Zaterdag 2 november of zondag 3 november?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mede muziekliefhebbers,
Heb jij ook altijd al in de donkere kelders van Utrecht keihard Sabotage willen schreeuwen? Of toch liever met je air guitar doen alsof je Dave Grohl bent?
Kom karaoken
Ik doe eerst tot zondag 2 november een inventarisatie of men wil. Als we in november en december willen dan is de optie doordeweeks. De voorkeur ligt sterk op woensdag.
Oh het is in Utrecht Centrum. De eindtijd zal op zijn laatst om 22.00 zijn.
Dank voor je mention, maar doordeweeks gaat mij echt niet lukkenquote:Op zondag 3 november 2024 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
@:billdauterive
@:starflyer
@:arniealberts
@:dagoduck
@:whiskers2009
@:mthebassman
@:mexicanobakker
En excuses aan iedereen waar ik zo snel niet op kon komen
Mijn geld is op.quote:Op zondag 3 november 2024 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
Voorkeur voor 11 december dan:)quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Woensdag 11 dec voor 6 personen
Woensdag 18 dec voor 6 of 4 personen.
En ik denk dat ik wel moet boeken binnen 2 dagen.
Kan vooralsnog beide avondenquote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Woensdag 11 dec voor 6 personen
Woensdag 18 dec voor 6 of 4 personen.
En ik denk dat ik wel moet boeken binnen 2 dagen.
Lief, maar ik moet even overslaan wegens andere verplichtingen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
Karaoke appgroep? Zit ik niet in.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik uhm heb geboekt
Wed 11 Dec, 20:00 – 22:00
Max 6 personen.
Gaan er mensen mee die nog niet in de app groep zitten? En als we ergens nog wat willen eten dan hoor ik het ook graag waar er interesse in is. Ik ben slecht in het bedenken van eten, maar wil best reserveren.
Ik gooi je er straks wel bij. Er gebeurt niet veel. We sturen een foto als iemand toevallig langs de Duke of Tokyo loopt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Karaoke appgroep? Zit ik niet in.
Wel zin in ook
Of daar voorbij vaartquote:Op donderdag 7 november 2024 08:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gooi je er straks wel bij. Er gebeurt niet veel. We sturen een foto als iemand toevallig langs de Duke of Tokyo loopt.
Ik woon echt een pokkeneind uit de richting tegenwoordig dus in mijn geval is dat nooitquote:Op donderdag 7 november 2024 08:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gooi je er straks wel bij. Er gebeurt niet veel. We sturen een foto als iemand toevallig langs de Duke of Tokyo loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |