Je bent geen Italiaan, je bent verblindt door clubliefde denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien ben ik dan wel een halve Italiaan, ik vind al die beelden geweldig
Het eerste half uur zijn jullie gewoon weggespeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een beetje in lijn met de andere ploegen die vooral naar de Kuip kwamen om te ontregelen in plaats van voetballen vond ik. Zowel Slot als Priske blijkbaar hebben daar maar een matig antwoord op.
Weghorst maakte wel veel meters om het spel verder te controleren, Brobbey zou in deze toch een aanvallende wissel zijn geweest en dat doe je niet snel met een 2-0 voorsprong.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
Taylor was echt bizar goed en zette zijn sterke lijn van de afgelopen periode door. Is veel fitter dan hij was, waardoor hij dus minder slaapmomenten heeft (waren het dat vroeger dus wel, of kon hij het fysiek gewoon niet belopen?). Ook Hendo was meer dan uitstekend, en samen neutraliseerden zij Feyenoords sterkste linie. Voorin is het bij de Rotterdammers nu overigens wel erg pover zo zonder Jimenes. Die Osman kan wel wat worden (Hato had het eerste 10 minuten lastig).
Ik had als ik Farioligod had geweest overigens wel eerder Brobbey gebracht. Vanaf de 60e minuut ofzo was het een beetje alles blind naar voren rossen. Wout won erg weinig duels en kon de bal niet vasthouden (goh), daar had Brobbey wel een rol kunnen spelen.
Il giovane centurionequote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
En Gimenez ook wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord mistte een type Stengs.
Het is best knap om zo traag te zijn als midden twintiger.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Carranza is niet jullie beste spits ooit
Die nieuwe tieten moeten natuurlijk eerst helen, dus haalt Taylor zijn 10 uurtjes wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
Taylor was echt bizar goed en zette zijn sterke lijn van de afgelopen periode door. Is veel fitter dan hij was, waardoor hij dus minder slaapmomenten heeft (waren het dat vroeger dus wel, of kon hij het fysiek gewoon niet belopen?). Ook Hendo was meer dan uitstekend, en samen neutraliseerden zij Feyenoords sterkste linie. Voorin is het bij de Rotterdammers nu overigens wel erg pover zo zonder Jimenes. Die Osman kan wel wat worden (Hato had het eerste 10 minuten lastig).
Ik had als ik Farioligod had geweest overigens wel eerder Brobbey gebracht. Vanaf de 60e minuut ofzo was het een beetje alles blind naar voren rossen. Wout won erg weinig duels en kon de bal niet vasthouden (goh), daar had Brobbey wel een rol kunnen spelen.
Ik ben zeker een halve Italiaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Ik moet eerlijk bekennen dat Farioli mijn ongelijk ook heeft bewezen, ik was eerst ook verbolgen over het feit dat Ramaj op de bank moest. Maar Pasveer brengt gewoon enorm veel meer rust in zijn elftal en je kan veel beter opbouwen. Sorry, mini Italiaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:18 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wellicht onderbelicht, maar Pasveer werd keihard uitgelachen door onze buren. Ondertussen heeft ie gisteren gewoon de 0 gehouden in de kuip.
Daarnaast speel je nota bene met Weghorst, Klaassen en Akpom in de basis. Allemaal stuk voor stuk uitgelachen. Dan is het toch wel prachtig dat je daar alsnog met 0-2 wint.
Die Priske begrijpt er tactisch echt geen reet van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:18 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wellicht onderbelicht, maar Pasveer werd keihard uitgelachen door onze buren. Ondertussen heeft ie gisteren gewoon de 0 gehouden in de kuip.
Daarnaast speel je nota bene met Weghorst, Klaassen en Akpom in de basis. Allemaal stuk voor stuk uitgelachen. Dan is het toch wel prachtig dat je daar alsnog met 0-2 wint.
Het is puur reactievoetbal. Dat werkt leuk tegen een naïef aanvallend ingestelde tegenstander maar eenvoudig te neutraliseren als je er niet in mee besluit te gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Priske begrijpt er tactisch echt geen reet van.
Niemand wil hem voor het bedrag dat hun in gedachten hebben. Dat is straks net zo'n financieel drama als dat Deense spitsje van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die hadden jullie al moeten verkopen wtf?
Ook wel eens goed om te zien dat we een wedstrijd professioneel dood kunnen maken. Vooral in Europa heeft dat echt veel toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:58 schreef LethalNinja het volgende:
Joduhhhhhhhhhhhhhh, lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik de ochtend na de klassieker met plezier artikelen zocht over de gespeelde wedstrijd.
Eerste helft was vooral genieten. Er waren meerdere aanvallen en die waren wel echt om de vingers bij af te likken. Snel combinatie voetbal, zelfs een piepjonge Baas die vlak voor het doel rustig blijft en zelfs een Feyenoorder uitkapt. Ik zag weer dat Amsterdamse lef/ bravour(of bravoer?) wat ik al lang niet had gezien.
Uiteraard hebben we bij de eerste goal geluk gehad met de keeper die zover uit zijn doel kwam maar qua gevaarlijke kansen had AJax er echt mee over de hele wedstrijd. Kopbal weghorst, schot op doel van Gods etc.
Tweede helft was uiteraard meer Italiaans dan Amsterdams maar ik vond het prima het was saai maar het was ook zonder billenknijpen kijken. Ik genoot tweede helft denk ik vooral ervan dat er keihard werd gewerkt door iedereen.
Woutje is technisch inderdaad matig, dat is volgens mij ook geen geheim. Hij was nu vooral een goede stoorzender, beetje die Feyenoorders bezig houden.
Die kopbal had hij uiteraard meer mee moeten doen.
Nee was beter geweest om zonder plan ten strijden te trekken en met deze bagger selectie er met 4-0 af te gaan iddquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent geen Italiaan, je bent verblindt door clubliefde denk ik.
Dit is een beetje Mourinho-esque. Leuk bij een succesje; maar bij wind tegen ziet het er mokerdebiel uit (zie ook pater Priske met zijn middencirkelbesprekingen).
Dat maakt het zo heerlijk. Dat onverwachte.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:21 schreef C64 het volgende:
Lekker ouderwets die kakkerlakken in eigen huis voor schut gezet.
Die dachten dat ze wel even zouden winnen.
Eerste 60 minuten waren op zich prima hoor. Laatste 30 waren 'professioneel' uitspelen met een mega Italiaanse saus.quote:Al verdiende het geen schoonheidsprijs met dat italiaanse betonvoetbal sta je wel virtueel op 6 punten van ze. Had er vooraf voor getekend.
Hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, als je zaterdag op deze manier met 1-0 van PSV kunt winnen is dat perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |