abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 11:01:19 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215445852
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 november 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Hoe zou het met Vrouw Haverkamp zijn?
Ze hangen wel wat meer tegenwoordig schijnt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 2 november 2024 @ 11:51:30 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215446331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]

Lekker vooruitzicht trouwens, jullie vakantie! Wanneer vertrek?
Over 4 weken, Sinterklaas vieren we in de warmte…
pi_215446403
Hoe zou het met @Cat-astrophe gaan, hopelijk niet al te veel last.

De diva had een wat rare houding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215446893
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:Cat-astrophe gaan, hopelijk niet al te veel last.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien droomt ze dat je over je hoofd hangt :D

quote:
3s.gif Op zaterdag 2 november 2024 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gewoon wat extra schoonmaakmiddelen in huis halen. Of waxinelichtjes voor als de Russen komen. Toiletpapier zulke dingen.
Ja nee, zo kan ik geen boodschappen doen. Dingen worden hier voor een zo goed mogelijke prijs gekocht en zo zuinig mogelijk gebruikt. Dat betekent dat ik maar een kleine selectie schoonmaakmiddelen heb waar ik lang mee doe, en ik heb nog 8 pakken toiletpapier op voorraad. Waxinelichtjes voor doomsday heb ik al 15 jaar in huis en ik gebruik ze verder niet.

Ik moest al moeite doen om aan de ¤ 34,00 in de winkelwagen te komen. Daar zitten al wel dingen bij waar ik ook nog weken zonder kan.

We kopen schoonmaak en badkamerproducten in Duitsland. Vlees en eieren bij de boer. Groente uit eigen tuin. Veel een paar keer per jaar in bulk, bij toko, etc. Dan heb je verder niet veel meer nodig.

Ondertussen zijn we hier al 3,5 uur aan het buffelen met een enorme lijst van kleine dingen die allemaal op een specifieke volgorde gedaan moeten worden. Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Over een half uur gaan de de hort op en dan hoeven niet meer aan huishoudelijke nonsens te denken ~:)
Spoilers!
pi_215447002
opruim boks.
hier ook tijd om de pantry eens aan te pakken.. de ene koelkast heeft het begeven dus alles is nu in de andere gepropt, zonder al te veel opletten..
als chef weer terug is weer eens een 2e hands koelkast op de kop tikken. we hebben er blijkbaar toch 2 nodig :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215447009
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja nee, zo kan ik geen boodschappen doen. Dingen worden hier voor een zo goed mogelijke prijs gekocht en zo zuinig mogelijk gebruikt. Dat betekent dat ik maar een kleine selectie schoonmaakmiddelen heb waar ik lang mee doe, en ik heb nog 8 pakken toiletpapier op voorraad. Waxinelichtjes voor doomsday heb ik al 15 jaar in huis en ik gebruik ze verder niet.
Ja hee. Zo wordt het niet wat. Aan jouw slag volk heeft de economie niks natuurlijk :+

Doe je weleens impulsaankopen? Ook niet op Internet? Ook niet zeker -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215447118
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja hee. Zo wordt het niet wat. Aan jouw slag volk heeft de economie niks natuurlijk :+

Doe je weleens impulsaankopen? Ook niet op Internet? Ook niet zeker -O-
Dat komt niet zo vaak voor inderdaad :D
Spoilers!
pi_215447149
Oei oei oei :N Tssss :{w :P
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 13:46:15 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215447156
Ze kan nog beslissen om met ons mee te gaan naar Praag @Dr_Flash

Doe eens gek LS. We gaan met de trein, lekker duurzaam :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215447159
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:Cat-astrophe gaan, hopelijk niet al te veel last.

SPOILER
Ze leeft nog :)
Tandarts liep uit, want spoedgeval.
En als hij (heel eerlijk) meteen begint over ‘een spannende uitdaging’ wordt het echt interessant.
Gelukkig was er bot genoeg om het implantaat in te zetten en hij was tevreden over de plaatsing.
Getrokken kies bezichtig, implantaat voor plaatsing bekeken, altijd interessant.

Verdoving is er inmiddels aardig uit en pijn (vooraf al paracetamol genomen) valt best mee. Net allemaal zachte en niet-korrelige zaken gekocht om te eten en te drinken de komende dagen.

Agenda doorgenomen want zwemmen is de komende twee weken niet verstandig. Ik heb vier zwem/sauna afspraken staan… :') Vrijwilligerswerk, maatje, vriendin. Dus nu bezig met afzeggen en omzetten.

Je diva _O_ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215447170
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef derLudolf het volgende:
Ze kan nog beslissen om met ons mee te gaan naar Praag @:dr_Flash

Doe eens gek LS. We gaan met de trein, lekker duurzaam :P
Ja lijkt me leuk *O* Ga ook mee Lucky! Je bent niet de enige vrouw :N
pi_215447185
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Onkruid vergaat niet :P
pi_215447247
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Tandarts liep uit, want spoedgeval.
En als hij (heel eerlijk) meteen begint over ‘een spannende uitdaging’ wordt het echt interessant.
Gelukkig was er bot genoeg om het implantaat in te zetten en hij was tevreden over de plaatsing.
Getrokken kies bezichtig, implantaat voor plaatsing bekeken, altijd interessant.

Verdoving is er inmiddels aardig uit en pijn (vooraf al paracetamol genomen) valt best mee. Net allemaal zachte en niet-korrelige zaken gekocht om te eten en te drinken de komende dagen.

Agenda doorgenomen want zwemmen is de komende twee weken niet verstandig. Ik heb vier zwem/sauna afspraken staan… :') Vrijwilligerswerk, maatje, vriendin. Dus nu bezig met afzeggen en omzetten.

Je diva _O_ O+
Fijn dat het zo goed is gegaan! En och, 2 weken niet zwemmen is niet leuk maar dan maar andere leuke dingen doen.
pi_215447262
Maar serieus, niet zwemmen door je kies? :o Dat is wel iets heftigs geweest dan -O-
pi_215447397
quote:
84s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja lijkt me leuk *O* Ga ook mee Lucky! Je bent niet de enige vrouw :N
Zou best leuk zijn, weer wat verse belangstellenden mee *O*
pi_215447464
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, niet zwemmen door je kies? :o Dat is wel iets heftigs geweest dan -O-
Heftigheid valt wel mee hoor. Kies trekken is niet het probleem. Implantaten plaatsen is vrij standaard.
Maar er zit nu wel een (gehechte) wond en het implantaat zit in het bot.
Zwemwater is dan wel opeens viesss en een tikje teveel infectiegevaar. Implantaat herplaatsen is dure grap. En met het oog (hurhur) op de ooglidcorrectie eind van de maand doe ik maar voorzichtig.

Fit20 mag ik dan wel weer gewoon doen :') :'(

SPOILER
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215447479
Hmm -O-
pi_215447483
Maar zwembadwater is juist vol chloor, dat ontsmet als een tierelier :P
pi_215447886
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 november 2024 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zwembadwater is juist vol chloor, dat ontsmet als een tierelier :P
En waarom denk je dat het vol chloor zit!?
Om die vieze mensenflubbers die erin ronddrijven onschadelijk te maken :7
pi_215448289
Geen gras gemaaid.
Wel de stoofpeertjes opgezet. :Y)

Goh Cat…dat is niet niks. Sterkte met herstel.
Niet zwemmen is toch te overzien.😇 Wel sneu voor je buddy.
pi_215448494
Heftigheid Cat!

Ik heb vorige week gras gemaaid.
Door alle nattigheid en hoge temp is het prachtig groen, ook de andere vaste planten zien er goed uit en bloeien lang door O+

Net gedut O+

Prachtig weer, lekker ff gefietst O+

Nu ff spelen O+

Straks een kasteeltje :9

Einde. :D
pi_215448636
Wij gingen naar de meubelboulevard, voor keukeninspiratie en een bed. Dat laatste is op kortere termijn gewenst, maar voor de eerste troffen we zowaar een sympathieke verkopen die ons met veel ideeen weer naar huis liet gaan.
pi_215448763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef Tuindier het volgende:
Wij gingen naar de meubelboulevard, voor keukeninspiratie en een bed. Dat laatste is op kortere termijn gewenst, maar voor de eerste troffen we zowaar een sympathieke verkopen die ons met veel ideeen weer naar huis liet gaan.
Oh zo leuk is dat, een keuken uitzoeken. Allemaal ideeën en mogelijkheden (en onmogelijkheden)
Is het bed ook gelukt?
pi_215448837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 15:48 schreef Tuindier het volgende:
Je weet dat Auping lustrum aanbiedingen heeft dit jaar?

MnX liet google los op review van infraroodpaneel. Mooi meegenomen, dattie het 2 jaar heeft gedaan.
Wel een mail vanwege garantie naar Vattenfall gedaan. De aankoop staat bij hun 22 november 2002. Afwachten…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')