Ze hangen wel wat meer tegenwoordig schijntquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Hoe zou het met Vrouw Haverkamp zijn?
Over 4 weken, Sinterklaas vieren we in de warmte…quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht trouwens, jullie vakantie! Wanneer vertrek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:Cat-astrophe gaan, hopelijk niet al te veel last.
De diva had een wat rare houding.Misschien droomt ze dat je over je hoofd hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee, zo kan ik geen boodschappen doen. Dingen worden hier voor een zo goed mogelijke prijs gekocht en zo zuinig mogelijk gebruikt. Dat betekent dat ik maar een kleine selectie schoonmaakmiddelen heb waar ik lang mee doe, en ik heb nog 8 pakken toiletpapier op voorraad. Waxinelichtjes voor doomsday heb ik al 15 jaar in huis en ik gebruik ze verder niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wat extra schoonmaakmiddelen in huis halen. Of waxinelichtjes voor als de Russen komen. Toiletpapier zulke dingen.
Ik moest al moeite doen om aan de ¤ 34,00 in de winkelwagen te komen. Daar zitten al wel dingen bij waar ik ook nog weken zonder kan.
We kopen schoonmaak en badkamerproducten in Duitsland. Vlees en eieren bij de boer. Groente uit eigen tuin. Veel een paar keer per jaar in bulk, bij toko, etc. Dan heb je verder niet veel meer nodig.
Ondertussen zijn we hier al 3,5 uur aan het buffelen met een enorme lijst van kleine dingen die allemaal op een specifieke volgorde gedaan moeten worden. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Over een half uur gaan de de hort op en dan hoeven niet meer aan huishoudelijke nonsens te denken
Spoilers!
Ja hee. Zo wordt het niet wat. Aan jouw slag volk heeft de economie niks natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja nee, zo kan ik geen boodschappen doen. Dingen worden hier voor een zo goed mogelijke prijs gekocht en zo zuinig mogelijk gebruikt. Dat betekent dat ik maar een kleine selectie schoonmaakmiddelen heb waar ik lang mee doe, en ik heb nog 8 pakken toiletpapier op voorraad. Waxinelichtjes voor doomsday heb ik al 15 jaar in huis en ik gebruik ze verder niet.
Dat komt niet zo vaak voor inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee. Zo wordt het niet wat. Aan jouw slag volk heeft de economie niks natuurlijk![]()
Doe je weleens impulsaankopen? Ook niet op Internet? Ook niet zeker
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:Cat-astrophe gaan, hopelijk niet al te veel last.
De diva had een wat rare houding.Ze leeft nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tandarts liep uit, want spoedgeval.
En als hij (heel eerlijk) meteen begint over ‘een spannende uitdaging’ wordt het echt interessant.
Gelukkig was er bot genoeg om het implantaat in te zetten en hij was tevreden over de plaatsing.
Getrokken kies bezichtig, implantaat voor plaatsing bekeken, altijd interessant.
Verdoving is er inmiddels aardig uit en pijn (vooraf al paracetamol genomen) valt best mee. Net allemaal zachte en niet-korrelige zaken gekocht om te eten en te drinken de komende dagen.
Agenda doorgenomen want zwemmen is de komende twee weken niet verstandig. Ik heb vier zwem/sauna afspraken staan…Vrijwilligerswerk, maatje, vriendin. Dus nu bezig met afzeggen en omzetten.
Je diva![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja lijkt me leukquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef derLudolf het volgende:
Ze kan nog beslissen om met ons mee te gaan naar Praag @:dr_Flash
Doe eens gek LS. We gaan met de trein, lekker duurzaam
Fijn dat het zo goed is gegaan! En och, 2 weken niet zwemmen is niet leuk maar dan maar andere leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze leeft nog
Tandarts liep uit, want spoedgeval.
En als hij (heel eerlijk) meteen begint over ‘een spannende uitdaging’ wordt het echt interessant.
Gelukkig was er bot genoeg om het implantaat in te zetten en hij was tevreden over de plaatsing.
Getrokken kies bezichtig, implantaat voor plaatsing bekeken, altijd interessant.
Verdoving is er inmiddels aardig uit en pijn (vooraf al paracetamol genomen) valt best mee. Net allemaal zachte en niet-korrelige zaken gekocht om te eten en te drinken de komende dagen.
Agenda doorgenomen want zwemmen is de komende twee weken niet verstandig. Ik heb vier zwem/sauna afspraken staan…Vrijwilligerswerk, maatje, vriendin. Dus nu bezig met afzeggen en omzetten.
Je diva![]()
Zou best leuk zijn, weer wat verse belangstellenden meequote:Op zaterdag 2 november 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt me leukGa ook mee Lucky! Je bent niet de enige vrouw
Heftigheid valt wel mee hoor. Kies trekken is niet het probleem. Implantaten plaatsen is vrij standaard.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, niet zwemmen door je kies?Dat is wel iets heftigs geweest dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En waarom denk je dat het vol chloor zit!?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zwembadwater is juist vol chloor, dat ontsmet als een tierelier
Oh zo leuk is dat, een keuken uitzoeken. Allemaal ideeën en mogelijkheden (en onmogelijkheden)quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef Tuindier het volgende:
Wij gingen naar de meubelboulevard, voor keukeninspiratie en een bed. Dat laatste is op kortere termijn gewenst, maar voor de eerste troffen we zowaar een sympathieke verkopen die ons met veel ideeen weer naar huis liet gaan.
Je weet dat Auping lustrum aanbiedingen heeft dit jaar?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef Tuindier het volgende:
Wij gingen naar de meubelboulevard, voor keukeninspiratie en een bed. Dat laatste is op kortere termijn gewenst, maar voor de eerste troffen we zowaar een sympathieke verkopen die ons met veel ideeen weer naar huis liet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |