Ojee, dit duurt te lang, dat wordt weer een lastfm screenshot..quote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verder
Grauzone, Rheingold, DAF, heel veel Nena, nog een aantal anderen WSH naast Wenn Es Passiertquote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verder
Haha nee, ik ben vanmiddag niet thuis en geen laptop bij, dus de screenshots zal ik je in ieder geval voor vandaag besparenquote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ojee, dit duurt te lang, dat wordt weer een lastfm screenshot..
Je hebt niet zo op de Duitse taal?quote:Op zondag 3 november 2024 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wir sind helden en dan stoppen
Ze staan wel vlakbij Bad Religion hoor ik net, dat is dan wel weer toepasselijk.quote:Op zondag 3 november 2024 15:48 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar EoDM luisteren zonder direct aan 13/11/15 te denken, sorry
Moet zeggen dat ik buiten Rammstein ook echt zelden naar Duitse muziek luister.quote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je hebt niet zo op de Duitse taal?
Gezien de populariteit van Peter Fox in de T2000 verwacht ik zijn hit ook nog wel
Ik heb naast 4x Rammstein 1 nummer van Peter Maffay (niet Du, maar het veel mooiere So Bist Du), en volgens mij was dat het ook.quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er in de Mex2000 niet veel Duitstaligs te vinden is.
In de Gretz2000 gaan female fronted Duitse bandjes zoals WSH, Juli, Nena en Glasperlenspiel wel met meerdere nummers genoteerd staan.quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er in de Mex2000 niet veel Duitstaligs te vinden is.
Aha ik ga jou niet gelukkig maken met een single van Einstürzende Neubauten zo te horen :pquote:Op zondag 3 november 2024 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
10 jaar geleden was er aan het eind van het jaar het 90s basispakket op KX en 1 van de djs moest elke avond er een liedje van Tocotronic tussen stoppen, sindsdien wel beetje gehad met krautalto.
Faffiequote:
Je bent ook bezig met een eigen lijst? Tofquote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In de Gretz2000 gaan female fronted Duitse bandjes zoals WSH, Juli, Nena en Glasperlenspiel wel met meerdere nummers genoteerd staan.
Begrijp wel dat de meeste anderen niet zoveel affiniteit met Duits hebben, het telt hoeveel je eraan blootgesteld en dan moet je de taal ook nog eens mooi vinden
Voor de V500 stuur ik al een jaar of 10 een top 500 in. Omdat er bij mij elk jaar wel nieuwe binnenkomers zijn heb ik inmiddels al een selectie van ruim 1000 nummers. Die verder uitbreiden naar een Top 2000 moest zeker te doen zijn, daar ga ik een project van maken. M’n bibliotheek met nummer die ik graag hoor heeft er zeker 2x zoveel.quote:Op zondag 3 november 2024 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent ook bezig met een eigen lijst? Tof. Hoor het graag als die online staat.
Hopelijk niet teveel Meau
quote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Quizvraag: welke 3 nummers van Saltburn staan er in de Kink 1500?Nummertje van de Asp welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Veel beter zelfs. Een van haar beste.quote:Op zondag 3 november 2024 16:09 schreef Gretzl het volgende:
Een Florence + the Machine van HBHBHB relatief hoog, dat is een van de leukere verrassingen vandaag
Prima singeltje, imo nog iets leuker dan het hondendagenliedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |