DeWolff is top inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:06 schreef DecoAoreste het volgende:
DeWolff is echt zo'n band die live veel beter uit de verf komt dan op de radio.
Het zijn wel helden hoor.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar ik ga het wel een eerlijke kans geven.
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.quote:
Lijstloos is een bitch ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ff aan het bellen en dan komen er 3 genotsnummers achter elkaar
Staan er maar 2 op de keuzelijst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.
Jawel, daarom juistquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend gaan ze niet verder?
Dit weekend wordt er niet afgekickt inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om te weten dat ik van het weekend ook de radio aan moet houden dus en mijn stemlijstje even naar mezelf moet mailen
Jammer inderdaad, terwijl ze wel genoeg worden gedraaid op 2quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.
Gokje: Stay Awayquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje: welk nummer van Nevermind (niet Endless Nameless) staat niet in de lijst, als we op noteringen van vorig jaar af mogen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |