Ik ben van de boeken over menselijk gedragquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan zo'n King-verzameling er ook nog wel bij
Er wordt behoorlijk wat gedragen en misdragen in die boeken jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben van de boeken over menselijk gedrag![]()
Hoewel daar op een andere manier wel een link mee te vinden is
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er wordt behoorlijk wat gedragen en misdragen in die boeken ja
Ik zal ze vanavond eens precies tellen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er een stuk of 40
Paar op reis gestuurd, de rest verkocht
Edelstenen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh maar daar ligt mijn interesse nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Elke steen heeft weer zijn eigen werking.
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel wat in huis en er zijn ook beurzen , dus die gaan we ook bezoekenquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi hoor!![]()
Vroeger heb ik ook een tijdje edelstenen gespaard. Er moeten er hier nog wel ergens een aantal liggen
Leuk hoorquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat in huis en er zijn ook beurzen , dus die gaan we ook bezoeken![]()
We hebben de smaak te pakken
Mijn moeder was pasgeleden naar zo'n beurs bij haar in de buurt geweest en was helemaal enthousiastquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk hoorLekker stenen neuzen op zo'n beurs
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh maar daar ligt mijn interesse niet![]()
Ik geloof daar niet zo in![]()
Mijn moeder gaat een ring voor mij maken met een geode , en met meer stenen (want we konden niet kiezen welke steen)daarom zijn wij naar Idar geweest
Een kennis van mij slaapt of sliep zelfs met stenenquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kreeg ooit zo'n steentje om te stoppen met rokenhielp niet echt
Galstenen? Nierstenen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een kennis van mij slaapt of sliep zelfs met stenen![]()
@ToTquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niiice!quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is het met je huis?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Niiice!
Mijn verzameling ligt momenteel in een krat op zolder.
Wilde plannen voor het weekend?quote:
Nou nee, ik ga morgen helpen in de winkel van mijn zwager, dus ik ben de rest van het weekend gesloopt, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wilde plannen voor het weekend?
Dat is toch ook leuk om te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik ga morgen helpen in de winkel van mijn zwager, dus ik ben de rest van het weekend gesloopt, vermoed ik.
Ja zeker, dat vind ik ook heel leuk, ik heb het anderhalf jaar geleden ook gedaan toen ik between jobs zat en vond het toen ook al ontzettend leuk, de winkel loopt als een trein en het is kneiterdruk, dus de dag zal voorbij vliegen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch ook leuk om te doen.
Mist? Als de Dees het zo schrijft dan is het juist.quote:
ik hoopte op juicequote:Op vrijdag 1 november 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mist? Als de Dees het zo schrijft dan is het juist.
Jij weer met je vunzige gedachten.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weer met je vunzige gedachten.
Ik moet morgen op tijd opstaan.quote:
hoe vroeg/laat is op tijd?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet morgen op tijd opstaan.
Morgen komen ze om mijn voordeur te repareren. Die klemt als een idioot.quote:
omg dan kun je EINDELIJK boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen komen ze om mijn voordeur te repareren. Die klemt als een idioot.
Die heb ik vd week laten bezorgen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
omg dan kun je EINDELIJK boodschappen gaan doen![]()
door het raam?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik vd week laten bezorgen.
Met behulp van een klauwhamer heb ik de deur open gekregen.quote:
gelukkig niet verhongerd dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met behulp van een klauwhamer heb ik de deur open gekregen.![]()
![]()
Ik hoefde gelukkig mijn parkiet niet in de frituur te mikken.quote:
Parfriet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoefde gelukkig mijn parkiet niet in de frituur te mikken.
Partat, ik ben geen Belg.quote:
Partatus fritus.quote:
Met pindasauce.quote:
Patatje oorlog en frietje met.quote:
Klinkt goed.quote:
Ik heb hier ook een hele goede frituur aan de overkant zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
ONZ / Tong gaat uit eten......#2
ONZ / Tong gaat uit eten......#5
Ik woon in "de stad." Alles om me heen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een hele goede frituur aan de overkant zitten.
Ohw gaan we zo beginnen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in "de stad." Alles om me heen.
quote:
Lijkt mij ook wel een mooie plaats om te wonen. Ik woon in Den Haag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]We noemen in Bommel het centrum De Stad.
Ach jij bent nou ook eenmaal een groot kind.quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach jij bent nou ook eenmaal een groot kind.
Net als ik.
Daarom kunnen we dus goed met elkaar opschieten.quote:
Ik woon echt in een mooi stadje. Vooral het centrum. Ik kijk uit op de "Toren"quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een mooie plaats om te wonen. Ik woon in Den Haag.
Ik wooon tegen oud Rijswijk aan dat is ook mooi. Slaap lekker kerel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon echt in een mooi stadje. Vooral het centrum. Ik kijk uit op de "Toren"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Truste. Tot merrege.....
Mot je nog meer dan?quote:
En hoe voel jij je daarbij?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zijn nooit tevreden
Zal ik hem dan maar 2 lolly's geven?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zijn nooit tevreden
quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar 2 lolly's geven?
Moet hij wel op de meet komen.quote:
Lollymeet?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet hij wel op de meet komen.
Dat geloof je toch zelf niet?quote:
Jij wil gewoon zelf meer lolly'squote:Op vrijdag 1 november 2024 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar 2 lolly's geven?
40+ Utrecht meet.quote:
En één aan maily.quote:
Omgquote:Op zaterdag 2 november 2024 00:05 schreef drakin het volgende:
pfff 17 tickets gekocht voor een filmfestival
Ik kom die bioscoopstoel niet meer uit straks
Slaapzak mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:05 schreef drakin het volgende:
Ik heb alleen pauze van en naar de volgende film lopen als het toevallig in een andere zaal isquote:
Lijkt Lowlands wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen pauze van en naar de volgende film lopen als het toevallig in een andere zaal is
Het zijn niet alleen films trouwens dit keer
Toch niet 17 keer dezelfde film he?quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:05 schreef drakin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |