homo of mietjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit is niet mij sterkste punt denk ik
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. Beetje Italiaanse taferelen dit.
Stukje volksmennen, jaaaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien ben ik dan wel een halve Italiaan, ik vind al die beelden geweldig
Nooit aan getwijfeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:58 schreef Wotte het volgende:
Die Farioli gaat zo'n grandioos succes worden. Schrijf die alvast maar op.
Mee eens, ik had ook eerder gewisseld. Zeer te spreken over met name Baas en Henderson. Wat speelden die sterk zeg. Rustig aan de bal en continu op zoek naar de ruimtes in de breedte of tussen de linies. Heel erg benieuwd naar zaterdag nu.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
Ik had als ik Farioligod had geweest overigens wel eerder Brobbey gebracht. Vanaf de 60e minuut ofzo was het een beetje alles blind naar voren rossen. Wout won erg weinig duels en kon de bal niet vasthouden (goh), daar had Brobbey wel een rol kunnen spelen.
Baas gaat beter worden dan Hato denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, ik had ook eerder gewisseld. Zeer te spreken over met name Baas en Henderson. Wat speelden die sterk zeg. Rustig aan de bal en continu op zoek naar de ruimtes in de breedte of tussen de linies. Heel erg benieuwd naar zaterdag nu.
Ik vind wel dat hij zich behoorlijk rap aan het ontwikkelen is nu. Kan wel eens een verrassing worden voor Ajax over 1-2 jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baas gaat beter worden dan Hato denk ik.
Die zullen wel aan het werk zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:klaasweetalles @:de_pel
graag jullie visie over deze wedstrijd? normaal zijn jullie lekker vroeg maar vandaag zo maar uitslapen?
Ik sta al een uur op wacht bij de koffieautomaat serenades af te steken over mijn Italiaanse vriend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zullen wel aan het werk zijn.
()
Wel toevallig dat het precies vandaag dan is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zullen wel aan het werk zijn.
()
Iedereen die meent dat zijn hart in een kantooromgeving ligt. Liegt volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het precies vandaag dan is.![]()
Maar ik ben blij voor die jongens dat ze iets hebben gevonden waar hun hart ligt. (dat heb ik dus niet).
Denk dat dat met name nu gepruimd wordt omdat het min of meer dezelfde selectie als vorig jaar is en de resultaten goed zijn. Nog 3 jaar dit voetbal en elke keer 2e/3e worden zie ik persoonlijk niet zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Wotte het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd of het spel uit de tweede helft in de Arena gewaardeerd wordt.
Het is nou niet echt attractief te noemen.
Je kan ook niet veel meer met deze selectie vriend Wotte,quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Wotte het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd of het spel uit de tweede helft in de Arena gewaardeerd wordt.
Als we 2-0 voorstaan tegen Feyenoord zal het me een worst wezen met deze selectiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Wotte het volgende:
Die twee hebben een serieus goede wisselwerking. Baas stapt vaak in naar voren, Henderson stapje terug als tijdelijke centrale verdediger, werkt echt goed. Vooral omdat ze het beide ook erg goed aanvoelen wanneer ze dit moeten doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, ik had ook eerder gewisseld. Zeer te spreken over met name Baas en Henderson. Wat speelden die sterk zeg. Rustig aan de bal en continu op zoek naar de ruimtes in de breedte of tussen de linies. Heel erg benieuwd naar zaterdag nu.
Het was een beetje in lijn met de andere ploegen die vooral naar de Kuip kwamen om te ontregelen in plaats van voetballen vond ik. Zowel Slot als Priske blijkbaar hebben daar maar een matig antwoord op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:klaasweetalles @:de_pel
graag jullie visie over deze wedstrijd? normaal zijn jullie lekker vroeg maar vandaag zo maar uitslapen?
Precies, als je zaterdag op deze manier met 1-0 van PSV kunt winnen is dat perfect.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we 2-0 voorstaan tegen Feyenoord zal het me een worst wezen met deze selectie
Feyenoord mistte een type Stengs.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een beetje in lijn met de andere ploegen die vooral naar de Kuip kwamen om te ontregelen in plaats van voetballen vond ik. Zowel Slot als Priske blijkbaar hebben daar maar een matig antwoord op.
Stukje volksmennen, boh boh bohquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien ben ik dan wel een halve Italiaan, ik vind al die beelden geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |