SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb nu zin spareribsquote:
Alsof wij nu weten hoe veel dat is. 200 vierkante kilometer? 500? 1000? 2000? 5000?quote:Oekraīne lanceerde in augustus een verrassingsoffensief. Het leger viel de Russische grensregio binnen en kon aanvankelijk ver oprukken. Op het hoogtepunt van het verrassingsoffensief werd een gebied ter grootte van de Amerikaanse stad Los Angeles bezet.
Eens kijken of dat ook met je telefoon kan @Ama @liesje1979quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan schijnbaar een Home Assistant scriptje schrijven dat automatisch de helderheid van m'n tv dimt
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens kijken of dat ook met je telefoon kan @:Ama @:Liesje1979
Heb je niet eens een scriptje voor nodig.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lokalisatiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof wij nu weten hoe veel dat is. 200 vierkante kilometer? 500? 1000? 2000? 5000?![]()
wikipedia zegt 1290,6.
Bijna zo groot als de provincie Flevoland (1410) dus. Bedankt.
Nee de betere faalaap heeft daar gewoon een natuurtalent voor idd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je niet eens een scriptje voor nodig.
Ik kan hier niet over meepraten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Laten we het over menstruatieondergoed hebben, want ik ken verder niemand die het gebruikt. Ik heb een Snuggs en ik heb Libresse.
Hoe bevallen die? Ik heb Modibodi en die bevallen op zich goed, maar het wordt tijd voor wat vernieuwing en gewoon even bij de Kruidvat oid kunnen halen lijkt me ook wel handig.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Laten we het over menstruatieondergoed hebben, want ik ken verder niemand die het gebruikt. Ik heb een Snuggs en ik heb Libresse.
1 keer in Gronings restaurant gehad en die waren ontzettend lekker.quote:
Standaard instelling op de meeste telefoons om dat automagisch aan te passen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de betere faalaap heeft daar gewoon een natuurtalent voor idd.
50 bij 4 kilometer is toch niet zo vaag te bedenken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof wij nu weten hoe veel dat is. 200 vierkante kilometer? 500? 1000? 2000? 5000?![]()
wikipedia zegt 1290,6.
Bijna zo groot als de provincie Flevoland (1410) dus. Bedankt.
Je hebt het wel tegen de betere faalaap hequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Standaard instelling op de meeste telefoons om dat automagisch aan te passen.
Wel handiger als je daadwerkelijk kan zien wat je aanzet.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen de betere faalaap he
Oh ben je ZO dom.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
50 bij 4 kilometer is toch niet zo vaag te bedenken?
Jij rekent ook graag met voetbalvelden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Libresse is heel vaak met 50% korting. Ik vind de Snuggs misschien iets fijner, en die hebben ook meer maten en die beschermt voor en achter iets beter. Maar voor een tientje per stuk vind ik de Libresse ook meer dan primaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe bevallen die? Ik heb Modibodi en die bevallen op zich goed, maar het wordt tijd voor wat vernieuwing en gewoon even bij de Kruidvat oid kunnen halen lijkt me ook wel handig.
Denk dat je de volgende vloer in je huis maar moet laten leggen door wat slimme mensenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ben je ZO dom.En niet kunnen rekenen EN het punt missen. Okee.
En wasmachinesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij rekent ook graag met voetbalvelden?
Sorry maar wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegen in corgi's.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Of met olifanten, als het om gewicht gaat.
Stel je voor dat je gewoon SI eenheden gebruikt.
OMG, de chaos van het mental image van 100 corgi's.quote:
Ook handig in de keuken, voeg 1/9000e olifant aan zout toequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Of met olifanten, als het om gewicht gaat.
Stel je voor dat je gewoon SI eenheden gebruikt.
Weet niet wat je allemaal impliceert, maar ik kan dat niet met m'n telefoonquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah nice, dan ga ik die van Libresse gewoon eens uitproberen, klinkt sowieso ok voor de laatste dagen dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Libresse is heel vaak met 50% korting. Ik vind de Snuggs misschien iets fijner, en die hebben ook meer maten en die beschermt voor en achter iets beter. Maar voor een tientje per stuk vind ik de Libresse ook meer dan prima
Dat bedoel ik, net zo handig als meten in LA's.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook handig in de keuken, voeg 1/9000e olifant aan zout toe
Ze hadden ook "Bijna een kwart van maankrater Tycho!" kunnen zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, net zo handig als meten in LA's.
Kwek kwek kwek kwek kwekquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Samsung GALAXY S24 Ultra 12/512 Black weegt dus 1/33e corgi
plus driekwart wasmachinequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De afstand tussen Sol en Proxima Centauri is 1.000.000.455 Afrikaanse mannetjesolifanten.
Ik geloof er niks van. Fransje Bauerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Frans Bauer die heeft liggen kezen met Sieneke, is er dan niets meer heilig in deze wereld?
quote:Het Hooggerechtshof weigert het verzoek van Robert Kennedy junior om zijn naam van stembiljetten te halen in swing states Michigan en Wisconsin. RFK trok zich in augustus terug als presidentskandidaat en sprak zijn steun uit voor Trump. Zijn naam op het stembiljet zou het aantal stemmen kunnen drukken voor Trump, met wie hij een deel van de achterban deelt. De staten waarschuwden echter dat het stemmen in beide staten al is begonnen en er daarom geen aanpassingen meer kunnen worden doorgevoerd.
Ik weiger dit te geloven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Frans Bauer die heeft liggen kezen met Sieneke, is er dan niets meer heilig in deze wereld?
Picnic pakt nog maar maximaal 50 van elk aan per keer zag ikquote:
Keihard verdiende centen!quote:
Gelukkig heb ik geen ruimte om 50 flessen te bewaren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Picnic pakt nog maar maximaal 50 van elk aan per keer zag ik![]()
[ afbeelding ]
Arme rijke zwerver.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer zo'n zwerver voor me met een zak vol blikjes hij had 31 euro aan statiegeld, gelijk dat fucking apparaat weer stuk
zal wel, het wordt ook weer dagelijks afgevoerd neem ik aanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft het magazijn wel genoeg capaciteit daarvoor?
Stinkt de hele supermarkt naar gore zure zwerver, afschaffen die hapquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
vandaag weer zo'n zwerver voor me met een zak vol blikjes hij had 31 euro aan statiegeld, gelijk dat fucking apparaat weer stuk
Ach is ook maar een halve container waarschijnlijk. Misschien nog niet eensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal wel, het wordt ook weer dagelijks afgevoerd neem ik aan
Kan je beter meteen zwervers afschaffen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stinkt de hele supermarkt naar gore zure zwerver, afschaffen die hap
Nou ja scheiden dan toch minimaal, in een restaurant ga je ook niet zitten als het er naar een dood vogeltje ruiktquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je beter meteen zwervers afschaffen.
Oh nee daklozen sorry!
Nee gewoon zwerver er meteen uit. Oh nee liever erin. Gewoon allemaal een eigen huis.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja scheiden dan toch minimaal, in een restaurant ga je ook niet zitten als het er naar een dood vogeltje ruikt
bij dat apparaat in de dirk worden die blikje gelijk geplet en gaan een grote plastic zak in, er passen ongeveer drie van die zakken op een draadkar, hoeveel blikjes erin zo'n zak gaan weet ik nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach is ook maar een halve container waarschijnlijk. Misschien nog niet eens
Dat mag.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee gewoon zwerver er meteen uit. Oh nee liever erin. Gewoon allemaal een eigen huis.
ja, misschien heeft hij wel een onderkomen, maar is hij gewoon werkloos en struint de hele dag de stad af opzoek naar statiegeldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik vind zwerver wel een cool woord. Iedereen kan toch gewoon zwerven? Ook als je niet dakloos bent
Ook lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, ik heb ham/kaas croissants gehaald
Ja dat zou verschrikkelijk zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Denk je lekker nog even een flesje wijn te scoren en een scackje zit jue de hele avond met zo'n zwerverlucht in je neus
[..]
Bekijk deze YouTube-video
En niet iedere dakloze is per se een zwerverquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik vind zwerver wel een cool woord. Iedereen kan toch gewoon zwerven? Ook als je niet dakloos bent
Omg het is echt waar?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Final Destination: Bloodlines (2025) - Reference View - IMDb
Final Destination was toch dood?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Final Destination: Bloodlines (2025) - Reference View - IMDb
7 km is ongeveer 8500-9000 stapjes ouwequote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:06 schreef Karzai het volgende:
al op, ik ga even mijn bedje verschonen en de was ophangen, de zon begint hier ook te schijnen
dus ik doe ook even een rondje vondelpark lopen dat is ongeveer 5 km plus de heen de terugreis kom je op ongeveer 7 km
en dat zijn dus , laten we zeggen 2 stapjes per meter, 14000 stapjes
Lol wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
@:liesje1979 @:airwin
Ik las vanmorgen dat op de plek waar de beruchte horrorpoller stond in Den Haag nu zo'n 50 boetes worden uitgedeeld per dag. PER DAG!!!![]()
![]()
![]()
wtf!
Tenzij kleine stapjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
7 km is ongeveer 8500-9000 stapjes ouwe
Mensen snappen het nog steeds niet.quote:
Waarvoor een boete?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Mensen snappen het nog steeds niet.
Boete van 127 euro. Dat tikt wel lekker aan voor de gemeente.
ik zat ernaast het is 3,3 km, dacht het 5 wasquote:
Of ze doen iets aan het probleem.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je hardloopt is het rondje korterquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zat ernaast het is 3,3 km, dacht het 5 was
U
hoeveel km is een rondje vondelpark
Copilot
Een rondje om het Vondelpark is ongeveer 3,3 kilometer. Is dat voor een wandeling of een hardlooprondje?
Ja, door Lorentz-Fitzgeraldcontractie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je hardloopt is het rondje korter
Gelukkig zijn er meerdere politieke partijen die nu weer een poller willen hebben vanwege die arme doorrijders die nu een boete krijgen. Kun je beter je auto total loss rijden op een poller.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
@:liesje1979 @:airwin
Ik las vanmorgen dat op de plek waar de beruchte horrorpoller stond in Den Haag nu zo'n 50 boetes worden uitgedeeld per dag. PER DAG!!!![]()
![]()
![]()
wtf!
Ik zou er gewoon een doekje voor gebruiken ipv motivatiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:17 schreef Ama het volgende:
Ik moet deze week ook echt ergens even de motivatie zoeken om mijn badkamer schoon te maken.
Kunnen ze over een tijdje best een nieuwe poller van betalen. En een tribune en een braadworstententquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
De beruchte horrorpoller. Den Haag, Escamplaan bij het ziekenhuis.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarvoor een boete?
Waar gaat het over?
Denk dat ik toch liever een boete heb van 127 euro dan dat ik duizenden euro's mag aftikken aan schade.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meerdere politieke partijen die nu weer een poller willen hebben vanwege die arme doorrijders die nu een boete krijgen. Kun je beter je auto total loss rijden op een poller.
"Je gewoon aan de regels houden" is niet iets waar de gemiddelde Hagenees snel aan denkt he?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
Denk dat ik toch liever een boete heb van 127 euro dan dat ik duizenden euro's mag aftikken aan schade.
INB4 @UitStraling "Dan denkt meteen iedereen dat je van de verkeerspolitie bent"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik heb geen jas nodig, maar deze kleur
https://www.msmode.nl/col(...)e-jas-B40069093.html
Geld gaat niet naar de gemeente. Het is een verkeersovertreding en die komen terecht bij de landelijke overheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja klopt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geld gaat niet naar de gemeente. Het is een verkeersovertreding en die komen terecht bij de landelijke overheid.
Mijn naam is Haa(g)s.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Je gewoon aan de regels houden" is niet iets waar de gemiddelde Hagenees snel aan denkt he?
Zegt me nietsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
[..]
De beruchte horrorpoller. Den Haag, Escamplaan bij het ziekenhuis.
[..]
Denk dat ik toch liever een boete heb van 127 euro dan dat ik duizenden euro's mag aftikken aan schade.
Ik heb liever dat mensen die die poller uit de grond rijden niet meer terugkeren op de weg persoonlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:20 schreef Haags het volgende:
[..]
De beruchte horrorpoller. Den Haag, Escamplaan bij het ziekenhuis.
[..]
Beste poller ooit als je het mij vraagt. Heeft meer dan 50 zondsgsrijders succesvol gestopt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen die die poller uit de grond rijden niet meer terugkeren op de weg persoonlijk.
THAT IS WHAT WE ARE'quote:
ja maar geen bier. WEG DAAR.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
De MCD heeft altijd best goede koffie hč?
Oh daar is een tribune misschien wat minder op zijn plaats. Behalve voor bloed-en-ledematen-liefhebbers. Balletje?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:44 schreef CherryLips het volgende:
We hebben hier nu een horrorrotonde waar elke dag een fietser wordt aangereden.
Vrijdag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
63 doden al in Spanjehttps://nos.nl/artikel/25(...)in-zuidoosten-spanje
@:Liesje1979 wanneer zou jij naar Valencia gaan?Wat denk je daar aan te treffen? Als je vlucht nog gaat?
Ja ik houd de groepen goed in de gaten. Van wat ik begrijp is het vooral ellende rond de stad en is er in de stad weinig aan de hand. Het is in ieder geval nog niet afgelast.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kan weleens lastig worden
Ik zal vanavond wel eens vragen, dan zie ik iemand die daar een hoop mensen in de regio kentquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik houd de groepen goed in de gaten. Van wat ik begrijp is het vooral ellende rond de stad en is er in de stad weinig aan de hand. Het is in ieder geval nog niet afgelast.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal vanavond wel eens vragen, dan zie ik iemand die daar een hoop mensen in de regio kent
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
De orga van de anomaly zijn natuurlijk ook locals. En ze hebben contact met Niantic. Dus we gaan het horen of het doorgaat. Zou heel zuur zijn als het niet doorgaat maar ook wel begrijpelijk. En uiteraard vreselijk, zoveel slachtoffers.
Dit is alleen maar kwaliteit hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is maar goed dat ik geen insta heb, anders zou mijn hele feed verneukt zijn door het balgoritme
Smek smek smek.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Beestjes die eten kan ik de hele dag kijken
Ik las iets andersquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
Beestjes die ik kan eten kan ik de hele dag kijken
deze moet je nemenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee ik lees dat bericht van Starbucks, en daaronder dat bijna iedereen die koffie niet te hachelen vind.
Ik kom er bijna nooit.
Collega van me zit vast daarquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
63 doden al in Spanjehttps://nos.nl/artikel/25(...)in-zuidoosten-spanje
@:Liesje1979 wanneer zou jij naar Valencia gaan?Wat denk je daar aan te treffen? Als je vlucht nog gaat?
Oh. Okee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is alleen maar kwaliteit hoor
Vast maar niet dood.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van me zit vast daar
Spanjolen zijn ook niets gewendquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet je nagaan; dit is alleen door regenval. 200mm in 12 uur.
Dat regen kut is was al duidelijk maar dus ook dodelijk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van me zit vast daar
wat is er precies aan de hand, wel herstellende?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Middagje ziekenhuis zit er bijna op.
Hoge bloeddruk wat geen hoge bloeddruk meer is nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is er precies aan de hand, wel herstellende?
oei, sterkte ziekenhuizen zijn nooit een leuke plek om te verblijvenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk wat geen hoge bloeddruk meer is nu.
Volgende week ingreep van de slokdarm. Ik heb abonnement op het ziekenhuizen.
9.310.quote:
zit nog onder de 6000 maar zo maar eens boodschapjes doen en de wijk een beetje verkennenquote:
Waar zit je nu danquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit nog onder de 6000 maar zo maar eens boodschapjes doen en de wijk een beetje verkennen
okayquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
en ik ben verdomme de lader van de elektrische tandenborstel vergeten
Dat wordt handkarrenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
en ik ben verdomme de lader van de elektrische tandenborstel vergeten
30 jaar geleden zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:41 schreef Karzai het volgende:
ik zag een foto van je als gezonde vitale student
in het appartement in boedapestquote:
of de lokale action zoeken voor een andere elektrische.quote:
Hoe lang zit je daar? Voor zeg een weekje zou ik gewoon even snel een analoge halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het appartement in boedapest
[..]
of de lokale action zoeken voor een andere elektrische.
Eerst maar eens kijken hoe lang de accu het uithoudt
dankuquote:
doe niet zo raarquote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar? Voor zeg een weekje zou ik gewoon even snel een analoge halen.
quote:
Spannend!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Over een maandje heb ik m'n hoortoestellen.
ik ga wel handbal kijken, maar gewoon hongaarse competitiequote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier toch?
https://www.eurohandball.com/
Fancyquote:
Gaat dit nog steeds over een elektrische tandenborstel?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:12 schreef CherryLips het volgende:
En ik dacht dat die dingen duizenden euro's kosten maar ik zat er flink naast. Hoe kom ik daar dan ook bij? En de verzekeraar vergoedt ook aardig wat, moet alleen de oplader zelf betalen.
Lolquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over een elektrische tandenborstel?
Nee alleen overdag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fancy![]()
Hou je die dingen 's nachts in, of hoe werkt zoiets? Moet denken aan brandalarm dat af zou gaan in de nacht oid
vorige pagina plus ik zat te kutten met m'n cookiesquote:
Nou ik hoop eigenlijk dat @liesje1979 niet gaatquote:
Oke het is je vergeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige pagina plus ik zat te kutten met m'n cookies
Ik las vaginaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige pagina plus ik zat te kutten met m'n cookies
Waar jij denkt dat mijn hart van vol is...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las vagina
Had meteen om een bril kunnen vragen.
Cookies?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar jij denkt dat mijn hart van vol is...
Ahh, ja bij snelle google search zie ik dat er inderdaad trillende dingen voor zijn. Handigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen overdag.
Ik weet niet hoe je dat moet doenMisschien zijn er rookmelders gekoppeld aan een afstandsbediening ofzo die gaat trillen? Dat je die onder je kussen legt?
Man man, al die zooi ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nou ik hoop eigenlijk dat @:Liesje1979 niet gaat![]()
Als je dit allemaal ziet https://www.hln.be/buiten(...)e-tornados~a96d4527/
3 dagen nationale rouw afgekondigd![]()
Ik (en ik denk wij allemaal, de groepen zijn stil) wacht gewoon even wat orga besluit en zegt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nou ik hoop eigenlijk dat @:Liesje1979 niet gaat![]()
Als je dit allemaal ziet https://www.hln.be/buiten(...)e-tornados~a96d4527/
3 dagen nationale rouw afgekondigd![]()
Wanneer zou je vertrekken?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik (en ik denk wij allemaal, de groepen zijn stil) wacht gewoon even wat orga besluit en zegt.
Hoe gaat de transitie verder?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ben vandaag in een man only kapperzaak geweest. Een soort mancave.
Mannen met imposante baarden, 30 ringen, giletje uit 1920, whisky en een omaknotje?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ben vandaag in een man only kapperzaak geweest. Een soort mancave.
Zoiets.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen met imposante baarden, 30 ringen, giletje uit 1920, whisky en een omaknotje?
Ik vergat de plakplaatjes nog.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets.Of iig die sfeer, geen baarden, ringen, wiskey of oma knotje. Giletje twijfel ik een beetje over maar sluit ik niet uit.
Ook niet gezien.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vergat de plakplaatjes nog.
kreeg je een lijntje coke bij de knipbeurt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets.Of iig die sfeer, geen baarden, ringen, wiskey of oma knotje. Giletje twijfel ik een beetje over maar sluit ik niet uit.
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
kreeg je een lijntje coke bij de knipbeurt?
Over een maand terugkomen voor nog een meting en bespreking.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over een maand terugkomen voor nog een meting en bespreking.
Ik heb op dit moment geen hoge bloeddruk, terwijl ik paar maanden terug wel had.
Diëtiste vind dat ik later moet minderen met chips en kaas. No way dat ik ga doen.
Kaas en chips![]()
Ik eet nu speculaasbrokken op
Kaasquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over een maand terugkomen voor nog een meting en bespreking.
Ik heb op dit moment geen hoge bloeddruk, terwijl ik paar maanden terug wel had.
Diëtiste vind dat ik later moet minderen met chips en kaas. No way dat ik ga doen.
Kaas en chips![]()
Ik eet nu speculaasbrokken op
Strak geknipte baarden en keurige tato sleeves.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vergat de plakplaatjes nog.
Beetje treurig vind ik datquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Net als dat de meeste Harley rijders doordeweeks tandarts of accountant zijn.
dan neem je diequote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:36 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in een cracker met kaas
Wat is een tato.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Strak geknipte baarden en keurige tato sleeves.
Nou en.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
denk dat los met de hakken over de sloot ging met nederlands op de lagere school
Ik denk dat Los toen al in het broekje van Loes, Ingrid en Hermelien zatquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
denk dat los met de hakken over de sloot ging met nederlands op de lagere school
zit een beetje te trollenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.Ik begrijp altijd wel wat hij wil zeggen.
Ik ook. Het is zoals Balliaans, moet je ook even inkomen maar dan lukt het lezen welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.Ik begrijp altijd wel wat hij wil zeggen.
Die motoren storen me mateloos omdat ze zo'n herrie makenquote:
ja zo gaat dat lekker volks allemaalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat Los toen al in het broekje van Loes, Ingrid en Hermelien zat
Dat heette toen taalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
nee ze vestoren de leefomgeving alleen voor het macho gedrag van een paar mannenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die motoren storen me mateloos omdat ze zo'n herrie makenMaar is gewoon een hobby voor die mensen toch, niks treurigs aan dacht ik zo.
Dat geldt voor meer mensen hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We mogen nog blij zijn dat ie niet schrijft zoals ie daar praat
soms, ik kan het wel, keb wel een accentjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Praat jij zo echt plat amsterdams eigenlijk @:karzai?
Lijkt me wel hilarisch eigenlijk, dat iedereen hier tegelijk een uur schrijft zoals ie normaal praatquote:
Ik brabbel gewoon binnensmonds en snel en onverstaanbaar, maar dat is geen accentquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel hilarisch eigenlijk, dat iedereen hier tegelijk een uur schrijft zoals ie normaal praat![]()
Haha, ik ben daar slecht in trouwens, in dialect schrijven vind ik mega vermoeiendquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me wel hilarisch eigenlijk, dat iedereen hier tegelijk een uur schrijft zoals ie normaal praat![]()
quote:
Ik vond je accent wel meevallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:51 schreef Karzai het volgende:
ik weet het niet, ik vind dat ik vrij beschaafd praat
ik ben op een meet geweest met @:AmA
was toen wel een beetje moe en brak
Lijkt me leuk als je strenge Duitse woorden in onze oren fluistertquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wč zedde gij daor?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gaan DM'en met @IJsdraakjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan echt niemand lezen..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Noors?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maastrichts is nog erger.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geloof dit sinds ik Bureau Maastricht kijk.
Oh is het daar iets beter te begrijpen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maastrichts is nog erger.
Vindt de rest van Limburg dan..
Nei!quote:
NEIN NEIN NEIN!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als je strenge Duitse woorden in onze oren fluistert
Dich zuls dur mussjien waal get van sjnappe, mer mit de autocorrect oppe tillefoon is ut waal erg vermeujend tiepequote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk ik wel, of spreek je iets anders dan limburgs?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dich zuls dur mussjien waal get van sjnappe, mer mit de autocorrect oppe tillefoon is ut waal erg vermeujend tiepe
Easy peasyquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dich zuls dur mussjien waal get van sjnappe, mer mit de autocorrect oppe tillefoon is ut waal erg vermeujend tiepe
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Easy peasyJe zult er misschien wel wat van snappen, maar met de autocorrect op de telefoon is het wel erg vermoeiend typen.
Sjtop de tied!
Iedereen buiten Maastricht is tegen Maastricht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen buiten Maastricht is tegen Maastricht.
Zoals de grap gaat:
Waarom wonen er zoveel boeren rondom maastricht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik kan ook fries, achterhoeks en twents verstaan dus misschien komt dat ook nog voorbij. Al hebben we hier geen friezen volgens mij?quote:
Achterhoeks en twents lukt me ook vrij aardig. Fries nooit echt geprobeerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan ook fries, achterhoeks en twents verstaan dus misschien komt dat ook nog voorbij. Al hebben we hier geen friezen volgens mij?
O ja dat is ook een speciaal taaltjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achterhoeks en twents lukt me ook vrij aardig. Fries nooit echt geprobeerd.
Echt West vlaams is ook wel next level trouwens
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan ook fries, achterhoeks en twents verstaan dus misschien komt dat ook nog voorbij. Al hebben we hier geen friezen volgens mij?
geen sorry nodig... dat zijn toch buitenlanders... spreken geen dialectquote:
Daarom heb ik altijd mijn paspoort bij me.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen sorry nodig... dat zijn toch buitenlanders... spreken geen dialect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |