Ik vond het minder indrukwekkend dan verwacht. Je kan geen contact maken met de zanger, het blijft best afstandelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 02:02 schreef TheVulture het volgende:
Dit kwam in de zaal totaal niet als winnaar over, en die laatste minuut is gewoon een beetje vals spelen met stemmen op band in dat strobe-stuk
Een winnaar die we ons nooit gaan herinneren. Maarja, optie 2 was desastreus voor de editie van volgend jaar en optie 3 was hem ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:27 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dan toch ook maar eens posten in het topic van de winnaar. Geeft wel aan dat het een winnaar is die verder totaal niet leeft.
Oostenrijk maakte er in 2015 een mooie show van, dus heb wel vertrouwen in volgend jaar
Hoezo, de fandom zat ernaast? Wasted Love was vanaf het begin een van de meest populaire nummers binnen de Eurovisiebubbel. Ik had verwacht dat het daarbuiten wat minder zou scoren... maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:34 schreef Funhouse het volgende:
Heerlijk dat de fandom er zo erg naast zat dit jaar. Wat mij betreft een verdiende winnaar!
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:34 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Meh vond het maar gekrijs maar er is ook niet echt een alternatief dat wel als winaar voelde. Hopelijk draaien ze het niet te vaak op de radio.
Het was een van de weinige verrassende, originele en niet al te clichématige composities.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:53 schreef Sableheart het volgende:
Toch begrijp ik het niet. 175 televote punten voelt meer dan ik verwacht zou hebben. Opera is meestal niet een stijl die het bij het publiek goed doet, en ook de laatste 30 seconden zijn geen stijl waarvan ik zou verwachten dat die het publiek aan zou spreken. Wat zijn de factoren waardoor Oostenrijk 4e wordt bij het publiek?
De punten kwamen bovengemiddeld veel uit Oost-Europa. Wat achteraf gezien bij Nemo ook wel enigszins het geval was, dus blijkbaar landt dit genre daar vrij goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:53 schreef Sableheart het volgende:
Toch begrijp ik het niet. 175 televote punten voelt meer dan ik verwacht zou hebben. Opera is meestal niet een stijl die het bij het publiek goed doet, en ook de laatste 30 seconden zijn geen stijl waarvan ik zou verwachten dat die het publiek aan zou spreken. Wat zijn de factoren waardoor Oostenrijk 4e wordt bij het publiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |