SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik was echt zo blij en toen keek ik op de Nederlandse kaarten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:15 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker hoor, lente gaat nu beginnen. Graadje of 21 overdag komende week, warm zonnetje. Beste tijd van het jaar
Valt mee. Net ten zuiden van het rampgebiedquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik was echt zo blij en toen keek ik op de Nederlandse kaarten.
Je zit zeker aan de andere kant van de werels?
Rijp op de velden, strakblauwe lucht, ochtendzonnetjequote:Op vrijdag 1 november 2024 10:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het kan vriezen de komende dagen.
Extra fleece op bed leggen.
Nee, ik. 9600 km ongeveerquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik was echt zo blij en toen keek ik op de Nederlandse kaarten.
Je zit zeker aan de andere kant van de werels?
HET IS WEEKENDquote:
En dat duurde ook lang. Hele herfst, winter en lente waren verregend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:16 schreef dick_laurent het volgende:
Mooi dat jullie wat compensatie krijgen voor het moesson najaar van vorig jaar. Zo zie je maar, het kan verkeren.
NOU MOOIquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
HET IS WEEKEND![]()
![]()
![]()
30 GRADEN ZON DIT DAT ALLES, HEB MIJN ZWEMBROEK AL AAN
Dat is geen berg he? Dat is een piramide, dat zie ik zo.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:50 schreef Salina het volgende:
Dertig graden, btje vochtig, zwembadje.
Klinkt alsof je dicht bij mij in de buurt bent.![]()
Alhoewel het nu hier in de bergen wat behaaglijker is met 20 graden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is geen berg he? Dat is een piramide, dat zie ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |