Ongestraft een hele bevolking systematisch uitmoorden en de enige semieten in dat gebied anti-semieten noemen dat is pas trollenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:58 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Bestaat uit de moderatie uit blinde paarden dat deze troll nog geen ban heeft?
In Syrië is gifgasgebruiker Assad verantwoordelijk voor de dood van een half miljoen mensen, maar als de Joden zich verdedigen tegen Iran en 4 proxies ga jij trollen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ongestraft een hele bevolking systematisch uitmoorden en de enige semieten in dat gebied anti-semieten noemen dat is pas trollen
Wat betreft verwijten over WMD's hebben jullie echt al heel lang geleden contact met de werkelijkheid verloren. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel. Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
In Syrië is gifgasgebruiker Assad verantwoordelijk voor de dood van een half miljoen mensen, maar als de Joden zich verdedigen tegen Iran en 4 proxies ga jij trollen.
Syrië is al sinds de jaren zeventig Rusland/China-minded. Baath Partij weet je nog?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Nyamuk het volgende:
Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'
Oh gut ja, het ligt weer aan het Westen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:15 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Wat betreft verwijten over WMD's hebben jullie echt al heel lang geleden contact met de werkelijkheid verloren. Dat begrijp je natuurlijk zelf ook wel. Zeker gezien de situatie in Syrië direct voortvloeit uit westerse 'investeringen'
Dat is natuurlijk veel erger dan het land afbranden en terreurgroepen bewapenen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Syrië is al sinds de jaren zeventig Rusland/China-minded. Baath Partij weet je nog?
Gelukkig is Israël niet een verlengstuk van datzelfde westen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gut ja, het ligt weer aan het Westen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:44 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Gelukkig is Israël niet een verlengstuk van datzelfde westen.
Ik gooi het misschien een beetje op één hoop. Een beetje zoals mensen in Europa doen met Moslims.
En dat in slaap vallen is dus exact waarom we hier gearriveerd zijn. Tijd om te ontwaken. De wereld kijkt mee.quote:
Het was Hezbollah die de Palestijnse vluchtelingenkampen in Syrië uitmoordde. Of worden die nu ook al door het Westen bewapend?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:41 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel erger dan het land afbranden en terreurgroepen bewapenen.
Gecondoleerd met het mislukken van je liefste wens. Ik hoop dat je je er ooit overheen kunt zetten dat Israël bestaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kolonisten moeten kapot. We maakte ze kapot in Indonesië en als God het wil ook in Palestina.
Vele duizenden dode kinderen in een gebied ter grote van Gemeente Apeldoorn maar het is géén holocaust jongens!
Ik zie niet goed en hoe de VS buiten het signaleren, het leger van Israël iets kan opleggen en vwb die wapenleveranciers, doen die alleen wat hun wordt opgelegd. Israël wapenrestricties opleggen of haar de les lezen met hoe zij die wel/niet mag gebruiken, gaat zeker niet tot een (snellere) oplossing leiden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah oké. Hierbij nog een cherry picking van mij. Het Netzah Yehuda batallion. De VS heeft een halfjaar geleden sancties opgelegd aan dit batallion, kleine 1.000 soldaten, omdat IDF deze eenheid straffeloos zijn gang laat gaan met eehh vermeende misstanden in de west bank. Het is zo ver opgelopen dat de leverancier van de wapens en hulpmiddelen aangegeven heeft dat dit batallion deze wapens en aanverwante artikelen niet mag ontvangen. Dat is toch wel een uitermate vreemd signaal en staat niet op zichzelf.
Ik heb en wil het niet over jou (of mij) hebben omdat we onze zienswijze nu eenmaal hebben.quote:Je zegt: Om vervolgens met o.a. jouw uitspraak, verantwoordelijk te worden gesteld voor wat anderen voortdurend hebben laten escaleren.
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, kan je dit nader toelichten. Wie houd ik waar verantwoordelijk voor?
Wederom is dit generaliseren met zinloze retoriek van wat ik een 'voorval' noem.quote:Ik vind een paar dingen erg vreemd, zoals die twee eenheden van IDF of deze Palestijn die ongewapend en zonder dreiging even doodgeschoten wordt en de moordenaar er mee weg komt. Ook dit staat niet op zichzelf. Dit gebeurt dus in een democratisch land en dat is, zoals we hier vaak lezen, 'het enige joodse land ter wereld'.
Wie zijn 'we' hier precies?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:50 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Kolonisten moeten kapot. We maakte ze kapot in Indonesië en als God het wil ook in Palestina.
Vele duizenden dode kinderen in een gebied ter grote van Gemeente Apeldoorn maar het is géén holocaust jongens!
Daar dan ook helemaal geen sprake van. Nou ja, de Palestijnen zouden dit maar graag doen met de Israëlische Joden (en trouwens ook Joden buiten Israël), maar gelukkig heeft men hier niet de macht en middelen voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ongestraft een hele bevolking systematisch uitmoorden en de enige semieten in dat gebied anti-semieten noemen dat is pas trollen
IsRaEl DoEt GeNoCiDuuuUUHHUUUUUUHhurdurdruddedurdurd....quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:32 schreef Ulx het volgende:
CeaseFireNot voor Hamas. Ze hebben dus nog burgers over om achter te schuilen.
[ x ]
[ x ]
Hamas kan niet vertrouwd worden dus helaas, dit plan valt al in duigen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:34 schreef Origami94 het volgende:
Misschien is dit een dom idee?
Maar wat als ze de oorlog stoppen en alle gijzelaars vrijlaten. Dus Israel trekt zijn troepen terug en Hamas brengt de gijzelaars terug
Dat wil Hamas niet. Die gokken dat Israël op de een of andere manier gedwongen wordt tot concessies te doen en dat Hamas zelf zal mogen blijven bestaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:34 schreef Origami94 het volgende:
Misschien is dit een dom idee?
Maar wat als ze de oorlog stoppen en alle gijzelaars vrijlaten. Dus Israel trekt zijn troepen terug en Hamas brengt de gijzelaars terug
Naar je selectiviteit? Yup.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
En dat in slaap vallen is dus exact waarom we hier gearriveerd zijn. Tijd om te ontwaken. De wereld kijkt mee.
quote:
Maar.. Oeps ja.. Euuuh Hamas.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ x ]
IDF doet er qua begeleidend schrijven een schepje bovenop. De man vertelt hoe Hamas het steelt, with force, en dat bewijst volgens IDF twitter de eeuwenoude claim dat Hamas en unrwa ingebed zijn. Als dat zo is, dan is stelen toch niet echt nodig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |