moet dat autootje rijden in onze mooie sc?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JA hoor. Ik word weer eens als troll neergezet omdat ik vraagtekens heb bij Max zijn actie in bocht 1.
"ja maar matchfixing!!!! HUHUHUHU"
Gast. Probeer het anders eens niet op de man maar op inhoud.
Ja ik hou alweer op hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet dat autootje rijden in onze mooie sc?
Zegt degene die elke tegenstander van Verstappen het liefst vuistdiep wilt nemen, je bent gewoon een zuigertje. Niks mis mee maar geef het dan toe schrale tosti.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja hoor, daar gaan we weer.
Sommige F1 users moeten echt hun hoofd uit Max zijn reet halen.
Nou nu ben ik weer klaar ermee.
Ik beleef F1 uit een ander perspectief. Mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Zegt degene die elke tegenstander van Verstappen het liefst vuistdiep wilt nemen, je bent gewoon een zuigertje. Niks mis mee maar geef het dan toe schrale tosti.
Ik zie je als een irritant zuigertje. Mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik beleef F1 uit een ander perspectief. Mag.
Prima jongen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zie je als een irritant zuigertje. Mag.
Dat bepaal ik zelf wel. Mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima jongen.
Maar heb het dan wel over inhoud niet over mij. Zo belangrijk ben ik nou ook weer niet
Als jij denkt dat dat het beste is voor de maatschappij, moet je dat doen.quote:
ik zou een hit callen op Putinquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk stopt de F1 morgen.
Als ik premier zou zijn, zou ik motorsport verbieden ivm het milieu!
Nikszeggende opmerking van je. Mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat het beste is voor de maatschappij, moet je dat doen.
Ik ga nu even weer door met mijn leven als het mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Nikszeggende opmerking van je. Mag.
Niet op mij reageren. Mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga nu even weer door met mijn leven als het mag.
Dat gebeurt niet zo vaak hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
ik voorspel dat er straks iemand komt die het ineens volledig met chevy eens is
Goated!!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
ik voorspel dat er straks iemand komt die het ineens volledig met chevy eens is
laten we zeggen dat er een patroon valt te ontdekkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo vaak hoor!
Ik zou een hit opnemen met Putin.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zou een hit callen op Putin
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goated!!
Beasted!!
Bradabro!!
Sicke posts!!
VUILE LANDVERRADER IK HAD DIT NIET ACHTER JOU GEZOCHT!!!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou een hit opnemen met Putin.
Top 40 bestormen
Tijd om in survival mode te gaan makker en je waarden te laten gaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
VUILE LANDVERRADER IK HAD DIT NIET ACHTER JOU GEZOCHT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |