Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
Niet in paniek raken in een noodsituatie. Verder, geen idee.
Ja, anders wist ik niet dat ik daar goed in was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt ?
quote:Ik helaas wel en toen is er ook iemand overleden
Wij belden wel 112 en ze waren er ook wel vrij snel maar het was te laat. Het was meteen gebeurd , boem op de grond en klaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, anders wist ik niet dat ik daar goed in was.
[..]
Dat is heftig. Een reanimatiecursus doen is geen overbodige luxe. Al is het maar voor jezelf, zodat je in zo'n geval nog iets kunt doen en je niet zo machteloos voelt. En als bonus kun je er nog eventueel een leven mee redden ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:06 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wij belden wel 112 en ze waren er ook wel vrij snel maar het was te laat. Het was meteen gebeurd , boem op de grond en klaar.
Misschien als ik echt had kunnen reanimeren. Maar ik wist niet goed hoe dat moest.
Helaas.
Laatst ook een sterfgeval meegemaakt maar daar was ik niet bij.
Ik ben daar niet zo geschikt voor eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heftig. Een reanimatiecursus doen is geen overbodige luxe. Al is het maar voor jezelf, zodat je in zo'n geval nog iets kunt doen en je niet zo machteloos voelt. En als bonus kun je er nog eventueel een leven mee redden ook.
Goed om te horen, was een beetje bezig met GO voor custom Terraform provider.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gaat goed, vooral Go beetje TypeScript, kubernetes, GCP spul etc.
Laatst hebben we nog een Google award gewonnen met ons team was ook wel leuk.
Doe je ook Ansible ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goed om te horen, was een beetje bezig met GO voor custom Terraform provider.
Ik zou totaal freezen als ik zoiets mee zou maken. Aan mij heb je dan niks. Bovendien lijkt me dat ook erg traumatisch voor mezelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb je ooit een noodsituatie meegemaakt ?
Ik helaas wel en toen is er ook iemand overleden
Het is beter om 112 te bellen maar ja je kunt dit ook niet echt oefenen of zo natuurlijk. Maar probeer gewoon 112 te bellen da's al beter dan niks.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou totaal freezen als ik zoiets mee zou maken. Aan mij heb je dan niks. Bovendien lijkt me dat ook erg traumatisch voor mezelf.
Maar waar ik zelf goed in ben... Lastige vraag. Zal er over nadenken.
Ik zou 112 bellen en dan door m'n knieën met m'n handen op m'n oren en ogen dicht wachten in het geval van een hele traumatische gebeurtenis, bijvoorbeeld als iemand helemaal in de kreukels ligt na een auto-ongeluk. Ja, jongens, dat is wat angst met je kan doen. En het is zo'n ontzettend primitieve emotie dat je dat ook niet kan uitzetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is beter om 112 te bellen maar ja je kunt dit ook niet echt oefenen of zo natuurlijk. Maar probeer gewoon 112 te bellen da's al beter dan niks.
Maar ja da's makkelijker gezegd dan gedaan.
Dat. Een keer gaan kijken bij een meisje dat voor de trein was gesprongen om te zien of ze nog leefde terwijl er tig omstanders niks deden. Ik heb ook als vanzelf iedereen gedirigeerd om de juiste dingen te doen. Zelfs een arts, bleek achteraf. Maar die vond het ook wel prima blijkbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:19 schreef kwiwi het volgende:
Niet in paniek raken in een noodsituatie. Verder, geen idee.
foto's van je poezen?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Wel heel jammer voor mijn poezen dan maar ja
Als de jongen die achter mijn pa aan het fietsen was had kunnen reanimeren dan was hij er misschien nog geweest. Nu is er pas gereanimeerd na 10 minuten.. dan weet je het wel dat het klaar is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo geschikt voor eerlijk gezegd.
Ik denk vaak ook van het leven is eindig.
Als ik lig te creperen van een hartaanval denk ik eigenlijk ook van misschien is het wel gewoon tijd om te gaan.
Wel heel jammer voor mijn poezen dan maar ja
Geen idee, maar verlies eigenlijk nooit. heb wel betaald account, dus als je me wilt uitdagenquote:
Vind ik beetje te prive al zou de cyperse nog wel kunnen want alle cyperse katten zien er ongeveer zo uit. Maar de andere is herkenbaarder.quote:
Oh, dan zit je vast in de 2000 ergens. Ik wil wel een keer tegen jou spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar verlies eigenlijk nooit. heb wel betaald account, dus als je me wilt uitdagen
Fijne taal wel als je eraan gewend bent, soms wat te verbose.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goed om te horen, was een beetje bezig met GO voor custom Terraform provider.
Ik heb het voor je in een liedje gegotenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Zie titel. Wat kan jij nou echt heel erg goed ?
Ik zal beginnen:
Ik kan niks echt heel goed. Ik kan wel veel dingen een beetje maar niks echt heel erg goed.
Enige uitzondering is wellicht zingen mensen zeggen dat ik dat goed kan, maar dat komt gewoon doordat ik naar de kerk moest als kind en daar moest je zingen. Ik zou nou niet meteen echt zanger willen worden of zo . Bovendien is het dan moeilijk om rond te komen of je moet echt een mega contract hebben met een label.
Verder kan ik niks echt heel erg goed
Ik zeg soms wel nieuwe dingen leren maar ik kan heel goed iets nieuws een beetje globaal leren en dan raak ik het beu en ga ik weer naar het volgende zegmaar.
En als jij wel heel veel dingen heel erg goed kan, waarom zit je dan op fok ?
Computers en diverse randapparatuur (her)optimaliseren of een tweede leven geven.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:04 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Zie titel. Wat kan jij nou echt heel erg goed ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |