Bedoel je serieus Eminem? DJ Shadow zul je niet bedoelen. Die lijkt te zijn afgevoerdquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:20 schreef Tussle266 het volgende: [..] House of pain, Cypress en ik verwacht dat Schemer toegevoegd wordt.
Gezien de Genesis-ontwikkelingen lijkt dat me niet onmogelijk. Die met Labi, die over de spaghetti van mama of die waar hij zichzelf de Coca-Cola onder de witte rappers vindt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bedoel je serieus Eminem? DJ Shadow zul je niet bedoelen. Die lijkt te zijn afgevoerd
Dat zou wel een nieuw dieptepunt zijn. Kan me ook niet herinneren ooit Eminem gehoord te hebben op Kinkquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gezien de Genesis-ontwikkelingen lijkt dat me niet onmogelijk. Die met Labi, die over de spaghetti van mama of die waar hij zichzelf de Coca-Cola onder de witte rappers vindt.
Die met Labi stond al op de keuzelijst, maar volgens mij nooit in de lijst. Die andere waren er nieuw bij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zou wel een nieuw dieptepunt zijn. Kan me ook niet herinneren ooit Eminem gehoord te hebben op Kink
Hahaha, My Name Is en The Real Slim Shady.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze cryptische omschrijvingen snap ik niet. Ja, die spaghetti wel, maar Labi en cola, tsja.
Nee, daarvoor is de lijst 475 nummers te kort.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
the 1975 zal ook wel niet langskomen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is de lijst 475 nummers te kort.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dacht even dat ik op de verkeerde zender was ingeschakeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit is wel ver genoeg weg om aan te nemen dat er nog eentje komt de komende week.quote:
Ja, dat gevoel deel ik niet per se. Ik vind The 1975 ook vrij saai bij meer nummers. Doe liever 10 verschillende bands voor 10x de Foo's.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:34 schreef Gretzl het volgende:
Zou zo 20+ FF of PJ in willen ruilen voor een grote hoeveelheid 1975
Zullen van 4 naar 2 gaan. I Wanna Be Adored hoogste danquote:
Met terugwerkende kracht even zeggen dat het een stemplaat was en dat ik hem meegekregen hebquote:
En op eindelijk Alt-J, die is nog steeds niet geweest. Not sure if good thing.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:53 schreef Tussle266 het volgende:
Lekker man, morgen weinig verplichtingen dus gewoon de radio aan. Hopen op meer Lenny!
Ik heb gehoord dat Pippen inmiddels valium toegediend krijgt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En op eindelijk Alt-J, die is nog steeds niet geweest. Not sure if good thing.
Ik moest giechelenquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Pippen inmiddels valium toegediend krijgt.
Laat maar wegblijven..wat een overschatte band was/is dat zegquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien zijn ze alledrie wel flink gestegen en komt er met Taro morgen een ondergewaardeerde prachtige nieuwe notering bijquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iets van het tweede album zou ook tof zijn. Bloodflood II of Nara bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien zijn ze alledrie wel flink gestegen en komt er met Taro morgen een ondergewaardeerde prachtige nieuwe notering bij
Taro en Escheriaans neuken vind ik wel aardig, maar na 1 album was de koek wel op zegmaarquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laat maar wegblijven..wat een overschatte band was/is dat zeg
Vormloze, niet bekljvende nummers door een band met de uitstraling van een hondendrol met een laagje ochtendrijpquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taro en Escheriaans neuken vind ik wel aardig, maar na 1 album was de koek wel op zegmaar
Ik vind het wel mooie, karakteristieke triphop op die eerste plaat maar daarna beklijft het inderdaad niet. Live vond ik het ook allesbehalve bijzonder overigens.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vormloze, niet bekljvende nummers door een band met de uitstraling van een hondendrol met een laagje ochtendrijp
Ik heb er nooit in kunnen komen. In dezelfde tijd brak Django Django door, wat een stuk meer charme had.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie, karakteristieke triphop op die eerste plaat maar daarna beklijft het inderdaad niet. Live vond ik het ook allesbehalve bijzonder overigens.
Daar heb ik dan weer weinig mee, maar dat was wel onorthodox en uniek.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb er nooit in kunnen komen. In dezelfde tijd brak Django Django door, wat een stuk meer charme had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, wat later dan voorgaande dagen, maar sinds 6 uur drukdrukdruk geweest! Hier is alsnog de update van de lijst!
En ook weer gekeken welke noteringen van vorig jaar we nog niet hebben gehad en die er mogelijk uit zijn gevallen. Zitten nu op 151 nieuwe noteringen, dus zoveel gaan er minstens ook weer uit. Heb de lijst deze keer door laten lopen tot de nummer 1100 van vorig jaar:Oasis en Queen lijken me met zekerheid nog te komen van deze lijst. Verder een enkele plaat van echte allertijdenartiesten (Doors, Eddie en Alex, Coldplay) die misschien een flinke sprong maakt, de rest lijkt me eraan voor de moeite. Dat zou dus ook betekenen dat er nog iets wat vorig jaar rond deze tijd nog moest komen straks ook niet meer te beluisteren valt. In het kader van het Alt-J vraagstuk, zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:1492: Ou Est Le Swimming Pool - Dance The Way I Feel
1466: Vampire Weekend - Holiday
1414: Bombay Bicycle Club - Shuffle
1401: HAIM - Want You Back
1393: Django Django - Default
1391: At The Drive In - One Armed Scissor
1344: The 1975 - It's Not Living (If It's Not With You)
1320: Patrick Watson - The Great Escape
1315: The Paper Kites - Bloom
1305: Foals - Exits
1281: Blossoms - Charlemagne
1278: DJ Shadow - Midnight in a Perfect World
1272: The Smiths - Girlfriend in a Coma
1251: The 1975 - Part Of The Band
1241: Alamo Race Track - Black Cat John Brown
1235: Aphex Twin - Windowlicker
1196: Bob Dylan - Hurricane
1164: A Flock Of Seagulls - I Ran (So Far Away)
1151: Spinvis - Voor Ik vergeet
1146: Angus & Julia Stone - Big Jet Plane
1137: LCD Soundsystem - All My Friends
1135: The Cranberries - Dreams
1108: Lamb - Gorecki
1103: The Ting Tings - That's Not My Name
Exits is persoonlijke smaak denk ik?quote:Op zaterdag 2 november 2024 02:07 schreef Gretzl het volgende:
Worden het hardst gemist (als ze er inderdaad uit zijn gevallen)
[..]
Niet tegen Alt-Jquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:11 schreef Tussle266 het volgende:
De comeback. We kunnen wel ongeveer uittekenen wat er allemaal nog ‘nieuw’ komt, dus dat worden ook meerdere akelig hoge uitvallers.
Ja duidelijk geleend jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat intro van Can't Stop is echt 1 op 1 Eternal Life van Jeff Buckley he
Ze zullen de code wel hebben?quote:
Charlemagne had ik niet meer verwacht nee. Fors gestegenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh Trouble dus. Helaas gemist dus maar tof dat die erin staat. En toch nog Charlemagne!
Feeling Good is een mute moment ja. Ergerlijk nummerquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee hè. Dat vreselijke Feeling Good komt zo.
En dat terwijl Sunburn er (waarschijnlijk) uit is
Dat is een parel ja. Wel een tijdje geleden dat ik die heb gezien. Waren nogal wat issues waar Ian mee te dealen had. Werd mooi verbeeld in die filmquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Laatst de film Control gezien, vond het nogal ontroerend
Jup. Staat er nog wel een andere Foals in de lijst?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Exits is persoonlijke smaak denk ik?
Stuk of 4quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup. Staat er nog wel een andere Foals in de lijst?
Jeugdcement voor de nu-metal en postgrunge liefhebber en die genres scoren nogalquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Gretzl het volgende:
Waarom stemmen mensen een ambetante cover van MJ zo hoog in de lijst? Heeft de betreffende band geen eigen nummers?
Ik heb niks tegen Fender en dit is in de basis echt een goeie song, maar die stem van Noah Kahan is echt afgrijselijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nee dit Kahan niet. Sam Fender is echt ook megakut
Ik trek de stem van Noah nog wel iets beter dan dat halfhoge gekerm van Sam Fenderquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Fender en dit is in de basis echt een goeie song, maar die stem van Noah Kahan is echt afgrijselijk
Had ook een nummer van de killers kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:50 schreef Gretzl het volgende:
Deze Kahan featuring Fender heeft toch niets met alternative rock te maken?
Intense film jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Laatst de film Control gezien, vond het nogal ontroerend
Een album uitbrengen en in de stemweek roepen dat je over een halfjaar komt kermen in die kabelaarkoepel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar heeft Lenny deze verdubbelaar van 5 naar 10 eigenlijk aan te danken
Meestal worden de bonussen na een concert geïncasseerdquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een album uitbrengen en in de stemweek roepen dat je over een halfjaar komt kermen in die kabelaarkoepel.
Waarom zou je denken dat Lenny-fans logisch zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meestal worden de bonussen na een concert geïncasseerd
Was ook headliner op Werchter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meestal worden de bonussen na een concert geïncasseerd
Edit: hij heeft blijkbaar dit jaar ook in de Ziggo Dome gestaan
Volgens mij hebben we er nu al meer dan 4 gehad, dus misschien kwamen er vanaf daar nog 4?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren riep een plaatjesinstarter dat de Simple Minds slechts 4x er in staan. Klopt dat? Of verwachten we nog wat materiaal van New Gold Dream?
81! 82! 83! 84! stond vorig jaar op 188. Die zal nog komen. En terechtquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren riep een plaatjesinstarter dat de Simple Minds slechts 4x er in staan. Klopt dat? Of verwachten we nog wat materiaal van New Gold Dream?
Danger! is wel een stuk leukerquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Electric Six staat er 2x in, maar goed.
Gay Bar is debiele schijtlol.
Moeiteloos Blur. Maar ik vind niet alles van Oasis daardoor slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Wie vinden jullie beter, Blur of Oasis?
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor Blur denk ik
Dan kies ik voor Oasis. Hebben met (What's The Story) Morning Glory ook van de twee het beste albumquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Wie vinden jullie beter, Blur of Oasis?
Ik heb zelf een lichte voorkeur voor Blur denk ik
Denk dat mijn opinie over GnR ook heel anders was geweest wanneer ze een andere zanger hadden gehad. Qua songstructuren zitten hun hits nog best aardig in elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lelijke stem van Axl doet altijd afbreuk aan die toffe gitaarsongs
Kan me wel voorstellen dat je een hekel hebt aan zijn zangstem ja. Ik vind het dus ook niet geweldig, al heeft hij 1 soort stemmetje wat er wel aardig uit komt (op plaat) voor mijquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat mijn opinie over GnR ook heel anders was geweest wanneer ze een andere zanger hadden gehad. Qua songstructuren zitten hun hits nog best aardig in elkaar inderdaad
Die hoorde ik begin van de week nog op Kink 90s, zit daar hoog in de rotatie dus had ik nog wel hoop op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ooh Low van Cracker ook niet meer verwacht. Zijn toch wel paar meevallers
Words hier ook de Low favoriet jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoorde ik begin van de week nog op Kink 90s, zit daar hoog in de rotatie dus had ik nog wel hoop op.
Al heb ik liever Words of Lullaby, maar die draaien ze natuurlijk nooit op Kink.
Ja, die knop van de radio ram ik in bij dit lied.quote:
Die drek is nergens logisch natuurlijk, maar ja dit soort meme-muziek als All Star en Teenage Dirtbag en Bad Touch en Fuck Her Gently en Gay Bar scoort nu eenmaalquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Teenage Dirtbag dook vorig jaar ook ineens op in de Top 2000. In deze lijst voelt hij logischer.
Ja Ignorance had ik niet meer verwacht! Leuke verrassingquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is deze 500 plaatsen gestegen en een andere Paramore was 700 plaatsen gezakt. Verklaar het maar.
Ik heb gewoon niet zoveel met die funk-geinspireerde rock vrees ik. Al vind ik RHCP nog wel leuk.quote:
De Kecks, Spinvis en dit denk ik de enige artiesten die in het Nederlands zingen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Zowaar nog eens een Nederlandstalige plaat.
Maar Tröckener Kecks blijven wel koning eenoog in het land der blinden.
Dit is echt tien keer erger. Kijk ons eens verheven zijn met onze piekhaartjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een beetje hetzelfde niveau als Wheatus, maar kan dit net effe beter hebben.
Akkoord, Wheatus heeft wel een mooie boodschap.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is echt tien keer erger. Kijk ons eens verheven zijn met onze piekhaartjes.
En lauwe thee nog. Dat je die vergeet zij je vergeven, bij mij gaat dat ook altijd het ene oor in en het andere uit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Kecks, Spinvis en dit denk ik de enige artiesten die in het Nederlands zingen?
Oja, die haalt het hier ook natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En lauwe thee nog. Dat je die vergeet zij je vergeven, bij mij gaat dat ook altijd het ene oor in en het andere uit.
Dat gaat niet gebeuren, het is wel heel erg opgeschoond, maar wel allemaal op de keuzelijst .quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Al zou het me ook niet verbazen als een Froukje hier ineens opduikt.
Liever niet natuurlijk, maar goed.
Nee, Froukje wordt (ten onrechte) buiten het profiel van Kink gelaten. Net als Eefje de Visser (die wel logischer zou zijn)quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Al zou het me ook niet verbazen als een Froukje hier ineens opduikt.
Liever niet natuurlijk, maar goed.
Froukje en Eefje de Visser worden hier vaak in 1 adem genoemd, maar ik vind laatstgenoemde echt duizend keer beter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Froukje wordt (ten onrechte) buiten het profiel van Kink gelaten. Net als Eefje de Visser (die wel logischer zou zijn)
Maar als Chef'special kan, dan kan Froukje ook
Froukje luistert makkelijker weg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Froukje en Eefje de Visser worden vaak in 1 adem genoemd, maar ik vind laatstgenoemde echt duizend keer beter.
De rest van Nederland lijkt exact het omgekeerde te vinden.
Jackyl?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Bijna zaagmans! Wie zou het zijn?
Dan ben je ouder dan ik dacht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:12 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn oma geloofde dat dus niet, maar die kwam dan ook uit de negentiende eeuw. R.E.M. is daardoor wel heel fijn.
Hahaha, dat denk ik niet. Mijn vader was een extreme nakomer. Desondanks ben ik overigens wel oud.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan ik dacht.
Ik kan de leeftijden niet zo goed inschatten, maar ik ben ouder dan jullie, maar gelijk aan Pippen en de andere 90’s kids hier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat @:Tussle266 jonger is dan @:ok01 maar ouder dan de rest.
Tot zover mijn giswerk.
Volgens mij is er een hele groep van midden jaren 70 actief tijdens de Top 2000. Ik zou jou net iets jonger schatten. Beetje vergelijkbaar met Pippen dan ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kan de leeftijden niet zo goed inschatten, maar ik ben ouder dan jullie, maar gelijk aan Pippen en de andere 90’s kids hier.
Dat is ook wel de standaard in deze lijst eigenlijk. Platen op ~400 zijn niet per definitie veilig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
Er gaan dus bovenin platen volledig weggevaagd zijn, dat vind ik best een plottwist.
Doe qua Alt-J dan maar Tesselate opofferen. Als Breezeblocks en Matilda maar blijvenquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
Er gaan dus bovenin platen volledig weggevaagd zijn, dat vind ik best een plottwist.
Dat blijkt wel, we hebben er al meer dan 10 uit dat lijstje van potentiële uitvallers dat gisteravond hier rondging gehad. Dat is veel meer dan ik dacht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wel de standaard in deze lijst eigenlijk. Platen op ~400 zijn niet per definitie veilig.
Ik vind de Escheriaanse seks juist de leukste van die 3 denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doe qua Alt-J dan maar Tesselate opofferen. Als Breezeblocks en Matilda maar blijven
1168quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe hoog stond dit vorig jaar?
Hoe ver zijn we nu? 170 zoiets?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht dat het tellertje nieuwe binnenkomers op 212 eindigt.
Ik denk 165 ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe ver zijn we nu? 170 zoiets?
Ik kende hem nog niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:55 schreef ok01 het volgende:
Ben een enorme RHCP fan, maar word hier niet echt warm van.
Was overigens wel gaaf om dit live gezien te hebben
Wel beter dan die ballade over laat je tieten zien, maar ja dat zegt niet echt iets over dit liedquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:16 schreef Tussle266 het volgende:
Oh ja, jammer dat dat ook nog moet.
Krijgen we dat eurodance uitstapje ook nog? Van die drie is dit wel de 'beste' maar wat je zegt...quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel beter dan die ballade over laat je tieten zien, maar ja dat zegt niet echt iets over dit lied
Uhn Tiss bedoel je? Lijkt me niet. Ik vind dit wel de 'leukste', maar ja, als je 3 drollen op een rij zet is er altijd 1 de knapste.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Krijgen we dat eurodance uitstapje ook nog? Van die drie is dit wel de 'beste' maar wat je zegt...
Ik hou best van metal maar Slayer vind ik echt ooraids.quote:
Oh ja, die was er ook nog. Ik bedoelde die over Discovery Channel. Ik heb net even in vorig jaar gekeken en dat was toen de hoogste. In andere gevallen zegt dat niets, maar in dit geval zegt dat dat we die nog gaan horen de komende dagen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uhn Tiss bedoel je? Lijkt me niet. Ik vind dit wel de 'leukste', maar ja, als je 3 drollen op een rij zet is er altijd 1 de knapste.
Angel of Death vind ik inderdaad weinig aan, maar Raining Blood heeft echt een fantastische gitaarpartij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hou best van metal maar Slayer vind ik echt ooraids.
Doe dan liever iets van Cradle of Filth als er toch pikzwarte metal gedraaid moet worden.
Prima vergelijking.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier geldt wel hetzelfde voor als Viva la Vida:
Controversiele artiest, artiest klinkt vaak hetzelfde, in die tijd kapotgedraaid, als ik het nu terugluister gaat het nog wel
Heb het juist andersomquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hou best van metal maar Slayer vind ik echt ooraids.
Doe dan liever iets van Cradle of Filth als er toch pikzwarte metal gedraaid moet worden.
Het is wel kunst op een bepaalde manier maar echt te lomp naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Angel of Death vind ik inderdaad weinig aan, maar Raining Blood heeft echt een fantastische gitaarpartij.
Ik vind Slayer ook een beetje lomp gebeuk ja, maar deze gitaarhook is zo goed dat ik er niet omheen kan. Elk ander nummer voelt ook als een mindere versie van dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel kunst op een bepaalde manier maar echt te lomp naar mijn smaak.
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
RHCP heb ik ook wel een beetje gehoord trouwens, die krijgen we zeker ook nog 8x?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |