Wilco vind ik ook wel ontzettend overgewaardeerd buiten radioland (op snoblijstjessites etc). Ik vind het vaak vrij saai en gesponnen om.. ja, niets.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:41 schreef Gretzl het volgende:
De eerste (sub)headliner die bevestigd is voor Best Kept Secret 2025 is ook niet echt een kinkdarling he. Toch jammer, ondergewaardeerde band in radioland
[ afbeelding ]
Zoals met elke artiest vind ik altijd 4 of 5 wel voldoende. Denk niet dat deze er dan bij zou zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik begrijp de lol van QOTSA nooit zo. Niet dat het pijn doet aan je oren, maar wel een beetje dertien in een dozijn, toch?
Bijna elke moderne gitaarband leent ook wel heel erg van QotSA. In 2002 was het wel een sound die je verder niet veel op de radio hoorde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik begrijp de lol van QOTSA nooit zo. Niet dat het pijn doet aan je oren, maar wel een beetje dertien in een dozijn, toch?
Ik heb stiekem liever deze Bohemianquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Never forget dat dit nummer op 2000 stond in de Top 2000. Beginnen en eindigen met Bohemian
Terwijl dit zo'n sound was die je wel veel in die tijd hoorde. Dit nummer althans. Ik vind m wel lekker hoor, maar de Dandys hebben wel spannender werk.quote:
Heerlijke band toch. Yankee Hotel Foxtrot is ook wel een alom gewaardeerd indie album. Qua Wilco heeft California Stars met Billy Bragg volgens mij eerder wel in deze lijst gestaan. Of ik haal het door de war met de Snoblijstquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilco vind ik ook wel ontzettend overgewaardeerd buiten radioland (op snoblijstjessites etc). Ik vind het vaak vrij saai en gesponnen om.. ja, niets.
Deze is gloedjenieuwquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
Earring raakte vorig jaar alles kwijt. Tijd om keihard terug te slaan. Als deze hier staat komen er vast nog 3 komende week.
Daarom, dan komen de Lady en dergelijke toch ook weer op de Radar lijkt me?quote:
Ik zou zeggen Twilight Zonequote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Daarom, dan komen de Lady en dergelijke toch ook weer op de Radar lijkt me?
Edit: ik weet niet meer welke de derde was in het verleden, was dat die over Ed op de Harley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |