Voor jullie ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh... jammer.. was leuker geweest als je straks op bed wilt en je moet je bed nog opmaken
Ja. Morgen is de 3equote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
Domme vraag maar als er staat: vervaldatum van de coupon 3 november 2024. Kan ik hem morgen dan nog gebruiken?
Laatste kans morgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Ama het volgende:
Domme vraag maar als er staat: vervaldatum van de coupon 3 november 2024. Kan ik hem morgen dan nog gebruiken?
Diequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De beste meet aller tijden bedoel je?
Ze zijn er nog steeds stil van...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die
Die de rest gemist heeft. Hun gemis
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds stil van...
Marsmoussequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die
Die de rest gemist heeft. Hun gemis
Nou dan blijf ik toch ook og even. Morgen weer vrijquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om te slapen, maar de droger is nog bezig en voorlopig niet klaar...
Snap ik, maar ik heb het niet zo op die sfeer daarquote:
Oh ik trek me daar allemaal niks van aan hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb het niet zo op die sfeer daar
Snap ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb het niet zo op die sfeer daar
ik zit nu aan dit vage drankje, zat vorig jaar inb m'n kerstpakketquote:Op zondag 3 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh :p
heb je een bacootje er bij?
Weet je zeker dat het is om op te drinkenquote:Op zondag 3 november 2024 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nu aan dit vage drankje, zat vorig jaar inb m'n kerstpakket
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaquote:
tof hoorquote:Op zondag 3 november 2024 02:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaErg blij dat ik hier ben
Ook blij met mijn huisje, denk dat dat wel een groot verschil maakt ook.
Struggle de laatste dagen alleen wat met de muggen. Moet mij toch vaker insmeren met spul denk ikquote:
lekker lek gestoken?quote:Op zondag 3 november 2024 02:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Struggle de laatste dagen alleen wat met de muggen. Moet mij toch vaker insmeren met spul denk ik
jaquote:
zo lekker vinden ze jequote:Op zondag 3 november 2024 02:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Een groot slachtveld op mijn been. Je ziet ze hier ook tegen het raam vliegen omdat ze naar billen willen
nee momenteel nog niksquote:Op zondag 3 november 2024 02:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij nog dingen gepland koens? Vakantie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |