SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dus nu ga je straks elke dag naar deze toe? Misschien kun je ook om een voorraadje vragen die je in de vriezer kunt leggen als het te veel regent zodat je niet naar buiten hoeftquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt lekker waren ze
Ze hadden paar jaar terug eentje in het centrum zeg maar maar die is weg
Nee denk om de dag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu ga je straks elke dag naar deze toe? Misschien kun je ook om een voorraadje vragen die je in de vriezer kunt leggen als het te veel regent zodat je niet naar buiten hoeft
quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn dag is al bijna voorbij en bij jullie is het pas 11 uur
En ik heb HONGER.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Over een week weten ze blindelings je huisje te vindenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk om de dag.
ja ga ik vragen. of misschien willen ze wel bezorgen
Nog geen lunchtijd, nog niet eens halverwege de werkdagquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Tot Pasen vriendjequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eurofleur genot
MEDEDELING:
HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN, IK HERHAAL HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN.
![]()
![]()
oke doei weer hard aan de arbeid
De dag begint netquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen lunchtijd, nog niet eens halverwege de werkdag
Ik heb nu al ontzettende trek.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen lunchtijd, nog niet eens halverwege de werkdag
Dudjequote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eurofleur genot
MEDEDELING:
HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN, IK HERHAAL HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN.
![]()
![]()
oke doei weer hard aan de arbeid
Gewoon even een naar het oosten reizen, daar is het wel al lunchtijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nu al ontzettende trek.
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze heb je vast al gelezen
https://nos.nl/artikel/25(...)e-kennis-op-een-plek
Ik duim voor je !quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had eerder van de week al contact gehad met de huisarts, of ze me vandaag wilde aanmelden.
Ik zou automagisch een bericht moeten krijgen als de huisarts dat heeft gedaan.
En dan duimen dat ik word geselecteerd
we hopen met je meequote:Op vrijdag 1 november 2024 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Had eerder van de week al contact gehad met de huisarts, of ze me vandaag wilde aanmelden.
Ik zou automagisch een bericht moeten krijgen als de huisarts dat heeft gedaan.
En dan duimen dat ik word geselecteerd
Thanksquote:
quote:
quote:
quote:
Niet meer fietsen danquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb het zo warm vies als ik heb gefietst.
Ja maar ja het is zo ver lopend. Saai stuk ook want alleen maar rechtdoor.quote:
Vooral dat je zo ijskoud begint en super warm eindigt is vervelendquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb het zo warm vies als ik heb gefietst.
Nou dit idd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vooral dat je zo ijskoud begint en super warm eindigt is vervelend
Dat is ook wat ik altijd deed.quote:
Oh dat is wel chillquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
Yo. Er staat indien uw toilet wordt gerenoveerd zorgen wij voor een vervangende toilet in de woning zodat u niet naar buiten hoeft. 👌🏼
quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
Yo. Er staat indien uw toilet wordt gerenoveerd zorgen wij voor een vervangende toilet in de woning zodat u niet naar buiten hoeft. 👌🏼
quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
samequote:Op vrijdag 1 november 2024 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik altijd deed.
Jas dicht, sjaal om, muts op, handschoenen aan.
En dan al fietsende handschoenen uit, muts af, sjaal af en jas open
Het wordt al donker buiten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt hier als laat in de middag, het is nog geen 12.00
Ik heb net pas mijn eerste kop thee opquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Het voelt hier als laat in de middag, het is nog geen 12.00
Ik vind het wel heel positief gedacht want werkzaamheden lopen altijd uitquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Voor kerst heb ik een nieuwe toilet dus.
De #Noordpoolcirkelleefquote:
Wat is er eerder, jouw wc of mijn hoortoestelquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Voor kerst heb ik een nieuwe toilet dus.
Ohquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel positief gedacht want werkzaamheden lopen altijd uit
Ik hoop voor jou je hoortoestel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er eerder, jouw wc of mijn hoortoestel
Jouw hoortoestel eerst, dan kun je vervolgens het geklaag van @Ama over de vertraging aanhorenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er eerder, jouw wc of mijn hoortoestel
Dan zet ik hem gewoon uit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw hoortoestel eerst, dan kun je vervolgens het geklaag van @:ama over de vertraging aanhoren
Oh mij boeit het weinig. Alles werkt nog.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw hoortoestel eerst, dan kun je vervolgens het geklaag van @:ama over de vertraging aanhoren
"Omg dit heb ik zoooo gemist, jeej hoortoestel!" *Zet hoortoestel uitquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat ding zo krijg moet ik meteen even een trein in ofzo. Even overprikkeld raken.
Dus als het even meezit kun je met het Kerstdiner weer meegenieten van alle smakgeluiden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou 24 december is de eindbeoordeling zeg maar, of het zo in orde is.
Ja, alleen vier ik kerst alleen dit jaarquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als het even meezit kun je met het Kerstdiner weer meegenieten van alle smakgeluiden?
Oh ja dan kan het wel eens spannend worden wat eerder is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou 24 december is de eindbeoordeling zeg maar, of het zo in orde is.
Ohquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, alleen vier ik kerst alleen dit jaar
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou!?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Heel gek. Ging naar de Jumbo en nu sta ik te wachten bij de Thaise mevrouw op snacks. 👀
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig met m'n demente moeder eten.
Ik eerst cadeautjes voor verjaardag. Daarna voor Siterklaasquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
Oh ik kan langzaam wel eens beginnen met nadenken over de kerstcadeautjes.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig met m'n demente moeder eten.
Jullie samen aan de kerstkalkoen?quote:
Gezellig samen hypochonderen bij kaarslicht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Jullie samen aan de kerstkalkoen?
Zou wel een LED-kaars doen dan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig samen hypochonderen bij kaarslicht.
Ziet er maar apart uit buiten, alsof het ieder moment kan regenen maar het gaat vandaag helemaal niet regenen zegt weeronlinequote:
Lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net pas mijn eerste kop thee op
Moedervlekken vergelijken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig samen hypochonderen bij kaarslicht.
Doe ik al jarenquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had sowieso niks met kerst en nu mn ouders beide niet meer leven is de keuze wel snel gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had sowieso niks met kerst en nu mn ouders beide niet meer leven is de keuze wel snel gemaakt
ahh okequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had sowieso niks met kerst en nu mn ouders beide niet meer leven is de keuze wel snel gemaakt
Same, ga wel met fam wat eten meestal maar afgelopen jaar was dat bijv. in januariquote:
Ik ga wel naar familie, maar dat is meer omdat zij graag willen dat we komen, zeg maar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh oke
[..]
Same, ga wel met fam wat eten meestal maar afgelopen jaar was dat bijv. in januari
Ook beetje gezellie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel naar familie, maar dat is meer omdat zij graag willen dat we komen, zeg maar.
IS TOG LEEUEEEEEEUUUHEUKKKK!!!111quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook beetje gezellie?Ik vind samenzijn wel gezellig maar dat hele moeten en krampachtige gedoe wat je bij sommige mensen hebt sla ik liever over
Ik vond gourmetten bij mijn moeder altijd wel leuk maar dan had ik die stank ook niet in mijn eigen huis.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:07 schreef Crack_ het volgende:
Mijn moeder heeft wel eens een poging gewaagd om iets 'speciaals' neer te zetten met kerst maar mijn moeder kan dus echt niet koken en houdt niet van ehm, ja, bepaalde dingen. Ging ze brie met filodeeg maken, staat er in het recept 'besmeer ieder filodeegblaadje met olie', mn moeder 'gatverdamme nee man, vette zooi'. Resultaat > ranzige filodeeg met een klomp brie
En ooit ging ze soep maken, moest suiker in, zij doet er zoetstof in want 'suiker, ben je gek joh'
Gourmetten willen ze niet meer 'want stinkt alles', kan ik ze geen ongelijk in gevendus nu vaak zo'n pizzarette ding
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond gourmetten bij mijn moeder altijd wel leuk maar dan had ik die stank ook niet in mijn eigen huis.
Gourmetkerstmeet bij krekkiequote:Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Janouja mag ook wel bij mij maar no way dat mensen naar mij toe gaan komen
Ook best fris. Ging even in m'n t-shirt naar de supermarkt maar dat was toch vrij koud.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Viezig weertje buiten, hangt zo net tussen mist en motregen in, dat je net niet nat wordt maar het wel zo voelt
En er staat ook een redelijk briesjequote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook best fris. Ging even in m'n t-shirt naar de supermarkt maar dat was toch vrij koud.
wat, je tshirt? Dat klinkt echt heel koudquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook best fris. Ging even in m'n t-shirt naar de supermarkt maar dat was toch vrij koud.
Oh als ik vrijgezel zou zijn had ik het misschien nog best willen doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Janouja mag ook wel bij mij maar no way dat mensen naar mij toe gaan komen
Krijg het al koud als ik dit lees.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Foqueville zijn we toch een grote familiequote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Gourmetten vind ik best wel tokkie met kerst, zelfde als een schilderij met een zigeunerjongetje aan de muur of een bankstel i8n de voortuin
Had t over familie, die komen nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh als ik vrijgezel zou zijn had ik het misschien nog best willen doen.
Ik woon dan ook niet in Foquevillequote:Op vrijdag 1 november 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Foqueville zijn we toch een grote familie
Gourmetten is vooral gezelliger omdat je als gastheer/vrouw niet de hele avond in de keuken staat om je kerstmenu te bakkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Gourmetten vind ik best wel tokkie met kerst, zelfde als een schilderij met een zigeunerjongetje aan de muur of een bankstel i8n de voortuin
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
Ik vond dat altijd leuk en ik mis dat ook wel om samen met mijn moeder te doen.
Dat doen er tegenwoordig maar weinig meer bij de wat gegoedere mensenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gourmetten is vooral gezelliger omdat je als gastheer/vrouw niet de hele avond in de keuken staat om je kerstmenu te bakken
Is ook niet zomaar te vervangen met iets andersquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja was gewoon ons ding om samen te doen met kerst.
We kunnen niet allemaal personeel inhurenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doen er tegenwoordig maar weinig meer bij de wat gegoedere mensen
Nou daarom, voor de gezelligheidquote:
jankenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je in het Polenhotel of het VIVA asielzoekersparadijs?
Ik ga waarschijnlijk een middag naar mijn vader en de rest van de tijd gewoon samen met Solo. Cadeautjes uitpakken, kerstfilm kijken etc.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook niet zomaar te vervangen met iets andersmaar je gaat wel iets anders leuks doen neem ik aan? Aangezien je geen vrijgezel bent
Jij zit natuurlijk bij het zoveelste kookclubje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doen er tegenwoordig maar weinig meer bij de wat gegoedere mensen
kan ik nu opzoeken wanneer het mij uitkomt, dat klinkt veel beterquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk een middag naar mijn vader en de rest van de tijd gewoon samen met Solo. Cadeautjes uitpakken, kerstfilm kijken etc.
Permanente bewoning is niet verplicht, krakers worden hardhandig er uit geschoptquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
kan ik nu opzoeken wanneer het mij uitkomt, dat klinkt veel beter![]()
Ik vind wel heel leuk dat we aan kerstcadeautjes doen haha.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ik nu opzoeken wanneer het mij uitkomt, dat klinkt veel beter
[..]
Bezoekers zijn toch ook hartstikke gezellig johquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Permanente bewoning is niet verplicht, krakers worden hardhandig er uit geschopt
Poeh gelukkig heb ik tegenwoordig een huurwoning.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Permanente bewoning is niet verplicht, krakers worden hardhandig er uit geschopt
Tegenwoordig is het afhalen op een verzamelpunt en dan op een meegeleverde tablet kijken hoe het prutje op te warmen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk bij het zoveelste kookclubje.
We maken het gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook beetje gezellie?Ik vind samenzijn wel gezellig maar dat hele moeten en krampachtige gedoe wat je bij sommige mensen hebt sla ik liever over
Is ook leuk om iets te hebben om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel heel leuk dat we aan kerstcadeautjes doen haha.Maakt mijn kerst ook altijd wel wat minder somber.
Ooooh, dat klinkt relaxt!quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We maken het gewoon gezellig.Maar alle dingen "want het heurt" slaan we over, we eten eigenlijk ook nooit mee.
Hier zijn ook wat "easy home cooking" menu's te vinden. Misschien moet ik dat met kerst maar weer doen; lijkt heel wat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het afhalen op een verzamelpunt en dan op een meegeleverde tablet kijken hoe het prutje op te warmen.
Ik heb een tuin maar geen idee wat je zegt haha.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Voor de mensen met een tuin; cultiveer je die wel eens?
Ik verticuteer er op losquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Als ik er aan denk. Het is hier ook klei, dus als ik toch bezig ben, schoffel ik het een beetje los.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh dat klinkt als iets wat ik niet doe.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er aan denk. Het is hier ook klei, dus als ik toch bezig ben, schoffel ik het een beetje los.
Nee, die kleigrond is hier zo rijk aan grondstoffen dat ik het eerder zou willen verarmen zodat niet met elk zonnestraaltje al het onkruid omhoog schietquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Paardenbloemen vinden dit leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die kleigrond is hier zo rijk aan grondstoffen dat ik het eerder zou willen verarmen zodat niet met elk zonnestraaltje al het onkruid omhoog schiet
Veel goede Michelin restaurants en Alliance restaurants zijn dit blijven doen na de coronapandemie, kost wat maar lekker makkelijk welquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn ook wat "easy home cooking" menu's te vinden. Misschien moet ik dat met kerst maar weer doen; lijkt heel wat.
Dood aan de paardenbloemenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paardenbloemen vinden dit leuk.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een tuin maar geen idee wat je zegt haha.
Hmmmm, echt?quote:
Ohja schoffel kan ook, maar wil wat dieper en dan is zo'n ding vaak te slapquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er aan denk. Het is hier ook klei, dus als ik toch bezig ben, schoffel ik het een beetje los.
dat is precies wat ik ga doen! Ga de aarde mengen met zand maar moet de aarde wel eerst helemaal losgemaakt worden en weet niet goed hoe je dat goed kunt mengen maar ga wel gewoon wat proberenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die kleigrond is hier zo rijk aan grondstoffen dat ik het eerder zou willen verarmen zodat niet met elk zonnestraaltje al het onkruid omhoog schiet
Ik heb toch ook een achtertuin.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij had een plein
![]()
maar de grond losmaken, kan met van alles
[ afbeelding ]
Een pendelschoffel
[ afbeelding ]
Een rolcultivator
[ afbeelding ]
Een woelvork
[ afbeelding ]
Een spitvork
[ afbeelding ]
Een spade
etc etc
[..]
Hmmmm, echt?![]()
[..]
Ohja schoffel kan ook, maar wil wat dieper en dan is zo'n ding vaak te slap
Ga wel met spade, zo'n krabber en een hark aan de slag
[..]
dat is precies wat ik ga doen! Ga de aarde mengen met zand maar moet de aarde wel eerst helemaal losgemaakt worden en weet niet goed hoe je dat goed kunt mengen maar ga wel gewoon wat proberen
ohjaquote:
Ik zou gewoon voor een cultivator gaan, zo'n ding met 3 hakenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij had een plein
![]()
maar de grond losmaken, kan met van alles
[ afbeelding ]
Een pendelschoffel
[ afbeelding ]
Een rolcultivator
[ afbeelding ]
Een woelvork
[ afbeelding ]
Een spitvork
[ afbeelding ]
Een spade
etc etc
[..]
Hmmmm, echt?![]()
[..]
Ohja schoffel kan ook, maar wil wat dieper en dan is zo'n ding vaak te slap
Ga wel met spade, zo'n krabber en een hark aan de slag
[..]
dat is precies wat ik ga doen! Ga de aarde mengen met zand maar moet de aarde wel eerst helemaal losgemaakt worden en weet niet goed hoe je dat goed kunt mengen maar ga wel gewoon wat proberen
Zo een heb ikquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een cultivator gaan, zo'n ding met 3 haken
[ afbeelding ]
soep met broodquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb maar even gevraagd of mijn koelkast en oven aan de kant moeten met de verbouwing. Ik vrees van wel maar dan kan ik een paar dagen niet koken.
Gardena is goed spul jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo een heb ikGa het daarmee proberen inderdaad
Dat systeem van Gardena is echt super chill
kan ie uberhaupt niet in de keuken blijven staan? Heb zelf wel eens de oven in de woonkamer gehad voor verbouwing en gewoon daar gebruiktquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Soep moet ik het gasfornuis ook voor hebben.
Nee heb ik te weinig ruimte voor. Hij staat precies naast de deuropening ook nu dus stukje naar voren is ook geen optie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan ie uberhaupt niet in de keuken blijven staan? Heb zelf wel eens de oven in de woonkamer gehad voor verbouwing en gewoon daar gebruikt![]()
op de grond
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb ik te weinig ruimte voor. Hij staat precies naast de deuropening ook nu dus stukje naar voren is ook geen optie.
Ik ga proberen om dat ding gewoon helemaal weg te halen en even in een andere kamer neer te zetten en dan kan ik hem ook eventjes een keer goed aan de buitenkanten schoonmaken.![]()
Koelkast zet ik wel gewoon een stuk opzij.
Het is november, je mag weer zuipen als een halve zwaanquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was leuk. Lekker gewandeld en geluncht, bijgekletst, foto's gemaakt, biertjes voor mee naar huis gehaald, nu wachten op de trein.
heeft Buda daar een bepaald tijdstip voor bepaald tijdens zijn burgermeesterschapquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:24 schreef Ama het volgende:
Niet echt op een Buda tijdstip maar badkamer is weer lekker schoon.
Bananendozen zijn handigquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dozen fiksen binnenkort om de kastjes leeg te maken.
Goed begin van je weekendquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was leuk. Lekker gewandeld en geluncht, bijgekletst, foto's gemaakt, biertjes voor mee naar huis gehaald, nu wachten op de trein.
Ja in de avonduren haha.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft Buda daar een bepaald tijdstip voor bepaald tijdens zijn burgermeesterschap
In ieder geval niet midden op de dag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft Buda daar een bepaald tijdstip voor bepaald tijdens zijn burgermeesterschap
Huilenquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval niet midden op de dag.
Zou hij vast een keer willenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:25 schreef Koen66 het volgende:
ik geloof niet dat Fles achter het stuur zit
Volgens sommigen alles en volgens anderen kun je alles etenquote:
volgens mij is bezopen op de machinistenstoel zitten minder erg dan in een auto achter het stuur.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is bezopen op de machinistenstoel zitten minder erg dan in een auto achter het stuur.
Die trein stopt als je dingen doet die niet de bedoeling zijn
Neehee ik bedoelde niet dat hij dat dronken zou willenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ding rijdt toch over rails dus slingeren kan niet.
Prima dronken te doen!
Zou ik met liefde doen hoor, maar er valt hier niets op te ruimen want hier is niet zoveel aan de hand. Hoorde ook al dat mensen aan hadden geboden bloed te doneren maar dat is hier ook niet nodig. En het barst hier van de Nederlandse toeristen. Hoor bijna meer Nederlands dan Spaans.quote:Op vrijdag 1 november 2024 05:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je nog mensen helpen puinruimen.
In ieder geval toch een fijn tripje gewenst!
Gelukkig zitten hier de zonnetjes in huisquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:24 schreef Elvi het volgende:
Wat een deprimerend kutweer is het buiten
Nou ik heb een meer dan prima dag je jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier de zonnetjes in huis
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier de zonnetjes in huis
slaat die de zaterdag over?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zondag gaat de zon ook weer schijnen.
heb ik hier ook omdat er weinig licht in dit appartement is.quote:
heb de hele dag tegen grijze mist aan zitten starenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik hier ook omdat er weinig licht in dit appartement is.
maar het was wel een prachtig zonnige dag
Ja ik moet in het najaar sowieso vrij standaard hier lampen aanzetten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaarsjes aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik nu ook. En gordijnen weer dicht
Oh, nou dan lekker genietenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ik met liefde doen hoor, maar er valt hier niets op te ruimen want hier is niet zoveel aan de hand. Hoorde ook al dat mensen aan hadden geboden bloed te doneren maar dat is hier ook niet nodig. En het barst hier van de Nederlandse toeristen. Hoor bijna meer Nederlands dan Spaans.
Wanneer ga je naar Györ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wablief?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je met de Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút?
ohw, geen idee. zo ver rijkt mijn research nog nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groengele trein in plaats van blauwwitte.
Je kunt met een stoptrein vanaf Déli of met een IC vanaf Keletiquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, geen idee. zo ver rijkt mijn research nog niet
Echt he.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:24 schreef Elvi het volgende:
Wat een deprimerend kutweer is het buiten
IC klinkt wel snellerquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt met een stoptrein vanaf Déli of met een IC vanaf Keleti
Dan is Keleti de beste optiequote:Op vrijdag 1 november 2024 16:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
IC klinkt wel sneller
en Keleti is loopafstand, Deli aan de andere kant van het water.
Ik twijfel nog of ik in Gyor nog een hotel pak voor een nacht of savonds weer terug komquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is Keleti de beste optie
Tietjerstradeelquote:
Wat is er met Enkhuizen?quote:
ondanks dat er een K mist.... staat er nog steeds geen Tietjesquote:
Als je wat letters weghaalt wel hehe.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ondanks dat er een K mist.... staat er nog steeds geen Tietjes
Geen idee. Buda noemde een random Stad, dus ik dacht ik gooi er ook 1 inquote:
hehehe waarom typ jij aars?quote:
Vis een optie?quote:
ik heb nog een lekkere lading shoarma over.. dus die gaat lekker in de ninja ovenquote:
das hier aans... niet aarsquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het Westfries is aars anders
@:IJsdraakje
de vis van gisteren was niet zo'n succesquote:
meteen weer op het paard stappen en dus juist vis eten anders denk je elke keer..... mja dat was de laatste keer geen succesquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vis van gisteren was niet zo'n succes
Gelukkig kreeg je een biertje cadeau.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vis van gisteren was niet zo'n succes
op de vis na was eigenlijk alles goed aan het restaurant..quote:
Al onderbouwing gevonden voor je belediging in F1?quote:
Nu dus naar een ander restaurant goede vis eten, of naar hetzelfde restaurant en geen vis etenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de vis na was eigenlijk alles goed aan het restaurant..
quote:
wauw serieus?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al onderbouwing gevonden voor je belediging in F1?
Hoeveel betaal je daar voor zo'n maaltijd? Wou dat gisteren eigenlijk al vragen maar vergeten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de vis na was eigenlijk alles goed aan het restaurant..
is een optie, maar het was er gisteren al heel druk, dus ik verwacht dat het vandaag helemaal vol zal zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu dus naar een ander restaurant goede vis eten, of naar hetzelfde restaurant en geen vis eten
Kan dit lekker in DM of achter de schermen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig!quote:
niet gaan zuigen hier.quote:
als ik het goed herinner was het gisteren rond de 11000 HUF, dat is dan 27,50 uit mn hoofdquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar voor zo'n maaltijd? Wou dat gisteren eigenlijk al vragen maar vergeten.
geen idee waar dit over gaat, maar ga lekker ergens anders wachtenquote:
Hij is ook klb bezig.quote:
En dat is dan voor alles samen neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik het goed herinner was het gisteren rond de 11000 HUF, dat is dan 27,50 uit mn hoofd
je beledigd voelen is een keuzequote:Op vrijdag 1 november 2024 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik laat me ff niet zomaar beledigen.
ja, dat was voor, hoofd en bierquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
En dat is dan voor alles samen neem ik aan?
Ohquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was voor, hoofd en bier
dus op zich niet verkeerd.
Al is alles wel duurder dan 3 jaar geleden. Maar mijn chauffeur van het vliegveld vertelde al dat ze de laatste 2 jaar zo'n 40% inflatie hadden
Kun je nog lang wachten.quote:
oh, het is alsnog stukken beter dan in Nederlandquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohmaar ja ik vind het alsnog best een prima prijs?
Dus.. vis is een optie?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een optie, maar het was er gisteren al heel druk, dus ik verwacht dat het vandaag helemaal vol zal zijn
nou, ja, als je het zo zegtquote:
Een ander proberen weg te cyber bullying ook.quote:
Ik hoor wel wanneer de wasmachine klaar is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:29 schreef Ama het volgende:
Lol wasmachine is ineens half uur langer bezig?Eerst was eindtijd vijf minuten geleden.
Kan het tegenwoordig via een app bekijken haha.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer de wasmachine klaar is.
Dat centrifugeren maakt zoveel lawaai (ik noem het wel eens dat wasmachine de samba aan het doen is.)
Ik had iets heftigs verwacht toen ik het ging opzoeken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een ander proberen weg te cyber bullying ook.
een opstijgende helikopter was het altijd in Deventer.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer de wasmachine klaar is.
Dat centrifugeren maakt zoveel lawaai (ik noem het wel eens dat wasmachine de samba aan het doen is.)
Zou ik voor mijn vaatwasser kunnen doen, maar ik heb al teveel apps op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan het tegenwoordig via een app bekijken haha.
Ga je eens ergens anders liggen wentelen in je zelfbeklag joh. Hier zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een ander proberen weg te cyber bullying ook.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had iets heftigs verwacht toen ik het ging opzoeken.
quote:Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd.
ik heb het terug gelezen en ik snap helemaal niet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had iets heftigs verwacht toen ik het ging opzoeken.
als ik thuis ben onderbreek ik het droogproces van de vaatwasser nog wel eens... maar als ik niet thuis ben laat ik die een volledig uur uitrazen... en daarna gaat hij automatisch uitquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou ik voor mijn vaatwasser kunnen doen, maar ik heb al teveel apps op mijn telefoon.
Om het recht te laten zegevieren moet de mens soms ver gaan. Helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je eens ergens anders liggen wentelen in je zelfbeklag joh. Hier zit niemand op te wachten.
Doe dit gewoon lekker in F1 feedback of achter de schermen. Deze SC is niet de juiste plek om shit "uit te vechten" over wat er in F1 speelt.quote:
En als mod zou je dat moeten weten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe dit gewoon lekker in F1 feedback of achter de schermen. Deze SC is niet de juiste plek om shit "uit te vechten" over wat er in F1 speelt.
Je bent er?quote:
Je zou denken dat een mod dit zou moeten weten..quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe dit gewoon lekker in F1 feedback of achter de schermen. Deze SC is niet de juiste plek om shit "uit te vechten" over wat er in F1 speelt.
En dat ook ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als mod zou je dat moeten weten.
je was me voorquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als mod zou je dat moeten weten.
RIP aan de nabestaandenquote:
eerst nog 1 biertje en dan loop ik naar de tramquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
Zo nu wel genoeg aandacht er aan gegeven.... Etenstijd!
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:44 schreef Nizno het volgende:
Zo nu wel genoeg aandacht er aan gegeven.... Etenstijd!
Weet je al waar en wat je gaat eten?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 1 biertje en dan loop ik naar de tram
zwalk bedoel je?quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om denken he.... niet er voor gaan lopen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En wat erbij?quote:
Shoarmaquote:
vis is een optiequote:
Een American Supreme meat lover 35 cmquote:
Een medium Four Cheese van de spaarpuntselsquote:
Iglo vis is in de aanbieding bij de ahquote:
had een schaaltje van het broodje daar heb ik kliekje in gedaan met kaas er over... extra lekker uit de ninjaquote:
Even door het slotje heen maar voor de goede orde: je gaat hier geen gedoe van elders uitvechten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |