Ja doet die goed. Zijn beste wedstrijd tot nu toe was tegen feyenoord. Wel knap dat hij in de volgende wedstrijd tegen psv er alweer overheen gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijd voor Ajax tot nu toe. Nam Ajax bij de hand.
Doet ie al tijden hoor, alleen nu beginnen de andere spelers ook beter te worden plus een tactiek die beter bij deze groep past.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn beste wedstrijd voor Ajax tot nu toe. Nam Ajax bij de hand.
Beste week van Ajax sinds hoe lang?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:48 schreef TornadoDK het volgende:
Geen seconde getwijfeldheerlijke week zo.
Leuke bijkomstigheid ff geen trolletjes hier.
Hi ha hoquote:
6 absolute bonuspunten dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Jesus, wat een week mannen.
Onverwachte punten zijn de beste punten. Zeker na het jaar wat we vorig jaar hadden. Pure miserie. Dus nu even genieten.quote:
Ik was gewoon van 0 punten uitgegaan... Misschien een punt tegen Feyenoord..quote:
Ja dat gezeur over hoe hij het wilt doen met wissels moet nu toch wel klaar zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Vooral mooi voor Farioli, wat een enorme opsteker voor hem en de staf en het team dit. Kan zomaar een mooi seizoen worden zo.
Ik geloof er nog steeds niet in dat Ajax terug is in de zin dat ze om het kampioenschap mee gaan doen. Daarvoor gaan de potjes tegen kleine clubs te moeizaam.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Jaaaaaaaa
Gvd wat lekker.
In een paar dagen tijd winnen van Feyenoord en PSV![]()
En beide wedstrijden gewoon zwaar verdiend! Ik gun het ons (fans) zo enorm, we snakten hier zo naar. Zo veel ellende en gezeik sinds de dickpic van Marc, de wanstaltige trainers, de belabberde aankopen, de bestuurlijke wanorde, de afslachtingen tegen Napoli, Feyenoord, PSV, etc en de bekerblamage tegen Hercules.
Ik zeg niet dat we "terug" zijn, maar dit is zo godvergeten lekker!
Tja, de ene dag kan je er niets van, en dan win je opeens binnen een paar dagen van Feyenoord en PSV. En ook geen gestolen overwinningen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef PicoMMP het volgende:
Jaaaaaaaa
Gvd wat lekker.
In een paar dagen tijd winnen van Feyenoord en PSV![]()
En beide wedstrijden gewoon zwaar verdiend! Ik gun het ons (fans) zo enorm, we snakten hier zo naar. Zo veel ellende en gezeik sinds de dickpic van Marc, de wanstaltige trainers, de belabberde aankopen, de bestuurlijke wanorde, de afslachtingen tegen Napoli, Feyenoord, PSV, etc en de bekerblamage tegen Hercules.
Ik zeg niet dat we "terug" zijn, maar dit is zo godvergeten lekker!
Nee joh de volgende keer dat er weer wat mannen rust krijgen, krijgen we dat gejank weer. Trolletjes hier op het forum. De azijnbode schrijft zichzelf niet. Voetbal-*random clickbait* moet vol voor de clicks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat gezeur over hoe hij het wilt doen met wissels moet nu toch wel klaar zijn
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, de ene dag kan je er niets van, en dan win je opeens binnen een paar dagen van Feyenoord en PSV. En ook geen gestolen overwinningen.
Hier in het westen doen we niet aan het offeren van mensen..quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Neeskens opgeofferd voor 6 punten deze week , en
[..]
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..
Wat is dit nu weer joh?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Neeskens opgeofferd voor 6 punten deze week , en
[..]
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |