Zeker, ik ben allerminst van plan om 1+2 nu te kopen. Zelfs XII staat op losse schroevenquote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik moet hem nog spelen, maar 32 uur valt erg mee in vergelijking met andere RPGs tegenwoordig.
Dit zal ook invloed hebben op de DQ1+2 remake verkoop.
Is ingebouwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand of hier een rumble pack in kan, of zit dat er standaard bij?
Mjah, ik wil gewoon weten of mn cartridges van Switch 1 gelezen kunnen worden door Switch 2. Liefst met wat extra power voor wat extra fps in bepaalde games, of lagere laadtijden. Verder geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef Aether het volgende:
Tech Fans Have Gone Full 'Layton' In Analysing The 'Switch 2' Motherboard
https://www.nintendolife.(...)switch-2-motherboard
[ afbeelding ]
Kom wel (weer) prachtige voorspellingen tegen: PS4 Pro in handheld-modequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik wil gewoon weten of mn cartridges van Switch 1 gelezen kunnen worden door Switch 2. Liefst met wat extra power voor wat extra fps in bepaalde games, of lagere laadtijden. Verder geloof ik het wel.
SNES controller werkt ook goed, heb ik Mario Wonder voornamelijk mee gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:26 schreef cherrycoke het volgende:
N64 controller gekocht want nostalgia
En een pro controller, die knopjes op de joycon zijn goed voor een half uurtje, maar voor langere sessies toch iets wat
Beter in de hand ligt
SNES was ook wel top tier qua controller.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
SNES controller werkt ook goed, heb ik Mario Wonder voornamelijk mee gespeeld.
Maart. In oktober heb je gewoon op het werk zitten gamen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten, maar het kan nog net!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen jullie raden in welke maand ik vakantie had?
Shantaequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten, maar het kan nog net!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen jullie raden in welke maand ik vakantie had?
Spelduur maakte mij niet zoveel uit als ik me maar vermaak. Ik heb hem voor ps5.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest 3 uitgespeeld. Hoewel het qua genre en looks helemaal mijn game is, raad ik 'm niet echt aan. Gameplay is wel echt te oldskool eigenlijk en het sleept te lang door. Ondanks dat ik met 32 uur klaar was voelde dat drie keer zo lang.
7 / 10
@:ggmm je kan beter Live A Live spelen.
Ja, alles komt bij mij wel netjes binnen. Maar ze zijn niet de snelste en verzenden met dpd.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
iemand ervaring met de nintendo store, mijn n64 controller staat nu op "voltooid" lekker onduidelijk weer.
Helaas niet, in mijn DPD ook niks, zal morgen wel weer moeten bellen, helaas word lego vanuit belgie ook met DPD bezorgt waar ik altijd problemen mee heb, dit is dus niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, alles komt bij mij wel netjes binnen. Maar ze zijn niet de snelste en verzenden met dpd.
Er zit vast een mailtje in je spam.
Dpd is echt een kut bezorgdienst. Ik heb ook alleen maar problemen met ze gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Helaas niet, in mijn DPD ook niks, zal morgen wel weer moeten bellen, helaas word lego vanuit belgie ook met DPD bezorgt waar ik altijd problemen mee heb, dit is dus niks nieuws onder de zon.
Ze weten het zelf ook, super klantenservice bij nintendo, ik krijg het morgen of overmorgen binnen met DHLquote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dpd is echt een kut bezorgdienst. Ik heb ook alleen maar problemen met ze gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |