SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Goede reden om altijd shoarma te eten na het uitgaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Of je meisje had shoarma op en jij niet
Ik kan het me nu bijna niet meer voorstellen om in een bruin cafe te zitten dat blauw is van de rook, maar ik rookte vroeger even hard meequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
toch wel een beetje heimwee naar concertzalen vol met wietlucht en rook
In het buitenland kon je nog wat langer doorroken in kroegen en restaurants. Toen dat opeens afgelopen was miste ik het wel weer omdat het er altijd beetje bijhoorde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het me nu bijna niet meer voorstellen om in een bruin cafe te zitten dat blauw is van de rook, maar ik rookte vroeger even hard mee
Al die tijd buiten voor de kroeg roken vond ik ook altijd wel te doen. Alleen bij grote parties vond ik het altijd heel vervelend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het buitenland kon je nog wat langer doorroken in kroegen en restaurants. Toen dat opeens afgelopen was miste ik het wel weer omdat het er altijd beetje bijhoorde.
Mijn vader is vrij snel gestopt met roken nadat mijn broertje geboren werd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger rookten ouders ook de auto blauw met twee kleuters achterin op vakantie naar het Gardameer.
"Nee ons Henkie gaat echt niet naar het VMBO, die is toch veel slimmer"
Hij dacht: met die eerste komt het niet meer goed, laten we het nog eens proberen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader is vrij snel gestopt met roken nadat mijn broertje geboren werd.
Hoi Karzaiquote:
donker en koudquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Karzai
Hoe is het deze avond
Beerquote:
Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij dacht: met die eerste komt het niet meer goed, laten we het nog eens proberen?
Binnen is het warm en lichtquote:
Tragischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomen
Altijd gezelligquote:
Screamquote:
I don't get itquote:
goedzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was weer lekkerEn lekker zen ook
Maar gelijk 3 nieuwe dimmers besteld, kan ik de andere ook gelijk vervanger door LED-dimmersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo is de knop van de dimmer van de keukentafellamp nou weer dolgedraaid
verstandigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelijk 3 nieuwe dimmers besteld, kan ik de andere ook gelijk vervanger door LED-dimmers
Screaming, gillen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I don't get it
Maar scream 6 is nu op tv (paramount)
de vraag was of het op RTL kwamquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vroeg jij of Gooische Vrouwen op TV komt? Zoja het antwoord is dan 10 november op SBS6.
Zijn tegenwoordig ook een stuk betaalbaarder dan toen ik de huidige kocht zo'n 11 jaar geleden. Toen waren die dingen ruim 100 euro per stuk en heb ik maar gewone genomenquote:
Gedoetjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelijk 3 nieuwe dimmers besteld, kan ik de andere ook gelijk vervanger door LED-dimmers
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vroeg jij of Gooische Vrouwen op TV komt? Zoja het antwoord is dan 10 november op SBS6.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Wordt Gooische vrouwen uiteindelijk ook op RTL uitgezonden?
Ja snap ook niet zo goed hoe die opeens kapot is, die gebruik ik eigenlijk alleen maar in de wintertijd als het 's avonds te donker is tijdens het etenquote:
Pff doe even niet zo eigenwijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vraag was of het op RTL kwam![]()
Das dus een nee
ik heb maar 1 lamp met een dimmer, alleen de schakelaar ligt op de grond en gebruik de google om de stroom aan en uit te zetten naar die lampquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn tegenwoordig ook een stuk betaalbaarder dan toen ik de huidige kocht zo'n 11 jaar geleden. Toen waren die dingen ruim 100 euro per stuk en heb ik maar gewone genomen
wat? das letterlijk wat ze vroegquote:
Dat klinkt vrij omslachtigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb maar 1 lamp met een dimmer, alleen de schakelaar ligt op de grond en gebruik de google om de stroom aan en uit te zetten naar die lamp
nee hoor, roep gewoon tegen google.. lamp aan of lamp uit en dan gaat de lamp aan of uitquote:
Zo zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, roep gewoon tegen google.. lamp aan of lamp uit en dan gaat de lamp aan of uit
Beetje tegen de computer roepenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, roep gewoon tegen google.. lamp aan of lamp uit en dan gaat de lamp aan of uit
die is al bijna doodquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Halloween leeft wel in Spanje, veel zijn er verkleed.
Ziet er vaak niet verkeerd uit trouwens
Ik denk dat Karzai misquotte en het over Jerry Springer heeftquote:
exact bomie to the rescuequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Karzai misquotte en het over Jerry Springer heeft
jaquote:
quote:
dies al anderhalf jaar doodquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Karzai misquotte en het over Jerry Springer heeft
Nog steeds beter vermaak dan het facebook van tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef Karzai het volgende:
jerry springer was wel leuke pulp tv, totaal gescript en ook al 30 jaar oud
STEVEquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef Karzai het volgende:
jerry springer was wel leuke pulp tv, totaal gescript en ook al 30 jaar oud
Zit je wel droog daar?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Halloween leeft wel in Spanje, veel zijn er verkleed.
Ziet er vaak niet verkeerd uit trouwens
Iedereen rood aangelopen, stoom uit alle lichaamsopeningen, met stoelen gooiende en whatnot.quote:
ja stond nog op NOS.nl destijds dat hij in de oorlog geboren was in een londense metrobuis waar ze schuilden voor de bommen en zo.quote:
quote:Geboren in een metrostation
De presentator had zelf ook een bijzonder levensverhaal. Hij werd in 1944 geboren in het Londense metrostation Highgate. Zijn ouders, joodse vluchtelingen uit Duitsland, schuilden daar voor een Duits bombardement. In 1949 verliet het gezin Londen en emigreerde de jonge Springer naar New York.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
My oh myDit is toch geen uitjes organiseren zeg
Wat betalen ze dan wel, alleen het hotel ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
het welkomsdrankjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat betalen ze dan wel, alleen het hotel ofzo
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De (wandel)rit van de bus naar het hotel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HAHA nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rit van de bus naar het hotel.
oh ja er wordt een link geregeld waar je 5 % korting kunt krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Voor de gemiddelde skipas ben je tegenwoordig al zo'n ¤ 500,- per week kwijt
wauw das wel 25 euro op 500 euro kaartjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja er wordt een link geregeld waar je 5 % korting kunt krijgen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Jullie hadden ook best wel even wat met elkaar? Er was altijd zo'n formule dat je uit kon rekenen hoe lang de liefdesverdriet duurt.
Niet verder bijgelezen dan deze post.
Wat een waardering voor het personeelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou zulke dingen zijn wel het laatste wat zich in een formule laat vangen natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]x/2 + j + l – t + k/2 + r = y
Volgens mij heb ik tot het einde van het heelal verdriet.
Economen blijven toch ook proberen dingen te berekenen? Dat is net zoiets.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou zulke dingen zijn wel het laatste wat zich in een formule laat vangen natuurlijk
Dat soort bedrijven kan dat ook ok helemaal niet joh. Krijg je allemaal scheve gezichten van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo moet je het niet zien hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een waardering voor het personeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, als je enige gereedschap een hamer is lijkt elk probleem een spijker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Economen blijven toch ook proberen dingen te berekenen? Dat is net zoiets.
daar hebben ze balletjes voor uitgevonden. is minder pijnlijk dan lichaamsdelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten.
Ik sloeg tegen mijn knie aan met mijn racket.
Allebei gewoon dorpsnarren joh, neem het leven niet te serieus allemaalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:44 schreef Karzai het volgende:
nouja los is toch wel de man in deze sc, uitstraling beschouw ik gewoon als een man die zijn praatjes niet waar kan maken
tot ziensquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:46 schreef Karzai het volgende:
met deze woorden sluit ik af
verder vind ik dit wel een leuke sc met diverse mensen en ideeen
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben ze balletjes voor uitgevonden. is minder pijnlijk dan lichaamsdelen
Balletjes zijn ook lichaamsdelen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hebben ze balletjes voor uitgevonden. is minder pijnlijk dan lichaamsdelen
zweedse balletjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Balletjes zijn ook lichaamsdelen hoor
Die van mij zijn gewoon Hollandsquote:
Nee Brabants zekerquote:
Ja, maar ik weiger om mezelf Hollands te noemen. Nederlands okee. Maar Holland is voor mij die 2 provincies en niet meer...quote:
Hoewel ik al heel mijn leven in Brabant zijn mijn ouders wel Hollands, ben in Budadorp geboren dus dat staat ook op mijn paspoortquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik weiger om mezelf Hollands te noemen. Nederlands okee. Maar Holland is voor mij die 2 provincies en niet meer...
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
My oh myDit is toch geen uitjes organiseren zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zover ik weet komt mijn hele familie uit Brabant. Zal heus wel ergens een Limburger of Vlaming tussen hebben gezeten...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoewel ik al heel mijn leven in Brabant zijn mijn ouders wel Hollands, ben in Budadorp geboren dus dat staat ook op mijn paspoort
dan ga ik wel eerstquote:
Zin kun je makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
slaapsequote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga ik wel eerst
Gute Nacht Freunde
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zin kun je makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dit. Dus ik heb Skyrim nog maar even opgestart.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh leuk, de buren beginnen nog even met timmeren.
niet verkeerdquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 7 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever.
Heb je een boksbal?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:26 schreef Recce het volgende:
Ja, dat was ook mijn eerste reactie. Ze zijn gelukkig intussen weer gestopt.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 7 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever.
Context?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
The Steal 2.0
Hopefully Harris will win so we can have a little fun on jan 6th
Worden die mensen dan nooit moe van hunzelf?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)lection-cheat-digvid
"Als we verliezen was er fraude, als we winnen niet"quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Worden die mensen dan nooit moe van hunzelf?
toch zijn er komkommers die kunnen zwemmenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als we verliezen was er fraude, als we winnen niet"
Dit is een beetje als, elke langwerpige vis die niet kan zwemmen is een komkommer.
Wat is dit voor formule man. Ik heb wiskunde al heel lang geblocked uit mijn leven?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:26 schreef Recce het volgende:
Misschien kun je nog mensen helpen puinruimen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zucht.
Okay, 3 uur plafond staren, dan uber, dan trein, dan vliegtuig. Naar een rampgebied.
Wordt vast leuk.
En nee we gaan niet feesten of dansend over straat rennen, uiteraard.
Hello, alles goed?quote:
Wat hoor je dat toch veel dat mensen moe zijn. Echt niet normaal veel..quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nog moe, en een relatief druk weekend voor de boeg
verder alles best oke hoor
en jij?
oh, nog even gedoe daarna kan je genieten van een nieuwe vloerquote:Op vrijdag 1 november 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hoor je dat toch veel dat mensen moe zijn. Echt niet normaal veel..
Hier een beetje langzaam aan spullen naar boven aan het brengen. Volgende week nieuw laminaat.
Zal blij zijn als het er in ligt en de boel weer terug gezet kan worden.
Ja eindelijk, zit nu al vanaf juli in gedoe hier in huis door die brand.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, nog even gedoe daarna kan je genieten van een nieuwe vloer
Ik zal het zwelgen even wat afremmen, zodat we zo samen een stukje kunnen zwelgen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dit voor formule man. Ik heb wiskunde al heel lang geblocked uit mijn leven?
Je mag zwelgen hoor! Ik zwelg ook graag. Als je nou even wacht kunnen we misschien een stukje samenop zwelgen. Dat zou leuk zijnMaar ben nu nog niet aan zwelgen toe. Of misschien helpt het als ik nog steeds wel zwelg in de griepklachten en tyfushoest? Of dat de anomaly niet doorgaat? Dat er er helemaal niets doorgaat? Maar bovenal Recs dat over 3,5 uur de uber voor de deur staat?
Doeg!
snap ikquote:Op vrijdag 1 november 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eindelijk, zit nu al vanaf juli in gedoe hier in huis door die brand.
Zal echt blij zijn als alles weer is zoals het was
Hopelijk hoef je niet een maand lang op een Dixi buiten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:10 schreef Ama het volgende:
Ik woon net typen dat ik benieuwd ben wanneer ze hier de wc enz gaan verbouwen maar ik zie net dat ik vandaag een brief krijg van het bouwbedrijf. Ben benieuwd.
Ja daar kijk ik wel een beetje tegenop vooral 's nachts maar goed.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet een maand lang op een Dixi buiten.
Ook zo iets, wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
hier kruipen de verduurzamings bouwwerkzaamheden steeds dichterbij mij
in het linkerdeel van de flat zijn bijna alle woningen klaar aan de voorkant, de eerste paar verdiepingen daar hebben ook een nieuw gallerijhek en over weekje ofzo zullen in mijn deel op de 12de (ik woon op de 5de) de eerste werkzaamheden starten.
Bedankt, wat vieren we precies?quote:
Ja dat bedoel ik ook en ze moeten natuurlijk ook met de huizen om mij heen bezig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat het sloopwerk de meeste herrie geeft.
Zou ik ook niet doen nu. Gedoe ook met alles en geen duidelijkheidquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:16 schreef Ama het volgende:
Oh en ik krijg vandaag een brief over zonnepanelen zo te zien. Maar ik neem dat niet.
Ik gebruik sowieso maar 70 a 80 kWh per maand. Mijn vader en een goede vriend zeiden al dat het voor mij niet uit kan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen nu. Gedoe ook met alles en geen duidelijkheid
Zoveel bespaar je niet en wat gebeurd er als straks de salderingsregeling vervalt?
Altijd goed wat zekerheid in je leven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat is heel hard aan het mauwen en rondrennen, zoals elke dag na het ontbijt.
hier ook. dus maar een dagje thermaalbad geboektquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Oftewel druk op de weg want in Duitsland is volgens mij alles dicht.
Dat is weinig, hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso maar 70 a 80 kWh per maand. Mijn vader en een goede vriend zeiden al dat het voor mij niet uit kan.
Geen idee. 🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is weinig, hoe doe je dat dan?
Ik ben al zuinig maar zit toch zo beetje aan de 130 kwh
Wel lekker, het is allemaal al duur genoegquote:
Ja naja stroom boeit me minder. Gas is duurder.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker, het is allemaal al duur genoeg
Dat is waar, Ik heb van die ja wat is het, een soort van matten die staan en die verwarmen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja stroom boeit me minder. Gas is duurder.
Ik heb dat via mijn vader maar gebruik het echt amper eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt nu Sky Showtime nemen met 50% korting. Maar dan heb ik vier streamingdiensten
Jezelf arbeidsongeschikt melden en alles de moeder kijkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb toch geen tijd om naar alles te kijken.
Oh god, dan komen ze allemaal hier naartoe. Maar niet naar de stad gaan dan. Gisteren hoorde ik ook al veel Duits.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja, wel jammer dat ik dan niet rustig even koffie kan drinken. De kat wil ook spelen als het eten op is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd goed wat zekerheid in je leven.
Hier wil de hond altijd spelen nadat hij zijn eten op heeft.
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:17 schreef CherryLips het volgende:
1) CO2 gestuurd ventillatiesysteemquote:
Van het linkerdeel heb ik niet veel last gelukkig, vooral boren klinkt flink door maar ook relatief beperkt (ligt beetje aan waar ze boren, als ze niet in "jouw" betonplaat boren zwakt het al snel af)quote:In een flat heb je lang en veel overlast of niet. Het geluid klinkt altijd zo door
is dat echt zo mooi daar?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Het zal nu wel helemaal genieten zijn bij de Intratuin in Duiven.
Bwehehehe. Was het nog een beetje goed weer toen? Dat je in ieder geval nog buiten rond kon lopen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik maakte destijds de fout om met goede vrijdag en Pasen naar Berlijn te gaan.
Dat is toch gezellig, al die drukte?quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
meh, in de rij schuifelen is een beetje too muchquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch gezellig, al die drukte?
goeie reminder, zo even pakketje halen bij intratuinquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat wel gelukkig, en veel musea waren nog wel open, maar op goede vrijdag was het echt aardig uitgestorven al 's middags.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe. Was het nog een beetje goed weer toen? Dat je in ieder geval nog buiten rond kon lopen?
15 seconden gekeken en ben het al beu.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Kijken zonder medebezoekers
Bekijk deze YouTube-video
Op zich wel mooi dat ze er nog zo aan vasthouden, maar voor ons met onze "lolwat, hoezo feestdagen" is het wel een beetje onhandig soms.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig, en veel musea waren nog wel open, maar op goede vrijdag was het echt aardig uitgestorven al 's middags.
Gewoon dubbelglas nemenquote:
Lol zag paar dagen geleden filmpjes waar zelfs de auto's in kilometers lange rijen stonden te wachten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
ik was de dame al zat voordat ze iets liet zienquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was de dame al zat voordat ze iets liet zien
Dat is echt zo'n vrouw waarom sommige mannen op mannen vallenquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was de dame al zat voordat ze iets liet zien
Ik ben er ooit eens geweest op zaterdagmiddag, moesten we ergens in een weiland parkerenquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol zag paar dagen geleden filmpjes waar zelfs de auto's in kilometers lange rijen stonden te wachten.
Zak erover en voor het vaderland zeiden we vroeger.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vrouw waarom sommige mannen op mannen vallen
Waar?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:11 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil erheen
En ik wil die Harry Potter kaarsjes
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Landelijke advertentie plaatsen,quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog naar de Ikea morgen maar die zit bij die Intratuin.
Ik had nog niet eens aan de hotdogs gedacht. Nu wil ik helemaal naar de Ikea.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landelijke advertentie plaatsen,
"Gratis hotdogs in alle IKEA's behalve Duiven"
is Ikea Utrecht niet ook redelijk in de buurt voor jou?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens aan de hotdogs gedacht. Nu wil ik helemaal naar de Ikea.
Ik was vorige week in Ikea. Een andere vestiging dan waar ik normaal naar toe ga.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens aan de hotdogs gedacht. Nu wil ik helemaal naar de Ikea.
Of Amersfoort.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Ikea Utrecht niet ook redelijk in de buurt voor jou?
Tuincentrum Oosterik schijnt ook geweldig te zijn:quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Intratuin Halsteren schijnt ook mooi te zijn maar dat is halverwege Engeland geloof ik.
Wat een grote Intratuinquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuincentrum Oosterik schijnt ook geweldig te zijn:
[ afbeelding ]
Niet ieder tuincentrum is een Intratuin.quote:
M'n mama krijgt de botanische tuin voor d'r verjaardag (niet alleen van mij hoor, zo'n rijke tatta ben ik ook weer niet) en ik ben de voorschieter/besteller. Mag ik ook de goodies wel.quote:
Jep, de boekenkast is de "geef boven x bedrag uit" en de andere zit blijkbaar bij de tuin als je 'm voor een bepaalde datum bestelt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:39 schreef mschol het volgende:
maar beide zijn een GWP ? (gift with purchase) ?
quote:Koop LEGOŽ Ideas De botanische tuin (21353) en krijg LEGOŽ Toegangspoort (5009005). Zolang de voorraad strekt.*
Alleen voor LEGOŽ Insiders
En in Leusden zit ook een enorm tuincentrum.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ieder tuincentrum is een Intratuin.
De Boet heeft ook altijd goede kerstshows.
Eurofleur genotquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in Leusden zit ook een enorm tuincentrum.
werkse kerelquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eurofleur genot
MEDEDELING:
HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN, IK HERHAAL HET KERSTSEIZOEN IS OFFICIEEL BEGONNEN.
![]()
![]()
oke doei weer hard aan de arbeid
ahh, intressantquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, de boekenkast is de "geef boven x bedrag uit" en de andere zit blijkbaar bij de tuin als je 'm voor een bepaalde datum bestelt.
[..]
Ja en jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou gek of zag ik @:dud0r weer in dit topic?
was dat serieus de redenquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Locktober is voorbij dus hij mag weer mee posten hier
ik heb net een nieuwe plek voor kippetjes gevonden. En ze hebben ook varken. Zo lekkerquote:
Alweer een ban?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat dimmy ook terug mag komen.
Dacht even dat dit over een kinderboerderij oid gingquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe plek voor kippetjes gevonden. En ze hebben ook varken. Zo lekkerEn maar 10 baht per spiesje
Lolnee, hij heeft een leven.quote:
Net zoveel als wij.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat suggereert dat ie het voor die tijd niet had
Maar dan ben je dus alsnog 1000 baht kwijt voor je etenquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe plek voor kippetjes gevonden. En ze hebben ook varken. Zo lekkerEn maar 10 baht per spiesje
Ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over een kinderboerderij oid ging
Nog een bescheiden schatting eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus alsnog 1000 baht kwijt voor je eten
Eh, voor bal-begrippen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog een bescheiden schatting eigenlijk.
Ja ze zal er ook wel nog andere dingen bij hebben en niet alleen maar spiesjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog een bescheiden schatting eigenlijk.
ja maar dan heb je wel heel veel spiesjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus alsnog 1000 baht kwijt voor je eten
bal voor het kippenhok met een spiesquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookEen kippenhok in de tuin ofzo
echt lekker waren zequote:Op vrijdag 1 november 2024 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zal er ook wel nog andere dingen bij hebben en niet alleen maar spiesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |