SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 19:37:29 ]![]()
Ik heb het over haar implantaat Klaasenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilkinson kaal is nog steeds kaal, lullo!Lach met een schone bips![]()
Of misschien toch nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik trek mijn handschoenen al aan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh graag.. ik ben wel nieuwsgierig hoe en wat zo'n programma eruit ziet en werkt..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Dat kan ik je wel laten zien. Het is geen geheim.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow ik dacht dat je bedoelde dat ik hier een puntje kreeg!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb het over haar implantaat Klaasen![]()
![]()
Kijk nu krijgt Aardappel geen punten....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is niet ergquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
terecht ook wel, knakworsten op een snackbar fotoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Lach met een schone bips![]()
Ik offer mezelf wel weer opquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk nu krijgt Aardappel geen punten....![]()
![]()
Het is teveel code om hier te plakken, dat wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja dan kan ik misschien nog weer over je heen..quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Misschien is hij wel heel lief![]()
![]()
Hoef je geen punten voor te pakken hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan kan ik misschien nog weer over je heen..![]()
![]()
Niet gebakken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh niet kapot gekookt of gebakken...♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus dat plaatjeSPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: