abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215431429
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[ x ]

IDF doet er qua begeleidend schrijven een schepje bovenop. De man vertelt hoe Hamas het steelt, with force, en dat bewijst volgens IDF twitter de eeuwenoude claim dat Hamas en unrwa ingebed zijn. Als dat zo is, dan is stelen toch niet echt nodig....
Ja leuke inleiding geeft het IDF. Het is een propaganda kanaal, dus enige vrijheden met de waarheid zijn te verwachten, maar onder je leugen het bewijs dat het een leugen is plaatsen is toch wel bijzonder.
pi_215431528
Maarre, waarom deed UNRWA daar dan niets tegen? Waarom stonden ze niet keihard te schreeuwen in de VN dat dat niet kan? Waarom was dat dan geen antwoord op de aantijgingen tegen UNRWA?
pi_215432045
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Naar je selectiviteit? Yup.
Wat mij betreft kan Israël bestaan hoor. Maar niet zonder Palestina en zeker niet onder het juk van de Zionisten.
Heel veel sambal
pi_215432411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:04 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Wat mij betreft kan Israël bestaan hoor. Maar niet zonder Palestina en zeker niet onder het juk van de Zionisten.
Israël blijft bestaan "onder het juk van de Zionisten" (wat dat ook moge betekenen) en zoals het er nu naar uitziet, zonder Palestina.

Pas als je/jullie daarmee in het reine kunnen komen, dan kan er gepraat worden over een staat voor de Arabische stammen buiten Israël maar binnen het voormalig VN-mandaat Palestina.
Intolerant voor intolerantie
pi_215432535
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:22 schreef Ulx het volgende:
Maarre, waarom deed UNRWA daar dan niets tegen? Waarom stonden ze niet keihard te schreeuwen in de VN dat dat niet kan? Waarom was dat dan geen antwoord op de aantijgingen tegen UNRWA?
Waarom deden ze er niks tegen? Jij postte hier toch al een paar keer een video van Hamas die burgers in het openbaar straft met meerdere kogels in de benen of in het bovenlijf :')

Over dat Hamas steelt van UNRWA, kan gewoon niet zoveel uit gehaald worden. Het bewijst niks.
Als UNRWA in het openbaar klaagt over dat stelen van Hamas dan zou jij mij uitlachen als ik daarin bewijs zou zien dat ze dus geen alliantie vormen. Andersom, Hamas steelt van UNRWA dus ze zijn jaren geleden al gefuseerd lijkt me ook een simpele conclusie zonder grond.

Dat Hamas van unrwa steelt bewijst gewoon niks over die samenwerking tussen die twee. Het bewijst ook niet dat het strategisch partnerschap er niet is.
pi_215432562
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:34 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Israël blijft bestaan "onder het juk van de Zionisten" (wat dat ook moge betekenen) en zoals het er nu naar uitziet, zonder Palestina.

Pas als je/jullie daarmee in het reine kunnen komen, dan kan er gepraat worden over een staat voor de Arabische stammen buiten Israël maar binnen het voormalig VN-mandaat Palestina.
Dikke kans dat Netanyahu de laatste president van Israel is,
Heel veel sambal
pi_215432577
quote:

[..]
Je bedoelt dat het een vazalstaat moet worden of zo? Of wil je apartheid?
pi_215432579
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:55 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Hij is geen president.
pi_215432603
quote:

[..]
Wishful thinking much?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215432606
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je bedoelt dat het een vazalstaat moet worden of zo? Of wil je apartheid?
Nee er zal eerst een herverdeling van het land moeten gaan volgen. Denk niet dat het vechten gaat stoppen zonder serieuze Israëlische concessies.
Heel veel sambal
pi_215432613
quote:

[..]
Israel kan prima bestaan zonder Palestina, sterker nog...dat doen ze al. Palestina bestaat namelijk niet.
pi_215432616
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:57 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij is geen president.
You got me there. Maar je weet wat
ik bedoel.
Heel veel sambal
pi_215432617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:03 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Nee er zal eerst een herverdeling van het land moeten gaan volgen. Denk niet dat het vechten gaat stoppen zonder serieuze Israëlische concessies.
En dit land, daar mag iedereen wonen? Of is er een eis wat betreft geloof/afkomst/iets anders?
pi_215432624
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:05 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
You got me there. Maar je weet wat
ik bedoel.
Nee, eigenlijk niet. Je denkt dat er volgend jaar geen verkiezingen komen?
pi_215432631
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet. Je denkt dat er volgend jaar geen verkiezingen komen?
Ik denk dat hij aanzwengeld dat Israel zal ophouden te bestaan.
pi_215432637
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:05 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dit land, daar mag iedereen wonen? Of is er een eis wat betreft geloof/afkomst/iets anders?
Of God verhoedde, een paspoort :X
Heel veel sambal
pi_215432643
quote:

[..]
Wat nou, gaan ze het Koninkrijk Israël uitroepen? :?
pi_215432644
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk dat hij aanzwengeld dat Israel zal ophouden te bestaan.
O ja, de Joden worden dan de zee in gedreven. Was ik even vergeten.
pi_215432660
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:08 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Of God verhoedde, een paspoort :X
Maken ze die toch zelf? Of moet UNRWA dat ook al voor ze doen?
pi_215432724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
O ja, de Joden worden dan de zee in gedreven. Was ik even vergeten.
De vraag is dan toch: wie moet dat dan gaan doen?

We weten inmiddels dat Israël militair door geen enkel land verslagen kan worden.

Er bestaat geen effectieve verenigde Arabische alliantie, omdat dat onmogelijk is. Daar hebben ze de culturen nou eenmaal niet voor. Ze haten elkaar nog erger dan Israël. Dus via oorlog gaat dat niet lukken.

Terrorisme werkt ook niet. Israël is net de terreurgroepen in Gaza en Libanon onschadelijk aan het maken.

Net als met een verenigde Arabische alliantie is een wereldwijde islamitische alliantie ook niet mogelijk, om dezelfde reden. Dus de notie dat "de islam" Israël gaat vernietigen is hopium, maar is niet realistisch. Bovendien, de tijd van de kruistochten, waar islamitische en Christelijke legers tegen elkaar waren opgewassen, is allang voorbij.

De VN... Nee. :')

Het westen vervreemden van Israël lukt ook al niet. Er is geen enkel land, zelfs niet islamitisch, die de banden met Israël verbroken heeft. Zelfs niet nu het land beschuldigd wordt van genocide!

Israëlhaters moeten gaan werken aan het loslaten van hun haat. Anders rest er frustratie, woede, verbittering en stress. Niet gezond.
pi_215432811
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 22:22 schreef Cuendillar het volgende:
Er bestaat geen effectieve verenigde Arabische alliantie, omdat dat onmogelijk is. Daar hebben ze de culturen nou eenmaal niet voor. Ze haten elkaar nog erger dan Israël.
Tja, en daarom ook het gedrag van Iran. De Soennieten hebben Mekka en Medina al. Dus willen de Sjiieten uit Iran Jeruzalem hebben.
pi_215433098
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215434024
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een van mijn vormende documentaires was deze:
Bekijk deze YouTube-video

Deze Denen komen op een gegeven moment in gevecht met de Taliban. Ze schieten er een paar dood zonder eigen slachtoffers en na afloop is er een feestje.

De reactie in Denemarken was: wtf doen jullie met onze kinderen?

Of je het daar nu helemaal mee eens bent is een tweede, maar vergelijk die reactie eens met wat je in dat twitter filmpje ziet gebeuren. Dit is niet een random gast die een beetje doordraaide, maar iemand die wraak ging nemen op kinderen en huizen in de fik heeft gezet voor de lol. Zijn familie wist ervan. Zijn hele eenheid wist ervan. Dan gaat het al snel om 100 mensen waarvan niemand ingreep. Sterker: ze staan te janken op zijn begrafenis dat hij niet door kon met moorden.

Als dat geen teken is dat er wat grondig mis is met de IDF en de Israëlische samenleving, dan weet ik het niet meer.
Lekker makkelijk om een Deense reactie, van mensen die een ver van mijn bed show becommentariëren (en dan al tot heftige conclusies komen over wat hun kinderen mag worden aangedaan te zetten tegenover de reacties van mensen wier realiteit regelmatige bezoeken aan hun schuilkelder bevat.
pi_215435307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Wat betreft verwijten over WMD's hebben jullie echt al heel lang geleden contact met de werkelijkheid verloren. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel. Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'
1. Wie is jullie?
2 Assad heeft gifgas ingezet tegen zijn eigen bevolking?
3. Assad wordt gesteund door China, Rusland en Iran.
pi_215435317
quote:

[..]
Netanyahu is de premier van Israël.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')