Dan zou het wel een hele korte OP worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:32 schreef Managarm het volgende:
Kan je niet beter posten welk soort mensen je wel leuk vindt?
soms is het belangrijk om unapologetically en brutally honest te zijn met de people whom you're supposed to connect with.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:23 schreef HSG het volgende:
Mensen die zichzelf overal in de schijnwerpers proberen te zetten.
Mensen die overal Engelse termen in hun verhalen gebruiken.
Lege OP niet toegestaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:32 schreef Managarm het volgende:
Kan je niet beter posten welk soort mensen je wel leuk vindt?
Dit overkomt mij nou nooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:34 schreef Danny het volgende:
- mensen die me ongevraagd hun pronouns geven
- huis aan huisverkopers (of eigenlijk alle mensen) die me vragen hoe ik me 'identificeer'
Danny ik heb je een genade mailtje gestuurd.quote:
Ik moet ineens aan een liedje denken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben allemaal wel een heel erg zwaar leven zeg
Aanverwant: mensen die 24/7 vrolijk lijken. Kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:34 schreef Twiitch het volgende:
Van die extreem joviale mensen die zo aanwezig zijn dat het gewoon nep aanvoelt. Dan krijg ik echt moordneigingen.
Ik heb zelfs een Purkse vrouw!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar wel heel voldaan 5 Purkse pizza's voor een tientje naar binnen werken. "Ja, doe maar alles erop en er aan..."²
Insinuerende post. Als je het verschil niet ziet tussen wat de islam oplegt en verbiedt, en wat ik met mijn vrije geest wel of niet kan bedenken, dan hoeven we deze discussie niet eens aan te gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom heb je zon hekel aan moslims? Zoveel verschillen jouw ideeen namelijk niet van de radicale islam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |