Vervolgens raakte ik mad en heb ik het verzoek in het ronde archief gedeponeerd. ECHTER,quote:Sorry, er ging iets mis
Om technische redenen is het helaas ons niet gelukt om je verzoek te verwerken. Probeer het later nog een keer.
Nu heb ik natuurlijk precies helemaal geen zin om bij de klantenservice in de rij aan te sluiten omdat zij hun administratie niet op orde hebben.quote:Sorry, er ging iets mis
Om technische redenen is het helaas ons niet gelukt om je verzoek te verwerken. Probeer het later nog een keer.
Nee, dat ben je niet verplicht. En je zult echt geen incassobureau of deurwaarder bij je aan de bel krijgen dus wees gerust.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:03 schreef Aberkullie het volgende:
Ben je uberhaupt verplicht om aan zo’n verzoek te voldoen?
Ik heb hier helemaal geen zin inquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik zou bijna willen gokken om het geld over te maken naar hun IBAN met daarbij je klantnummer/bestelnummer/T&T-nummer in de verwijzing.
Mocht er verdere herinneringen komen, zou je dan eigenlijk alleen een screenshot van je bankafschrift te hoeven overleggen naar hun klantenservice per e-mail om aan te geven om hun shit op orde te hebben.
Dan heb je jezelf in ieder geval ingedekt, want ik heb een gevoel dat dat belletje naar hun klantenservice toch wel nodig gaat zijn ondanks dat het hun fout is..
Het ergste heb je gehad. Hoogstwaarschijnlijk blijft het nu stil.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal geen zin in
Same here hoor. Hence het sleutelwoord bijnaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal geen zin in
Ze mogen met alle plezier mijn post achterhouden maar ik wil echt geen incassobureau achter mijn ass aan voor een postzegel en 3,42 administratiekostenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:22 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb exact hetzelfde gehad. Twee maanden geleden. Ook ik ben de kwaadste niet, maar ik wilde het poststuk wel eens zien, want ik ontvang wel eens een pakje, maar die waren altijd gefrankeerd, zonder melding erop. Dus ook naar die link gegaan, daar zou een foto staan. Dus niet. Precies dezelfde melding als in de OP. Na een paar dagen weer proberen, weer hetzelfde. Na een week lag er een herinnering in de bus. Ik weer proberen, weer mis. Ik dacht niet "barst maar", maar vergat het verder gewoon. Niks meer van gehoord en ik ontvang nog steeds post van PostNL.
Ik ben blij dat ik de enige niet ben.
Met de postquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:27 schreef Leandra het volgende:
Hoe stuurden ze dat verzoek? Was het niet gewoon een phishingmailtje?
Dat is een hele goeie!! Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Bij mij was het een kaartje/brief of zo. Ik ga hem even opzoeken. Ik vond het al zo raar, ik dacht, komen ze er nu pas mee en ik kon me niets herinneren van een te weinig beplakt pak.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:27 schreef Leandra het volgende:
Hoe stuurden ze dat verzoek? Was het niet gewoon een phishingmailtje?
Okay, geen phishing dus.quote:
Oh ja dat kan wel maar ik ben aan het binge eten op de bank deze dagen dus ik kom niet op het postkantoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, geen phishing dus.
Je kunt niet het juiste aantal postzegels op dat kaartje doen en terugsturen? Zo moest dat vroeger.
Oh ik dacht dat alle postkantoren in Nederland inmiddels zijn wegbezuinigd omdat de jaarbonussen voor de PostNL-directie te weinig wasquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel maar ik ben aan het binge eten op de bank deze dagen dus ik kom niet op het postkantoor
Dat is ook zo dus dan weet ik niet eens waar ik postzegels vandaan moet halenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alle postkantoren in Nederland inmiddels zijn wegbezuinigd omdat de jaarbonussen voor de PostNL-directie te weinig was
Dat is een leuk ideequote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:56 schreef Farenji het volgende:
Je kan het verschuldigde bedrag in muntjes van vijf cent in een envelop proppen en deze (ongefrankeerd) naar postnl sturen.
Online.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is ook zo dus dan weet ik niet eens waar ik postzegels vandaan moet halen
Oh, dat was eigenlijk wel gewoon een goede oplossing. Beter dan een digitaal systeem dat niet werkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, geen phishing dus.
Je kunt niet het juiste aantal postzegels op dat kaartje doen en terugsturen? Zo moest dat vroeger.
Vijf cent? Ik zou dan eerder naar het PostNL hoofdkantoor gaan met munten van 50 cent, die overhandigen en dan het poststuk met te weinig frankering op de grond gooien en keihard erop gaan stampen!!! Hahaha en dan roepen ze neeee je te weinig gefrankeerde poststuk, wat doe je nu?? En dan zou ik zeggen "haha heb er toch voor betaald"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:56 schreef Farenji het volgende:
Je kan het verschuldigde bedrag in muntjes van vijf cent in een envelop proppen en deze (ongefrankeerd) naar postnl sturen.
Wel jammer dat je dan niet weet of PostNL ook een verzoek aan PostNL stuurt om voor de ongefrankeerde brief te betalen. En de PostNL-medewerker vervolgens ook op de niet-werkende PostNL-website stukloopt.quote:
Klopt, het is alleen maar een verzoek, je hoeft het niet te betalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat kun je gewoon negeren, ze mogen je het wel vragen, maar je hoeft er niks mee te doen.
Dat is wel een mooi verhaal dat zo'n 40 jaar geleden al over een Amersfoortse kroegbaas rondging.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:51 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vijf cent? Ik zou dan eerder naar het PostNL hoofdkantoor gaan met munten van 50 cent, die overhandigen en dan het poststuk met te weinig frankering op de grond gooien en keihard erop gaan stampen!!! Hahaha en dan roepen ze neeee je te weinig gefrankeerde poststuk, wat doe je nu?? En dan zou ik zeggen "haha heb er toch voor betaald"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |