SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Goede reden om altijd shoarma te eten na het uitgaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:42 schreef UitStraling het volgende:
Of je meisje had shoarma op en jij niet
Ik kan het me nu bijna niet meer voorstellen om in een bruin cafe te zitten dat blauw is van de rook, maar ik rookte vroeger even hard meequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
toch wel een beetje heimwee naar concertzalen vol met wietlucht en rook
In het buitenland kon je nog wat langer doorroken in kroegen en restaurants. Toen dat opeens afgelopen was miste ik het wel weer omdat het er altijd beetje bijhoorde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan het me nu bijna niet meer voorstellen om in een bruin cafe te zitten dat blauw is van de rook, maar ik rookte vroeger even hard mee
Al die tijd buiten voor de kroeg roken vond ik ook altijd wel te doen. Alleen bij grote parties vond ik het altijd heel vervelend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het buitenland kon je nog wat langer doorroken in kroegen en restaurants. Toen dat opeens afgelopen was miste ik het wel weer omdat het er altijd beetje bijhoorde.
Mijn vader is vrij snel gestopt met roken nadat mijn broertje geboren werd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger rookten ouders ook de auto blauw met twee kleuters achterin op vakantie naar het Gardameer.
"Nee ons Henkie gaat echt niet naar het VMBO, die is toch veel slimmer"
Hij dacht: met die eerste komt het niet meer goed, laten we het nog eens proberen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader is vrij snel gestopt met roken nadat mijn broertje geboren werd.
Hoi Karzaiquote:
donker en koudquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Karzai
Hoe is het deze avond
Beerquote:
Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij dacht: met die eerste komt het niet meer goed, laten we het nog eens proberen?
Binnen is het warm en lichtquote:
Tragischquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk hier terecht gekomen
Altijd gezelligquote:
Screamquote:
I don't get itquote:
goedzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was weer lekkerEn lekker zen ook
Maar gelijk 3 nieuwe dimmers besteld, kan ik de andere ook gelijk vervanger door LED-dimmersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo is de knop van de dimmer van de keukentafellamp nou weer dolgedraaid
verstandigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelijk 3 nieuwe dimmers besteld, kan ik de andere ook gelijk vervanger door LED-dimmers
Screaming, gillen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
I don't get it
Maar scream 6 is nu op tv (paramount)
de vraag was of het op RTL kwamquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vroeg jij of Gooische Vrouwen op TV komt? Zoja het antwoord is dan 10 november op SBS6.
Zijn tegenwoordig ook een stuk betaalbaarder dan toen ik de huidige kocht zo'n 11 jaar geleden. Toen waren die dingen ruim 100 euro per stuk en heb ik maar gewone genomenquote:
Gedoetjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelijk 3 nieuwe dimmers besteld, kan ik de andere ook gelijk vervanger door LED-dimmers
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Vroeg jij of Gooische Vrouwen op TV komt? Zoja het antwoord is dan 10 november op SBS6.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Wordt Gooische vrouwen uiteindelijk ook op RTL uitgezonden?
Ja snap ook niet zo goed hoe die opeens kapot is, die gebruik ik eigenlijk alleen maar in de wintertijd als het 's avonds te donker is tijdens het etenquote:
Pff doe even niet zo eigenwijs.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de vraag was of het op RTL kwam![]()
Das dus een nee
ik heb maar 1 lamp met een dimmer, alleen de schakelaar ligt op de grond en gebruik de google om de stroom aan en uit te zetten naar die lampquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn tegenwoordig ook een stuk betaalbaarder dan toen ik de huidige kocht zo'n 11 jaar geleden. Toen waren die dingen ruim 100 euro per stuk en heb ik maar gewone genomen
wat? das letterlijk wat ze vroegquote:
Dat klinkt vrij omslachtigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb maar 1 lamp met een dimmer, alleen de schakelaar ligt op de grond en gebruik de google om de stroom aan en uit te zetten naar die lamp
nee hoor, roep gewoon tegen google.. lamp aan of lamp uit en dan gaat de lamp aan of uitquote:
Zo zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, roep gewoon tegen google.. lamp aan of lamp uit en dan gaat de lamp aan of uit
Beetje tegen de computer roepenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, roep gewoon tegen google.. lamp aan of lamp uit en dan gaat de lamp aan of uit
die is al bijna doodquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Halloween leeft wel in Spanje, veel zijn er verkleed.
Ziet er vaak niet verkeerd uit trouwens
Ik denk dat Karzai misquotte en het over Jerry Springer heeftquote:
exact bomie to the rescuequote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Karzai misquotte en het over Jerry Springer heeft
jaquote:
quote:
dies al anderhalf jaar doodquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Karzai misquotte en het over Jerry Springer heeft
Nog steeds beter vermaak dan het facebook van tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef Karzai het volgende:
jerry springer was wel leuke pulp tv, totaal gescript en ook al 30 jaar oud
STEVEquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:59 schreef Karzai het volgende:
jerry springer was wel leuke pulp tv, totaal gescript en ook al 30 jaar oud
Zit je wel droog daar?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Halloween leeft wel in Spanje, veel zijn er verkleed.
Ziet er vaak niet verkeerd uit trouwens
Iedereen rood aangelopen, stoom uit alle lichaamsopeningen, met stoelen gooiende en whatnot.quote:
ja stond nog op NOS.nl destijds dat hij in de oorlog geboren was in een londense metrobuis waar ze schuilden voor de bommen en zo.quote:
quote:Geboren in een metrostation
De presentator had zelf ook een bijzonder levensverhaal. Hij werd in 1944 geboren in het Londense metrostation Highgate. Zijn ouders, joodse vluchtelingen uit Duitsland, schuilden daar voor een Duits bombardement. In 1949 verliet het gezin Londen en emigreerde de jonge Springer naar New York.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
My oh myDit is toch geen uitjes organiseren zeg
Wat betalen ze dan wel, alleen het hotel ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
het welkomsdrankjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat betalen ze dan wel, alleen het hotel ofzo
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De (wandel)rit van de bus naar het hotel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HAHA nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rit van de bus naar het hotel.
oh ja er wordt een link geregeld waar je 5 % korting kunt krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Voor de gemiddelde skipas ben je tegenwoordig al zo'n ¤ 500,- per week kwijt
wauw das wel 25 euro op 500 euro kaartjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja er wordt een link geregeld waar je 5 % korting kunt krijgen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Jullie hadden ook best wel even wat met elkaar? Er was altijd zo'n formule dat je uit kon rekenen hoe lang de liefdesverdriet duurt.
Niet verder bijgelezen dan deze post.
Wat een waardering voor het personeelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou zulke dingen zijn wel het laatste wat zich in een formule laat vangen natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]x/2 + j + l – t + k/2 + r = y
Volgens mij heb ik tot het einde van het heelal verdriet.
Economen blijven toch ook proberen dingen te berekenen? Dat is net zoiets.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha nou zulke dingen zijn wel het laatste wat zich in een formule laat vangen natuurlijk
Dat soort bedrijven kan dat ook ok helemaal niet joh. Krijg je allemaal scheve gezichten van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo moet je het niet zien hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een waardering voor het personeel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, als je enige gereedschap een hamer is lijkt elk probleem een spijker.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Economen blijven toch ook proberen dingen te berekenen? Dat is net zoiets.
daar hebben ze balletjes voor uitgevonden. is minder pijnlijk dan lichaamsdelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van sporten.
Ik sloeg tegen mijn knie aan met mijn racket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |