Zit ook een beetje in dat beroep volgens mijquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik geloof meteen dat hij van heel veel niks weet.
Wel beetje gemaakt gesprek
Ik ben heel positief en vrolijk maar dit gehinnik dan weer niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
van die super positiefjes, alles is bloemetjes alles is leuk alles is geweldig.
Die stevige is volgens mij een beetje krengerigquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
2 dames passen niet bij elkaar en laten het duidelijk merken
Ja klopt. Kan me wel voorstellen dat je in dit soort situaties terugvalt op dat soort gesprekstechnieken. Maar romantisch is het niet echtquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ook een beetje in dat beroep volgens mij
stevige (lol)quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stevige is volgens mij een beetje krengerig
Moet dan gelijk denken aan mijn date.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
“Als je er niet oke mee bent laat het weten.”
Gozer.
Ga je nog een keer terug?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet dan gelijk denken aan mijn date.
Maar was op zich toch een leuke ervaring?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet dan gelijk denken aan mijn date.
Vaak gewoon misplaatst arrogant. Niet bewust wellicht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja klopt. Kan me wel voorstellen dat je in dit soort situaties terugvalt op dat soort gesprekstechnieken. Maar romantisch is het niet echt
Heel leuk om de productie en wat er allemaal achter de schermen gebeurd mee te maken ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar was op zich toch een leuke ervaring?
quote:
irriteer me er dood aanquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we deze twee wijsneuzen wegstemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |