Ik vind het wel ironisch dat ik zo vaak wedstrijden van Ajax heb gezien, voornamelijk Europees, tegen tegenstanders die je helemaal radeloos lieten in de opbouw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker. Maar voetbal blijft een spel van momentum en fasen. Kneep hem toch iedere keer bij de omschakelingsmomentjes die Feyenoord af en toe had, zoals onder Paixao.
Het vermogen van dit team om het centrum dicht te houden, vind ik nu al ongekend.
Ik vond Wout vandaag goed. Niet zozeer aan de bal. Maar wel de verdedigers achterin bezig gehouden en iets van 10.000 meter afgelegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
Maar goed, nu is 0-2 is geworden en zijn we blij en tevreden, maar: vonden we de keuze voor Wout ipv Brobbey nou echt goed? Wout heeft natuurlijk hard gewerkt, en goed druk gezet. Dit kan Brobbey ook uitstekend, en die kan nog net even meer. Wout is alleen beter dan Brobbey als hij een kans krijgt in de 16 meter. Ik zou zelf nog steeds voor Brobbey gaan en dan Wout eventueel laatste 20 a 30 minuten erin.
Jada Annaaaa godin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tjacka het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Ajaxmaten ik zei het toch @:bofjijff @:tong80 @:maxi-mus
Het hondstrouwe legioen die ging zingen "Jade neem je rommel mee" terwijl Taylor de beste middenvelder op het veld was met afstandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jada Annaaaa godin.
Taylor kon volgens de haters écht niet in NL maar liep rondjes om het middenveld heen.
Topic in fb en reactie van danny ook nog.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
De gewraakte posts staan er nog, dat is dan wel weer sjiek. Fok!-historie.
Ff buiten de discussie, deze is wel leuk hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Bewaar dat lekker voor de Telegraaf, Valentijn
Dat wordt nog wel beter. Traore is heel wild, maar Godts lijkt veel beter te wetrn wat hij doet. Met zijn dribbels kan hij ruimte en tijd creëeren om wat goeds met de bal te doen. Hij boekt wel vooruitgang.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Godts kan alleen totaal niet schieten en z'n voorzet is over het algemeen ook niet goed. Wel fijne dribbel en wat snelheid.
Zo, hengeltje uitgeworpen, lekker nachtvissen. Nu even op de volgende pagina kijken of je wat gevangen hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk natuurlijk, maar ook niet realistisch. Voorbeeld: Niemand dacht dat het realistisch was dat Griekenland in 2004 Europees kampioen zou worden, maar ze werden het wel.
In voetbal kan alles natuurlijk, maar gezien de vrij matige selectie van Ajax zie ik ze na 34 wedstrijden niet boven Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente eindigen. Maar met geluk laat je twee van deze clubs achter je en word je misschien vierde.
helemaal mee eens. Deze was erg lekker maar we zijn er nog lang niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:01 schreef manny het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen lente boys. Stapje voor stapje, deze is mooi meegenomen en natuurlijk altijd ekstra lekker daar te winnen. Dat moet heel snel weer normaal worden.
Farioli zal wel op de club zijn inmiddels: een nieuw plan maken voor meneer Bosz en zijn bende. En dan heeft ie in principe met Ruggani, Brobbey en Traore nog wat keuzemogelijkheden ook. Berghuis maar lekker in die EL pot minuten laten maken lijkt me.
Nou nou nou nou. Beetje Italiaanse taferelen dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken van geluk
Farioli
Winnen van PSV en de inhaler van Utrecht en je staat zomaar op 2 punten. Of dat realistisch is kan clowntje @Shreyas ons wel duidelijk maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Deze was erg lekker maar we zijn er nog lang niet.
Maar zoals al vaker gezegd is er een plan, achterin zit het zoveel beter dus we kunnen echt voor die 2e plek gaan (psv is echt een brug te ver nog of er moet in de winter echt rare dingen gebeuren bij beide clubs).
TERECHTquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ga jou ff vermelden in mijn ondertiteldinges hier
LEKKER GAPPP
ze hebben een woord voor mensen zoals jijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken van geluk
Farioli
dit is niet mij sterkste punt denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben een woord voor mensen zoals jij
@:bofjijff @:ggmm @:caland @:kingroland welk woord is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |