abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215427723
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:58 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Bestaat uit de moderatie uit blinde paarden dat deze troll nog geen ban heeft?
Ongestraft een hele bevolking systematisch uitmoorden en de enige semieten in dat gebied anti-semieten noemen dat is pas trollen
Heel veel sambal
pi_215427735
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:05 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Ongestraft een hele bevolking systematisch uitmoorden en de enige semieten in dat gebied anti-semieten noemen dat is pas trollen
In Syrië is gifgasgebruiker Assad verantwoordelijk voor de dood van een half miljoen mensen, maar als de Joden zich verdedigen tegen Iran en 4 proxies ga jij trollen.
pi_215427767
Ah, blijkbaar heeft Hamas weer wat klappen gekregen als ik de post van N lees. Maar hun PR offensief is ook mislukt dus bespaar je de moeite.
pi_215427793
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
In Syrië is gifgasgebruiker Assad verantwoordelijk voor de dood van een half miljoen mensen, maar als de Joden zich verdedigen tegen Iran en 4 proxies ga jij trollen.
Wat betreft verwijten over WMD's hebben jullie echt al heel lang geleden contact met de werkelijkheid verloren. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel. Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'
Heel veel sambal
pi_215427912
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Nyamuk het volgende:

Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'
Syrië is al sinds de jaren zeventig Rusland/China-minded. Baath Partij weet je nog?
pi_215427963
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Wat betreft verwijten over WMD's hebben jullie echt al heel lang geleden contact met de werkelijkheid verloren. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel. Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'
Oh gut ja, het ligt weer aan het Westen.

:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215427978
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Syrië is al sinds de jaren zeventig Rusland/China-minded. Baath Partij weet je nog?
Dat is natuurlijk veel erger dan het land afbranden en terreurgroepen bewapenen.
Heel veel sambal
pi_215428006
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh gut ja, het ligt weer aan het Westen.

Gelukkig is Israël niet een verlengstuk van datzelfde westen.
Ik gooi het misschien een beetje op één hoop. Een beetje zoals mensen in Europa doen met Moslims. :X
Heel veel sambal
pi_215428026
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:44 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Gelukkig is Israël niet een verlengstuk van datzelfde westen.
Ik gooi het misschien een beetje op één hoop. Een beetje zoals mensen in Europa doen met Moslims. :X
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215428082
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En dat in slaap vallen is dus exact waarom we hier gearriveerd zijn. Tijd om te ontwaken. De wereld kijkt mee.
Heel veel sambal
pi_215428540
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk veel erger dan het land afbranden en terreurgroepen bewapenen.
Het was Hezbollah die de Palestijnse vluchtelingenkampen in Syrië uitmoordde. Of worden die nu ook al door het Westen bewapend?
pi_215429430
Faire vraag. UNRWA moet het maar uitleggen.

Er is ook al meerdere keren in het EP voorgesteld de EU hulp aan UNRWA mede te baseren op de inhoud van die schoolboeken. Helaas bleef het bij pappen en nathouden en hier zijn we nu, maar het lijkt me gewoon prima dat het Westen dit soort shit niet financiert. Laat UNRWA maar een keuze maken.

twitter
pi_215429472
CeaseFireNot voor Hamas. Ze hebben dus nog burgers over om achter te schuilen.

twitter

twitter

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2024 16:35:32 ]
pi_215429634
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:50 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Kolonisten moeten kapot. We maakte ze kapot in Indonesië en als God het wil ook in Palestina.

Vele duizenden dode kinderen in een gebied ter grote van Gemeente Apeldoorn maar het is géén holocaust jongens!
Gecondoleerd met het mislukken van je liefste wens. Ik hoop dat je je er ooit overheen kunt zetten dat Israël bestaat.
Intolerant voor intolerantie
pi_215429638
Hamas heeft onvoldoende waardering voor dertig dagen absolute rust. Zijn het harde werkers of kunnen ze niet tellen?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 17:11:21 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215429669
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah oké. Hierbij nog een cherry picking van mij. Het Netzah Yehuda batallion. De VS heeft een halfjaar geleden sancties opgelegd aan dit batallion, kleine 1.000 soldaten, omdat IDF deze eenheid straffeloos zijn gang laat gaan met eehh vermeende misstanden in de west bank. Het is zo ver opgelopen dat de leverancier van de wapens en hulpmiddelen aangegeven heeft dat dit batallion deze wapens en aanverwante artikelen niet mag ontvangen. Dat is toch wel een uitermate vreemd signaal en staat niet op zichzelf.
Ik zie niet goed en hoe de VS buiten het signaleren, het leger van Israël iets kan opleggen en vwb die wapenleveranciers, doen die alleen wat hun wordt opgelegd. Israël wapenrestricties opleggen of haar de les lezen met hoe zij die wel/niet mag gebruiken, gaat zeker niet tot een (snellere) oplossing leiden.

Dat er nare kut dingen gebeuren op wherever, ben ik met je eens waarbij ik vooral wil kijken naar de grondoorzaak daarvan. Steeds weer neerkomend omdat anderen het niet kunnen laten om israël's bestaan met rust te laten.
Normaals: mensenrechten schenden is itt tot wat hamas formeel propageert en consorten ergens in willen zien n.a.v. voorvallen, is het schenden van rechten geen Israëlisch beleid.
Dat er onsmakelijke dingen plaatsvinden waar tal van mensen er plaatse niet om hebben gevraagd, maakt dat feit niet anders.

quote:
Je zegt: Om vervolgens met o.a. jouw uitspraak, verantwoordelijk te worden gesteld voor wat anderen voortdurend hebben laten escaleren.
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, kan je dit nader toelichten. Wie houd ik waar verantwoordelijk voor?
Ik heb en wil het niet over jou (of mij) hebben omdat we onze zienswijze nu eenmaal hebben.
Israël wordt voortdurend verantwoordelijk gehouden omdat het gelukkig democratisch ingegeven kan, zij daarin haar verantwoording heeft en zich niet wil laten bedreigen door groepen die haar bestaan(srecht) willen ondergraven.

quote:
Ik vind een paar dingen erg vreemd, zoals die twee eenheden van IDF of deze Palestijn die ongewapend en zonder dreiging even doodgeschoten wordt en de moordenaar er mee weg komt. Ook dit staat niet op zichzelf. Dit gebeurt dus in een democratisch land en dat is, zoals we hier vaak lezen, 'het enige joodse land ter wereld'.
Wederom is dit generaliseren met zinloze retoriek van wat ik een 'voorval' noem.
Niet om die dwarsliggers goed te keuren maar vooral benadrukken dat het geen regeringsbeleid is en dergelijke incidenten helaas - vaak ook niet zijn te - voorkomen.

Het heeft gewoon geen zin om incidenten of voorvallen, zelfs niet als een groep de wet overtredend dat doet, te gebruiken om daarmee Israël te veroordelen omdat zij zich verweerd in met hoe het daarom is gekomen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_215429748
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:50 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Kolonisten moeten kapot. We maakte ze kapot in Indonesië en als God het wil ook in Palestina.

Vele duizenden dode kinderen in een gebied ter grote van Gemeente Apeldoorn maar het is géén holocaust jongens!
Wie zijn 'we' hier precies?

Er zijn geen kolonisten, 'Palestina' bestaat niet en veel burgerslachtoffers betekend inderdaad geen Holocaust.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:05 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Daar dan ook helemaal geen sprake van. Nou ja, de Palestijnen zouden dit maar graag doen met de Israëlische Joden (en trouwens ook Joden buiten Israël), maar gelukkig heeft men hier niet de macht en middelen voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215429821
Misschien is dit een dom idee?

Maar wat als ze de oorlog stoppen en alle gijzelaars vrijlaten. Dus Israel trekt zijn troepen terug en Hamas brengt de gijzelaars terug
pi_215429858
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 16:32 schreef Ulx het volgende:
CeaseFireNot voor Hamas. Ze hebben dus nog burgers over om achter te schuilen.

[ x ]

[ x ]
IsRaEl DoEt GeNoCiDuuuUUHHUUUUUUHhurdurdruddedurdurd....

Wat een oerdomme actie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215430057
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:34 schreef Origami94 het volgende:

Maar wat als ze de oorlog stoppen en alle gijzelaars vrijlaten. Dus Israel trekt zijn troepen terug en Hamas brengt de gijzelaars terug
Hamas kan niet vertrouwd worden dus helaas, dit plan valt al in duigen.
Intolerant voor intolerantie
pi_215430357
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:34 schreef Origami94 het volgende:

Dat wil Hamas niet. Die gokken dat Israël op de een of andere manier gedwongen wordt tot concessies te doen en dat Hamas zelf zal mogen blijven bestaan.
pi_215430662
twitter
pi_215430853
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 13:54 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
En dat in slaap vallen is dus exact waarom we hier gearriveerd zijn. Tijd om te ontwaken. De wereld kijkt mee.
Naar je selectiviteit? Yup.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215431106
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef Nober het volgende:
[ x ]
twitter

IDF doet er qua begeleidend schrijven een schepje bovenop. De man vertelt hoe Hamas het steelt, with force, en dat bewijst volgens IDF twitter de eeuwenoude claim dat Hamas en unrwa ingebed zijn. Als dat zo is, dan is stelen toch niet echt nodig....
pi_215431144
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
[ x ]

IDF doet er qua begeleidend schrijven een schepje bovenop. De man vertelt hoe Hamas het steelt, with force, en dat bewijst volgens IDF twitter de eeuwenoude claim dat Hamas en unrwa ingebed zijn. Als dat zo is, dan is stelen toch niet echt nodig....
Maar.. Oeps ja.. Euuuh Hamas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')