Toei. Dat moest ik even googlen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een tien? Hmm dat ook weer niet.. blijft ingevroren toei hè

Nou beter teveel dan te weinigquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was primaEcht herfstsmaakje ook. Heb er wel van genoten. Wel wat veel saus... zo komen ze denk ik sneller aan de 500 gram

Nu ben ik wel benieuwd wat je als vertaling gevonden hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toei. Dat moest ik even googlen.
Weer wat geleerd.

Ah! Ja, dat ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
De toei (Prosthemadera novaeseelandiae) is een endemische vogelsoort van Nieuw-Zeeland en een van de grootste vertegenwoordigers van de familie der honingeters.

Nieuw-Zeelandse vogel, opstandige vrouw, spul, prulquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat je als vertaling gevonden hebt.
Overigens word dat woord hier in de regio regelmatig gebruikt.

Opstandige vrouw...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nieuw-Zeelandse vogel, opstandige vrouw, spul, prul

Straaljagers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vuurwerk?
Of lopen er een paar toeis los?

oja, moet nog 2400 stappen zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Morgen begint yes!vember
ONZ / Yes!vember challenge

Muy poco habla espanyolquote:

mooie opvolger voor maily in FEE / Fok!-toberquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Morgen begint yes!vember
ONZ / Yes!vember challenge

Ik ben ook aan het Duolingo'enquote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Muy poco habla espanyol
Maar ik probeer wel een beetje

Dat is nou ook toevallig...quote:

hoi SBEquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nou ook toevallig...

Prima alleen ben ik er nog steeds niet bovenop.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
hoi SBE
hoest nou met de pitamientjes?

ow .....quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima alleen ben ik er nog steeds niet bovenop.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |