Misschien moet je dan niet zulke off-topic uitspraken doen:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongelooflijk, dit raakt echt kan noch wal. Ik sta hier zover vanaf.
Ik beoordeel dit kabinet op z'n merites.
Ik ben onlangs nog heel kritisch geweest op de voorgenomen verlaging van het eigen risico niet. Dom dom dom dom.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef phpmystyle het volgende:
Niet netjes.
Maar het probleem en gevaar zit op links. Dus laten we daar op focussen.
Ik zoek een bron, geen onderbuikje.quote:
Dat was te verwachten bij de fatsoenlijken van CDA 3.0.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:33 schreef Jahr00n het volgende:
Ze hebben echt alleen maar halven aangesteld daar. Man man man
Hij gaat de beleidsambtenaren op het ministerie van financiën aan het werk zetten om met antwoorden op de kamervragen te komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Meneertje Idsinga moet uiterlijk 4 november openheid van zaken geven, daarvoor stemde een Kamermeerderheid vandaag (PVV, GroenLinks-PvdA, D66, DENK, PvdD en Volt).
Twee drie opvallende zaken:
1) PVV blijft coalitiepartner NSC lekker aanvallen
2) Het fabeltje dat NSC de hoeder van goed bestuur is kan nu helemaal de prullenbak in
3) Oppositiepartij CDA vindt het ook allemaal wel best en steunt de motie niet, dan vraag ik me af wat zij te verbergen hebben
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ag-1200-uur-openheid
https://www.nu.nl/politie(...)elijke-belangen.htmlquote:Staatssecretaris Folkert Idsinga (Fiscaliteit en Belastingdienst) stapt op. Dat maakt hij straks bekend, melden bronnen aan RTL Nieuws en NOS. Idsinga (NSC) kreeg de afgelopen week forse kritiek van de Tweede Kamer over het niet-openbaren van zijn zakelijke belangen.
Nice! En nu de rest van het kabinet nogquote:
We nemen de tijd. Iedere week eentje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nice! En nu de rest van het kabinet nog
Zal hem deugd doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:44 schreef Idisrom het volgende:
Als hij 780 aandelen Shell of 1563 aandelen ING heeft, dan hoeft hij dat van mij niet te melden.
Goed plan! Elke week popcornquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
We nemen de tijd. Iedere week eentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |