Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
@:bomenverzameling
Wat vind jij vanavond van Hannah?
Ik vind haar echt ontzettend goed
Bomenverzameling. Vroeger ook bekend als een bosquote:
Ik kijk vanavond niet. Vind de duetten avonden vaak mwa...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
@:bomenverzameling
Wat vind jij vanavond van Hannah?
Ik vind haar echt ontzettend goed
Ohw. Ik vond het wel een mooie uitzendingquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond niet. Vind de duetten avonden vaak mwa...
Weet je zeker dat je niet per ongeluk in de KLB SC terecht bent gekomen waar cc nogal vaak klaagt over F1 schijnbaar?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ho, het regent. Daar heeft VER voordeel van dus we staken de kwalificatie![]()
Heel F1 weer van de kook natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet per ongeluk in de KLB SC terecht bent gekomen waar cc nogal vaak klaagt over F1 schijnbaar?
De Vergaarbak ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ho, het regent. Daar heeft VER voordeel van dus we staken de kwalificatie![]()
Heel F1 weer van de kook natuurlijk
Voor jullie ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh... jammer.. was leuker geweest als je straks op bed wilt en je moet je bed nog opmaken
Ja. Morgen is de 3equote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
Domme vraag maar als er staat: vervaldatum van de coupon 3 november 2024. Kan ik hem morgen dan nog gebruiken?
Laatste kans morgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
Domme vraag maar als er staat: vervaldatum van de coupon 3 november 2024. Kan ik hem morgen dan nog gebruiken?
Diequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste meet aller tijden bedoel je?
Ze zijn er nog steeds stil van...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die
Die de rest gemist heeft. Hun gemis
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds stil van...
Marsmoussequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die
Die de rest gemist heeft. Hun gemis
Nou dan blijf ik toch ook og even. Morgen weer vrijquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om te slapen, maar de droger is nog bezig en voorlopig niet klaar...
Snap ik, maar ik heb het niet zo op die sfeer daarquote:
Oh ik trek me daar allemaal niks van aan hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb het niet zo op die sfeer daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |