abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 20:34:17 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_215422904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:

[..]
En toch blijf je nog 15 jaar plakken
Old soldiers never die.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 20:35:13 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_215422918
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:33 schreef DeeBee het volgende:
Nooit aan getwijfeld
Benefit of the doubt bij mij. Blijf het raar vinden, maar het pakt (redelijk) goed uit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215422919
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zou het gezeik op Farioli en zijn roulatiebeleid nu verstommen? Ze hebben vandaag veel energie kunnen leveren.
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemiel
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:37:30 #79
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215422942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Adames het volgende:

[..]
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemiel
Uiteindelijk is een goed functionerende brede selectie een dikke pluspunt.
pi_215422975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Adames het volgende:

[..]
Het is een risico dat Farioli in ieder geval gerechtvaardigd lijkt. Een incidentele zeperd als tegen NAC streept hij weg tegen het profijt dat het over een heel seizoen moet opleveren.
pi_215423042
Gefeliciteerd!
pi_215423074
Lekkere overwinning op Feyenoord natuurlijk, maar laten we nu niet denken dat het lek boven is. Dit Ajax is zeer kwetsbaar, kwalitatief staat er een zeer matig elftal met een aantal spelers die echt niveau Keukenkampioen Divisie is. Maar goed, als Feyenoord er met de pet naar gooit kunnen we zelfs in de Kuip winnen ja.

Uiteindelijk is plaats 5 het maximaal haalbare dit seizoen, maar laten we genieten van plaats 2 zolang het nog kan.
Zaterdag worden we in ieder geval weer hard met beide beentjes op de grond gezet door PSV.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215423076
quote:

[..]
Jezus is dat alweer 15 jaar geleden?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215423079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Lekkere overwinning op Feyenoord natuurlijk, maar laten we nu niet denken dat het lek boven is. Dit Ajax is zeer kwetsbaar, kwalitatief staat er een zeer matig elftal met een aantal spelers die echt niveau Keukenkampioen Divisie is. Maar goed, als Feyenoord er met de pet naar gooit kunnen we zelfs in de Kuip winnen ja.

Uiteindelijk is plaats 5 het maximaal haalbare dit seizoen, maar laten we genieten van plaats 2 zolang het nog kan.
Zaterdag worden we in ieder geval weer hard met beide beentjes op de grond gezet door PSV.
:')
No bitch to me
pi_215423095
quote:

Dit is de meest Shreyasachtige post die je had kunnen posten.

Chapeau.
Oh.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 20:51:05 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_215423104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Jezus is dat alweer 15 jaar geleden?
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard. :{

pi_215423110
Dit wordt een seizoen dat we de toppers gaan pakken maar het verneuken tegen de kleintjes door het gebrek aan creativiteit.

Wel heerlijke overwinning. Farioli is een goede trainer.
Oh.
pi_215423122
quote:

Zaterdag gaan we er wel weer af tegen psv met een miezerige 0-1 ofso. Maar deze vanavond is wel ff lekker nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215423145
quote:

[..]
Ow ik post en lurk overal joh.
1947-2016
pi_215423148
quote:

Mocht Ajax hoger eindigen dan plaats 5 dit seizoen. Log jij dan uit en kom je dan nooit meer terug hier?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215423154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:

[..]
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard. :{

Waarom was er toen zo’n gedoe? Kan het me niet meer echt herinneren.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_215423163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.

Tot de breakup naar wzv.
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.

En een nog springlevend Hools.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215423171
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Wat ik me kan herinneren onenigheid tussen wat users en mods. Iets met een smurf ofso staat me vaag bij.

Geen idee exact meer.
1947-2016
pi_215423191
quote:

[..]
Het begon iig met het feit dat niet VBL'ers een apart forum wilde voor het WK.. Want men voelde zich niet thuis op VBL.

Dat aparte board kwam er en je mocht op VBL amper over het WK lullen.. VBL'ers boos en kregen allemaal permbans nadat ze Danny hadden beledigd.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_215423194
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Op europese avonden en dit is het wel leuk. Daarbuiten en om de echte voetbalcultuur buiten de wedstrijden om zijn andere fora weer leuker.
1947-2016
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 20:59:48 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_215423208
quote:

[..]
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier. ;)

pi_215423216
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Het begon iig met het feit dat niet VBL'ers een apart forum wilde voor het WK.. Want men voelde zich niet thuis op VBL.

Dat aparte board kwam er en je mocht op VBL amper over het WK lullen.. VBL'ers boos en kregen allemaal permbans nadat ze Danny hadden beledigd.
Why not both?

Nou ja.. tis 'beurt.
1947-2016
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 21:01:26 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_215423226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Waren tijden die je je nu niet meer kunt voorstellen. Hools was zelfs in de nacht nog druk. En veel kwamen 's nachts in het weekend thuis van het stappen en was het echt lachen. Reünies kwamen ook gewoon 30 man af in de Ierse pub Utrecht bv.

pi_215423227
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier. ;)

Dit was het ja.
Dank tong.

Je ziet dat wel over de hele linie dat het op de voetbalfora wat rustiger is.
Ajax netwerk was ook heel groot. Grootste voetbalforum van NL gedurende jaren '00/eerste helft '10.
Tot de hack en een jaar dicht. Daarna zijn er wel wat teruggekomen maar echt niet zo veel meer.

Feyenoord netwerk en psv netwerk zijn ook niet meer wat het geweest is. Ajaxtalk is ook veel rustiger dan vroegah.
1947-2016
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:04:51 #100
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215423256
Gefeliciteerd allen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: