Hier zit wel wat in. Het is ook 1 van de weinig blofs die zou mogen blijven.quote:Op zondag 3 november 2024 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de opbouw naar hetzelfde stukje bij die Zeeuwen mooier
Ja hier in deze lijst prima op z'n plek. Hoor em ook maar 2x per jaar ofzo. Is acceptabelquote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Blackbird, daar heb ik wel zin in. Hier staat ie ook op een prima plek. Itt over 3 weken.
Ik 3x want hij staat in de onderste helft van de Mex2000. Waar ie prima staat trouwens, best mooi maar ook wel een beetje kitsch en niet helemaal in mijn straatje.quote:Op zondag 3 november 2024 14:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja hier in deze lijst prima op z'n plek. Hoor em ook maar 2x per jaar ofzo. Is acceptabel
Op Orinoco idd veel te hoog.quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Blackbird, daar heb ik wel zin in. Hier staat ie ook op een prima plek. Itt over 3 weken.
Bastille is echt zo'n band in de categorie 'wel aardig'quote:Op zondag 3 november 2024 14:50 schreef Gretzl het volgende:
Deze Bastille luistert nog steeds wel lekker weg, maar het typische Kink-geluid is het allerminst natuurlijk.
Zo’n single die je ook nog wel in de Q-Music 1000 kunt tegenkomen
Pariah vind ik nog wel echt een goed nummer (maar heeft eigenlijk weinig met progrock van doen, het is meer shoegaze nog) en Routine + de PT's kan ik nog wel hebben maar de rest..quote:Op zondag 3 november 2024 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op Orinoco idd veel te hoog.
Ze zijn een campagne gestart om meer nieuwe en jongere stemmers te krijgen dit jaar. Zou het zelf niet verkeerd als daardoor de meeste progrockplaten gaan zakken
Hoorde hem net in de auto, inderdaad leuk voor af en toe en onbenullig hoog in de V500.quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een deel is ook bewust van de keuzelijst gehaald, weet ik sinds gisteren.quote:Op zondag 3 november 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat de neosoul / popjazz van Amy Winehouse wel al jaren kinkfähig wordt bevonden. Maar dat er daarnaast vrijwel nul andere soulartiesten in de lijst staan
Je bedoelt nummers van andere artiesten die er voorheen wel instonden, maar niet direct in het hokje alternative rock zijn te stoppen?quote:Op zondag 3 november 2024 15:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een deel is ook bewust van de keuzelijst gehaald, weet ik sinds gisteren.
MvN moet gewoon z’n bek houden en op z’n knieën. Tot zover.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet nog hoe Mathijs v N. Robert Smith altijd de Koninklijke aansteller noemde.
Ik zou daar Chino wel tegenover willen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |