Hier ookquote:
Hier ook, fris maar een heerlijke zonnetje erbij, ik was net even naar het winkelcentrum 10 km verderop, maar daar was het bewolkt mistig en een stuk kouder. Bijzonder op zo'n korte afstand.quote:
Hey Deisyyquote:Op zondag 3 november 2024 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, fris maar een heerlijke zonnetje erbij, ik was net even naar het winkelcentrum 10 km verderop, maar daar was het bewolkt mistig en een stuk kouder. Bijzonder op zo'n korte afstand.
Hmm, met noten, nog lekkerderquote:Op zondag 3 november 2024 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Appel-noten taart om precies te zijn.
Mijn appelboom had dit jaar warempel meer dan 2 appels
Ja heerlijk! Ik heb net even een stukje gewandeldquote:
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zondag 3 november 2024 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook
Hoop kabaal net straat hierachter.. Auto's, vlaggen.. trommels en een slangenbesweerderstrompet... Ging iemand trouwen... en ze hebben wel 3 kwartier midden op staat staan dansen... was leuk om ff te zien
Ik dacht eerst dat het met de taart te maken hadquote:Op zondag 3 november 2024 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Al weer wat beter met je arm?quote:
De pijn is gelukkig minder, mooi tapeje erop gehad van de fysio, nog even wachten met kracht oefenen, maar er zit vooruitging in.quote:
Dat is al heel wat als de pijn minder is.quote:Op zondag 3 november 2024 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De pijn is gelukkig minder, mooi tapeje erop gehad van de fysio, nog even wachten met kracht oefenen, maar er zit vooruitging in.
Hoe is het met jou?
Fijn dat het dan eindelijk allemaal weer voor elkaar is, het heeft even geduurd, maar dan zit je er weer netjes bij.quote:Op zondag 3 november 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al heel wat als de pijn minder is.
Hier gaat het wel, ook uit kijken wat ik doe maar het is uit te houden.
Volgende week zaterdag komen ze hier het laminaat er uit halen en dan zondag wordt het nieuwe er in gelegd. Zal blij zijn als het eindelijk klaar is allemaal.
Ja werd wel tijd.quote:Op zondag 3 november 2024 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het dan eindelijk allemaal weer voor elkaar is, het heeft even geduurd, maar dan zit je er weer netjes bij.
Ongeveer dit geluid, maar minder poespas:quote:Op zondag 3 november 2024 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Bessen? Hmm nee.. dat word te zuurquote:Op zondag 3 november 2024 15:34 schreef Deisyy het volgende:
Appeltaart met noten en bessen, lijkt me best lekker
quote:Op zondag 3 november 2024 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bessen? Hmm nee.. dat word te zuur
quote:Op zondag 3 november 2024 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook
Hoop kabaal net straat hierachter.. Auto's, vlaggen.. trommels en een slangenbesweerderstrompet... Ging iemand trouwen... en ze hebben wel 3 kwartier midden op staat staan dansen... was leuk om ff te zien
Bohhquote:
Waar woont jouw appeltaart, ik ben namelijk onderwegquote:
Ik wacht op je dm waar ik moet uitstappenquote:Op zondag 3 november 2024 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk is ie !Mijn eerste ooit.. en van de appeltjes uit mijn tuin ! Duurde ff .. maar is het waard
Morgen de rest maar uitdelen op het werk.
PS Min dat stuk voor drakin dan hč.
PS2 Min dat stuk voor Deissy
Done!quote:Op zondag 3 november 2024 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wacht op je dm waar ik moet uitstappen
Ik eis ook een stukquote:Op zondag 3 november 2024 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk is ie !Mijn eerste ooit.. en van de appeltjes uit mijn tuin ! Duurde ff .. maar is het waard
Morgen de rest maar uitdelen op het werk.
PS Min dat stuk voor drakin dan hč.
PS2 Min dat stuk voor Deissy
quote:Op zondag 3 november 2024 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eis ook een stukOf ik word morgen jouw collega
Ja, je moet mij niet als collega willenquote:Op zondag 3 november 2024 17:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Stuurt snel een stuk op !
Ach jawel, alleen maar lachen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, je moet mij niet als collega willen
Ja dat kan ik welquote:Op zondag 3 november 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach jawel, alleen maar lachen.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach jawel, alleen maar lachen.
En het is weer code rood ... in de kust regiosquote:Op zondag 3 november 2024 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ik weet nog niet of ik reddingswerker/-duiker wil worden![]()
Gelukkig hebben ze wel de koning weggejaagd.quote:Op zondag 3 november 2024 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is weer code rood ... in de kust regios
Ook de koning krijgt modder over zich heen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is weer code rood ... in de kust regios
Mensen zijn nu wel gewaarschuwdquote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel de koning weggejaagd.
En dat die code rood een keer onzin is. De zooi kan anders wel eens heel erg worden.
Daarom, komt wel goed.quote:
Blijven eigenwijze wezens helaas die mensenquote:
Die willen dan gaan kijken idd ...quote:Op zondag 3 november 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijven eigenwijze wezens helaas die mensen
Ramptoeristen.quote:
Of toch nog even snel de auto veilig zetten,quote:
Heel de Middellandse zee kust zo ongeveer toch bij Spanje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ja vooral de noordelijke helft vanaf Alicante of zo ...quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel de Middellandse zee kust zo ongeveer toch bij Spanje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |