Weet je héél zeker dat we het gewoon cadeau kregen en niet omdat we "Neeskens geofferd hebben"?quote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Na 8 keer proberen eindelijk weten te winnen van het grote PSV.
Die hele opmerking geeft toch wel aan wat voor een totaal debiel het is?quote:Op zondag 3 november 2024 16:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Weet je héél zeker dat we het gewoon cadeau kregen en niet omdat we "Neeskens geofferd hebben"?
Nee joh, is een heel normale reactie. Een denkwijze die extreem gezond is.quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Die hele opmerking geeft toch wel aan wat voor een totaal debiel het is?
Rensch zit al met zijn hoofd bij een hele fijne tekenbonus bij een buitenlandse subtopper. Maar om nu voor Gaaei te pleiten..quote:Op zondag 3 november 2024 16:51 schreef Ramboetan het volgende:
Even de samenvatting terug gekeken en wat ik al vond in het stadion blijkt in werkelijkheid nog veel erger.
Wat Rensch doet bij de 1-2 of beter gezegd niet doet kan echt niet. Op basis hiervan mag Gaaei van mij in de basis.
Lol snuifje teveel geloof ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Neeskens opgeofferd voor 6 punten deze week , en
[..]
Wel triest dat Johan Neeskens daarvoor moest worden opgeofferd. Hopelijk niet voor de titel..
Heerlijk inderdaad deze rantquote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Na 8 keer proberen eindelijk weten te winnen van het grote PSV.
Boeiend. Wij zijn weer waar we horen!quote:Op zondag 3 november 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
Je moet wel echt een zuur mens zijn als ja na die eindeloze gifbekers nog steeds Ajax geen succesje gunt.
Op plek 2 idd, achter de beste club van NL ( de meeste titels de laatste 50 jaar)quote:Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boeiend. Wij zijn weer waar we horen!
En de afgelopen 48 jaar werd Ajax vaker kampioen. Als we dan toch random shit gaan posten. Idioot.quote:Op zondag 3 november 2024 22:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op plek 2 idd, achter de beste club van NL ( de meeste titels de laatste 50 jaar)
Nu Feyenoord nog naar plek en alles klopt weer
Dat zeg ik toch ook niet???quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax is toch ook geen titelkandidaat? Daarvoor winnen ze de overige wedstrijden nog veel te moeizaam. Nu heb je 2x in de underdogpositie gezeten waarbij er (eigenlijk) niet echt verwachtingen waren. Ik las hier ook berichten van 1 of misschien 3 punten uit die 2 wedstrijden.
Dit verhoogt de verwachtingen wel natuurlijk, met name tegen de mindere goden van de competitie. Ik ben benieuwd hoe Ajax daarmee om kan gaan.
Opta feitjequote:Op zondag 3 november 2024 23:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En de afgelopen 48 jaar werd Ajax vaker kampioen. Als we dan toch random shit gaan posten. Idioot.
Wat ben je toch een debiele troll.quote:Op zondag 3 november 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Opta feitje
[ x ]
Je moet het afronden naar boven. 48 jaar is veel te random.
Schijnt dat deze statistiek een gangbaar voorgeschreven antidepressiva is bij huisartsen in Eindhoven.quote:Op zondag 3 november 2024 22:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op plek 2 idd, achter de beste club van NL ( de meeste titels de laatste 50 jaar)
Nu Feyenoord nog naar plek en alles klopt weer
Haha ik moest lachen. Je hebt wel een punt, je merkte het aan alles en iedereen he.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
We zijn getraumatiseerd. We verdienen deze week.
Gelukkig hebben we af en toe jouw inbreng nogquote:Op maandag 4 november 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Dit topic gaat de laaste tijd zo hard achteruit
Laatste alinea heeft die wel een punt, PSV nog geen topwedstrijd gewonnen dit seizoen.quote:Op maandag 4 november 2024 11:26 schreef Houniet het volgende:
Willem uit Rotterdam heeft pakt weer uit in het AD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |