Old soldiers never die.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
En toch blijf je nog 15 jaar plakken
Benefit of the doubt bij mij. Blijf het raar vinden, maar het pakt (redelijk) goed uit.quote:
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemielquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zou het gezeik op Farioli en zijn roulatiebeleid nu verstommen? Ze hebben vandaag veel energie kunnen leveren.
Uiteindelijk is een goed functionerende brede selectie een dikke pluspunt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemiel
Het is een risico dat Farioli in ieder geval gerechtvaardigd lijkt. Een incidentele zeperd als tegen NAC streept hij weg tegen het profijt dat het over een heel seizoen moet opleveren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemiel
Jezus is dat alweer 15 jaar geleden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Lekkere overwinning op Feyenoord natuurlijk, maar laten we nu niet denken dat het lek boven is. Dit Ajax is zeer kwetsbaar, kwalitatief staat er een zeer matig elftal met een aantal spelers die echt niveau Keukenkampioen Divisie is. Maar goed, als Feyenoord er met de pet naar gooit kunnen we zelfs in de Kuip winnen ja.
Uiteindelijk is plaats 5 het maximaal haalbare dit seizoen, maar laten we genieten van plaats 2 zolang het nog kan.
Zaterdag worden we in ieder geval weer hard met beide beentjes op de grond gezet door PSV.
Dit is de meest Shreyasachtige post die je had kunnen posten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Lekkere overwinning op Feyenoord natuurlijk, maar laten we nu niet denken dat het lek boven is. Dit Ajax is zeer kwetsbaar, kwalitatief staat er een zeer matig elftal met een aantal spelers die echt niveau Keukenkampioen Divisie is. Maar goed, als Feyenoord er met de pet naar gooit kunnen we zelfs in de Kuip winnen ja.
Uiteindelijk is plaats 5 het maximaal haalbare dit seizoen, maar laten we genieten van plaats 2 zolang het nog kan.
Zaterdag worden we in ieder geval weer hard met beide beentjes op de grond gezet door PSV.
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jezus is dat alweer 15 jaar geleden?
Zaterdag gaan we er wel weer af tegen psv met een miezerige 0-1 ofso. Maar deze vanavond is wel ff lekker nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Ow ik post en lurk overal joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Mocht Ajax hoger eindigen dan plaats 5 dit seizoen. Log jij dan uit en kom je dan nooit meer terug hier?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Waarom was er toen zo’n gedoe? Kan het me niet meer echt herinneren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard.
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.
Tot de breakup naar wzv.
Wat ik me kan herinneren onenigheid tussen wat users en mods. Iets met een smurf ofso staat me vaag bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom was er toen zo’n gedoe? Kan het me niet meer echt herinneren.
Het begon iig met het feit dat niet VBL'ers een apart forum wilde voor het WK.. Want men voelde zich niet thuis op VBL.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op europese avonden en dit is het wel leuk. Daarbuiten en om de echte voetbalcultuur buiten de wedstrijden om zijn andere fora weer leuker.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.
En een nog springlevend Hools.
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Why not both?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het begon iig met het feit dat niet VBL'ers een apart forum wilde voor het WK.. Want men voelde zich niet thuis op VBL.
Dat aparte board kwam er en je mocht op VBL amper over het WK lullen.. VBL'ers boos en kregen allemaal permbans nadat ze Danny hadden beledigd.
Waren tijden die je je nu niet meer kunt voorstellen. Hools was zelfs in de nacht nog druk. En veel kwamen 's nachts in het weekend thuis van het stappen en was het echt lachen. Reünies kwamen ook gewoon 30 man af in de Ierse pub Utrecht bv.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.
En een nog springlevend Hools.
Dit was het ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |