zin.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat het straks ALSJEBLIEFT Sheppard zijn ofzo.
Ik word er na twee minuten ongemakkelijk van.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Dit is leuk, maar na twee minuten is het wel een beetje klaar.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, je hebt toch je zin.
(Deze inzending is deels geschreven door Sheppard)
Ik vind het Mika achtig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:06 schreef Momo het volgende:
Ik denk wel dat dit er uit gaat springen op de avond zelf, er vanuit gaande dat de live performance goed is.
De bandleden van Sheppard hebben Milkshake Man geschrevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat het straks ALSJEBLIEFT Sheppard zijn ofzo. Maar Eletric Fields waren vorig jaar ook van te voren gelekt.
Ik kan dit nu niet meer ont-zien/denken, dank je.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:59 schreef d_elise het volgende:
Alleen wanneer ik de titel zie, maakt mijn brein automatisch een link naar De Mosselmanzit 'm misschien in de thematiek
![]()
Ik wilde net zeggen, het lijkt alsof iedereen behalve Zweden is vergeten dat je ook jury's moet paaien in de finalequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:05 schreef NailQueen het volgende:
We gaan dit jaar echt op Joost/Käärijä/Baby Lasagna trein.
... heeeeere's Claude.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het lijkt alsof iedereen behalve Zweden is vergeten dat je ook jury's moet paaien in de finale
Dit is het effect van het verdwijnen van de jury's in de halve finale. We glijden weer een beetje terug naar het scenario dat steeds meer landen naar de gekkig opvallende inzendingen teruggrijpen om in ieder geval die halve finale door te komen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 09:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is de echte schade die Joost heeft aangericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |