maar hij heeft wel lekker gevist met de rest van de opvangquote:Op maandag 4 november 2024 19:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
The irony bedoel je? Of de ironie? Dom varken
Al besproken in NWS Caland grquote:Op maandag 4 november 2024 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren daar niet ook Palestijnse vlaggen te zien ergens vorig seizoen?
Ik heb een pittige mening over mensen die vissen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar hij heeft wel lekker gevist met de rest van de opvang
Casuals heeft aangegeven niks te tolereren donderdag qua statements en zegt te gaan ingrijpen. Zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef De_Pel het volgende:
Van der Vaart neemt standpunt in: 'Hij is de betere uitvoering van Haaland'BrabbiegodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Killer Kamalquote:Op maandag 4 november 2024 20:19 schreef Wotte het volgende:
Meende dat we zelfs een Marrokaanse Ajax hooligan die rapt hebben in de scene.
Quizvraag hoe heet die van PSV?
Groetjes uit de CLquote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vissen: de ultieme hobby voor debielen.
Het is wel makkelijk om aandacht te trekken, net als de Politie om te staken tijdens Ajax matches.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:51 schreef manny het volgende:
Laten we ons maar ver van politiek houden boys, die vlaggen zijn er om onze geuzennaam eer aan te doen en niet om een land te steunen.
En omgekeerd: niets geen demonstraties tegen ons of tegen de tegenstander. Zoek het lekker uit op een andere plek. Het is te begrijpen omdat voetbal toevallig wat meer aandacht trekt dan bij wijze van spreke het WK Judo waar je struikelt over mensen uit landen met dubieuze regimes, maar sla donderdag maar even over.
IK HEB GEEN INSTAGRAM. IK HEB GEEN FACEBOOK. IK HEB GEEN SNAPCHAT. WANT IK BEN GEEN BEZEM.quote:
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
IK HEB GEEN INSTAGRAM. IK HEB GEEN FACEBOOK. IK HEB GEEN SNAPCHAT. WANT IK BEN GEEN BEZEM.
HELE DAGEN OP INTERNET WAAR IS JOUW LEVEN.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:45 schreef Nielsch het volgende:
Wel vervelend dat veel spelers van Tel Aviv een groot gedeelte van de wedstrijd moeten springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |