Oh ik niet ik blijf in mn nest rottenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben heel erg goed in meteen opstaan als de wekker gaat.
Ik kan heel veel dingen een klein beetje en weet er een klein beetje vanaf en daar blijft het wel bijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik kan heel veel dingen goed tot erg goed, maar nooit echt super goed.
Proberen nóg beter te worden!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:17 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan goed genoeg cello spelen om er geld mee te verdienen, maar niet goed genoeg om er al mijn geld mee te verdienen.
Fotografisch geheugen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:20 schreef raptorix het volgende:
Ik ben extreem goed in onthouden van dingen, of het nou gesprek is of wat ik lees, ik vergeet het nooit.
Nee dat niet, maar alles blijft hangen, dus als ik wel eens een wiki heb gelezen weet ik wat er zo een beetje op staat, ook na 20 jaar.quote:
Ik kan dit alleen als het nutteloos is niet als ik het moet leren voor een examen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:20 schreef raptorix het volgende:
Ik ben extreem goed in onthouden van dingen, of het nou gesprek is of wat ik lees, ik vergeet het nooit.
Ik ben goed in allerlei houtje touwtje oplossingen verzinnen tijdens mn werk ipv perfect volgens het boekjequote:
Haha dat heb ik dus ook, komt omdat ik vooral de context onthoud, als je mij vraagt een paar random woorden of een nummer te onthouden lukt het me niet. Zelfs mijn banknummer dat volledig symmetrisch is onthoud ik niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:39 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik kan dit alleen als het nutteloos is niet als ik het moet leren voor een examen.
Nou ja vroeger wel maar tegenwoordig ben ik er niet meer zo goed in.
Hoe gaat het daarmee? Welke technieken gebruik je tegenwoordig zoal?quote:
Dit hangt echt helemaal af van wat je precies doet. Een Java developer is iets heel anders dan een os developerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? Welke technieken gebruik je tegenwoordig zoal?
Ik programmeer zelf de laatste tijd wat minder, doe vooral cloud implentaties.
Hoezo? C++ is ander werk ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dit hangt echt helemaal af van wat je precies doet. Een Java developer is iets heel anders dan een os developer
Ga ik hier toch niet zeggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat steel jij allemaal dan
Ja gaat goed, vooral Go beetje TypeScript, kubernetes, GCP spul etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? Welke technieken gebruik je tegenwoordig zoal?
Ik programmeer zelf de laatste tijd wat minder, doe vooral cloud implentaties.
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
Niet in paniek raken in een noodsituatie. Verder, geen idee.
Ja, anders wist ik niet dat ik daar goed in was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt ?
quote:Ik helaas wel en toen is er ook iemand overleden
Wij belden wel 112 en ze waren er ook wel vrij snel maar het was te laat. Het was meteen gebeurd , boem op de grond en klaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, anders wist ik niet dat ik daar goed in was.
[..]
Dat is heftig. Een reanimatiecursus doen is geen overbodige luxe. Al is het maar voor jezelf, zodat je in zo'n geval nog iets kunt doen en je niet zo machteloos voelt. En als bonus kun je er nog eventueel een leven mee redden ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wij belden wel 112 en ze waren er ook wel vrij snel maar het was te laat. Het was meteen gebeurd , boem op de grond en klaar.
Misschien als ik echt had kunnen reanimeren. Maar ik wist niet goed hoe dat moest.
Helaas.
Laatst ook een sterfgeval meegemaakt maar daar was ik niet bij.
Ik ben daar niet zo geschikt voor eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heftig. Een reanimatiecursus doen is geen overbodige luxe. Al is het maar voor jezelf, zodat je in zo'n geval nog iets kunt doen en je niet zo machteloos voelt. En als bonus kun je er nog eventueel een leven mee redden ook.
Goed om te horen, was een beetje bezig met GO voor custom Terraform provider.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gaat goed, vooral Go beetje TypeScript, kubernetes, GCP spul etc.
Laatst hebben we nog een Google award gewonnen met ons team was ook wel leuk.
Doe je ook Ansible ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goed om te horen, was een beetje bezig met GO voor custom Terraform provider.
Ik zou totaal freezen als ik zoiets mee zou maken. Aan mij heb je dan niks. Bovendien lijkt me dat ook erg traumatisch voor mezelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt ?
Ik helaas wel en toen is er ook iemand overleden
Het is beter om 112 te bellen maar ja je kunt dit ook niet echt oefenen of zo natuurlijk. Maar probeer gewoon 112 te bellen da's al beter dan niks.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou totaal freezen als ik zoiets mee zou maken. Aan mij heb je dan niks. Bovendien lijkt me dat ook erg traumatisch voor mezelf.
Maar waar ik zelf goed in ben... Lastige vraag. Zal er over nadenken.
Ik zou 112 bellen en dan door m'n knieën met m'n handen op m'n oren en ogen dicht wachten in het geval van een hele traumatische gebeurtenis, bijvoorbeeld als iemand helemaal in de kreukels ligt na een auto-ongeluk. Ja, jongens, dat is wat angst met je kan doen. En het is zo'n ontzettend primitieve emotie dat je dat ook niet kan uitzetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is beter om 112 te bellen maar ja je kunt dit ook niet echt oefenen of zo natuurlijk. Maar probeer gewoon 112 te bellen da's al beter dan niks.
Maar ja da's makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat. Een keer gaan kijken bij een meisje dat voor de trein was gesprongen om te zien of ze nog leefde terwijl er tig omstanders niks deden. Ik heb ook als vanzelf iedereen gedirigeerd om de juiste dingen te doen. Zelfs een arts, bleek achteraf. Maar die vond het ook wel prima blijkbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
Niet in paniek raken in een noodsituatie. Verder, geen idee.
foto's van je poezen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Wel heel jammer voor mijn poezen dan maar ja
Als de jongen die achter mijn pa aan het fietsen was had kunnen reanimeren dan was hij er misschien nog geweest. Nu is er pas gereanimeerd na 10 minuten.. dan weet je het wel dat het klaar is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo geschikt voor eerlijk gezegd.
Ik denk vaak ook van het leven is eindig.
Als ik lig te creperen van een hartaanval denk ik eigenlijk ook van misschien is het wel gewoon tijd om te gaan.
Wel heel jammer voor mijn poezen dan maar ja
Geen idee, maar verlies eigenlijk nooit. heb wel betaald account, dus als je me wilt uitdagenquote:
Vind ik beetje te prive al zou de cyperse nog wel kunnen want alle cyperse katten zien er ongeveer zo uit. Maar de andere is herkenbaarder.quote:
Oh, dan zit je vast in de 2000 ergens. Ik wil wel een keer tegen jou spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar verlies eigenlijk nooit. heb wel betaald account, dus als je me wilt uitdagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |