Ze is wel heel geïnteresseerd en vriendelijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prachtig lijf en trillende bil. Heb niet zoveel met blond maar dit is fijn kijken. Jammer dat ze ook redelijk oerstom lijkt, net als Hoorun.
Ze deed een beetje geheimzinnig over haar werk. “Gastvrouw” kan ook in een “erotisch lifestyle centrum” zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Calima lijkt mij het type dat op een gegeven moment haar geluk in de wijn zoekt.
Hoe heeft zo’n doorsnee leuk blondje zo’n walgelijke naam.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Calima lijkt mij het type dat op een gegeven moment haar geluk in de wijn zoekt.
op een boot in Dubai op sheikhs plassen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze deed een beetje geheimzinnig over haar werk. “Gastvrouw” kan ook in een “erotisch lifestyle centrum” zijn
Die link trek jij dan weer, boefje.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze deed een beetje geheimzinnig over haar werk. “Gastvrouw” kan ook in een “erotisch lifestyle centrum” zijn
Alsof het nog niet erg genoeg is, het ook nog zo uitspreken.quote:
Welke van de twee?quote:
Oh ja ik hoor het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |