SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het was er wel warm en ik durfde m'n jas niet uit te trekken want was bang dat ik al zweetplekken op m'n rug had.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was er wel warm en ik durfde m'n jas niet uit te trekken want was bang dat ik al zweetplekken op m'n rug had.
@ESF1Gamer ik heb je bezem gevondenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Xilia het volgende:
@:Nizno dan klopt het![]()
Kennelijk wat weg met de vegert
Huh wat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer ik heb je bezem gevonden
Hah dat is leukquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens belangwekkend nieuws: @:Ama gaat in februari naar de Huishoudbeurs![]()
Met mij![]()
![]()
Lachejonge. Aperol Spritzjes proeven, goodies harken en workshops hutseflutsen doen
Nou ja om het lekker belerend zijn idee van vrijheid te noemen is een beetje heel erg dom, dan snap je totaal de reden niet waarom hij acht kogels, een doorgesneden keel, een mes in zijn buik tot aan zijn ruggengraat (en dat viel bij Theo niet mee) kreegquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US moet wat te klagen hebben. Eigenlijk is het ook een soort van Nattekat de laatste tijd
had @miss_sly hem geleend?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer ik heb je bezem gevonden
Ja praat het gewoon even goed anders joh. Figuur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja om het lekker belerend zijn idee van vrijheid te noemen is een beetje heel erg dom, dan snap je totaal de reden niet waarom hij acht kogels, een doorgesneden keel, een mes in zijn buik tot aan zijn ruggengraat (en dat viel bij Theo niet mee) kreeg
Wat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja praat het gewoon even goed anders joh. Figuur.
En kijk uit dat je die druiloor van een chevycaprice geen onrecht aandoet anders komt ie weer hier de boel onderpissen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat ga eens aan je werk!
je kan @:esf1gamer niet in haar eentje bezig laten
Je weet wel sprints race en usual supects.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat ga eens aan je werk!
je kan @:esf1gamer niet in haar eentje bezig laten
Max nog een puntje kwijt lees ik net.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet wel sprints race en usual supects.
Lijkt nu voor even rustig.
i know en een kat die niet in de buurt wil zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet wel sprints race en usual supects.
Lijkt nu voor even rustig.
Die fase hebben een uur geleden nog gehad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Max nog een puntje kwijt lees ik net.
Iedereen weer KWAAD WOEDEND natuurlijk.
Ja ik lees het nu net pasquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die fase hebben een uur geleden nog gehad.
Haha nooit gedacht dat we dit echt zouden gaan doen. Wel leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij![]()
![]()
Lachejonge. Aperol Spritzjes proeven, goodies harken en workshops hutseflutsen doen
staakhaasquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
i know en een kat die niet in de buurt wil zijn
Scootmobiels omver beuken voor gratis etenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |