Stay away?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje: welk nummer van Nevermind (niet Endless Nameless) staat niet in de lijst, als we op noteringen van vorig jaar af mogen gaan?
Natuurlijk wel, maar 2 nummers was voldoende geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:51 schreef ok01 het volgende:
Son Mieux hoort eigenlijk niet in deze lijst
De beste dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
Een uur naar die John DeWolff plaat die ik bedoelde gezocht. Het is Don't You Go Up The Sky.
Dat was ook de stelling. Maar die staat dus niet in deze lijst en ook niet op de keuzelijst voor week 53.quote:
Ik ben positief verbijsterdquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocean Avenue alarm @:DecoAoreste
Die hebben mij nooit echt weten te pakken, terwijl ik soortgelijke bands als Editors en Interpol wel heel tof vind.quote:
Ah dat is wel bijzonder, hoewel ik Editors en Interpol ook wel een wat hoger niveau vindquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben mij nooit echt weten te pakken, terwijl ik soortgelijke bands als Editors en Interpol wel heel tof vind.
je kunt over een aantal werken vast in de herkansingquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wordt de Strawberry Sauce/I bury Paul nu gewoon afgekapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |