Sorry..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:43 schreef mario390 het volgende:
peret wat je gezendet hebt kenn ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft toch laura ook zo gedaan of anders?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:48 schreef chufi het volgende:
Ruvens doet zijn life line ... maar hij zit gewoon bij de rest
om dat jemand op twitter postetequote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:06 schreef chufi het volgende:
Maar hoe weet je dat het wel op de andere stream is?
Ja ze heeft het nu eindelijk door of vervalt ze weer in haar eerdere gedrag...en laat ze zich weer meeslepen...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:14 schreef mario390 het volgende:
lez blogpost 23 van me dat moeder zegt violeta du bist dat problem, om dat zij overstoer is en niks einziet
Later vanmiddag denk ik...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:41 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat de weekproef nog niet is, het is woensdag
Ja maar of dat het hele spel is weet ik niet .. er zal vast meer zijn ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
jawel edi vampir, vio mens
maar is hij dann vannacht wakker?
We gaan het zo zien met de verkleedpartijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:42 schreef mario390 het volgende:
zo wie is nu wat van Vio en de Vent?
Om een trio met Ruvens en Oscar te vormen als vampirosquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:49 schreef mario390 het volgende:
Óscar se lleva a las niñas al jardín para cotillear tranquilos
Violeta a Nerea: has visto Edi queriendo ser vampiro, que no nos vamos a ver en toda la semana, qué razón tiene mi madre.
Dan heb je minstens 5 streams nodig ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
ja ed en vio zijn getrennt, maar met 1 stream werd dat niks
Nee er is een periode dat ze allemaal wakker zijn.. dat is nu ... denk ik ... Ik moet de regels zo ff opzoeken , maar er is ook een Nederlandse Clasico bezigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef mario390 het volgende:
waarom moeten de mensen al slapen gaan?
Dat is vette bullshit .. dat is niet normaal.. Er is wel een regel dat ook als ze zouden moeten slapen en iemand moet ... dat ze dan een onzichtbaar masker moeten dragen ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:44 schreef mario390 het volgende:
nee jorge zei elke mag nur 1 min in bano wc zijn
Dat magquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
violeta en nerea zijn somiges vragen in confess.
Mag van mijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
ik ga wetten vanessa gaat vannaacht edi schrikken
OK .. Blijf er wakker voor dusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef mario390 het volgende:
an en halloween spanie kann me erinneren weet ik nog kwam ook vannacht jemand
ja geen idee of dat saboteren is .. moet toch ff kijken wat de precieze regels zijn .. ff zoeken , maar kijk nu veel andere dingen over Spanje.. aantal vrienden van mn dochter zijn hun auto kwijt .. nou ja kwijt ... kapotquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:41 schreef mario390 het volgende:
dat is toch sabotiert dann?
is nach de party wel prova?
Hoop mensen zijn zonder communicatie of hebben ff wat anders aan hun hoofd ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:32 schreef mario390 het volgende:
ik merk ook dat wegen de overfloetingen weiniger posts zijn
Woensdag is altijd afscheidfeest van de overgebleven genomneerdenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:47 schreef mario390 het volgende:
kapier nietdat zijvor korte party zich zo opmaken
Dat is omdat het uitzenden van live tv-beelden niet mag van sommige tv-bazen.. zoals Mediaset Spain ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:52 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat niet en avond en twitchstream anblijvt,
zo bald wat nieuw is het halfe ur later down![]()
Ok beter dan ook dat je links niet moet delen op media ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan wel met de juiste settings van de uitzender... Heb alle galas kunnen volgen met iets van 1000 andere kijkers ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
maaar op discord is toch geen livestream of wel?
Dat is vaak op uitnodiging , maar van dit heb ik ook niks Marioquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:18 schreef mario390 het volgende:
ja discord werkt bij me ook, maar ik vind daar geen livestream
avond is gemeenschappelijke tijd .. wat ik eerder al zei 3 periodes van 8 uur ... straks moeten de mensen naar hun bed (denk om 2 uur), daarna hebben de Vampiros 8 uur voordat ze slapn moeten om 10 uur .. en vanaf 18 uur hebben ze een gezamelijke tijd .. zoiets .. maar het kan ook anders zijn..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:24 schreef mario390 het volgende:
maar prova is niet? dat de vampires slapen?
vampires? erst om 10 00 slapen? en toegang vor azul kamer?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
avond is gemeenschappelijke tijd .. wat ik eerder al zei 3 periodes van 8 uur ... straks moeten de mensen naar hun bed (denk om 2 uur), daarna hebben de Vampiros 8 uur voordat ze slapn moeten om 10 uur .. en vanaf 18 uur hebben ze een gezamelijke tijd .. zoiets .. maar het kan ook anders zijn..
Ja geen idee .. er moeten dingen gestolen of gevonden worden .. denk dat morgen de details zullen komen.. ik snap het ook nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vampires? erst om 10 00 slapen? en toegang vor azul kamer?
In Spanje is kraanwater niet altijd drinkbaar. dus misschien bronwaterquote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:48 schreef mario390 het volgende:
daniela zei maica heeft 1 soda van laura gekregt
maica heeft 2 gedronken
maar ik dacht altijd ze drinken normal water
Wanneer ik het weet zal ik het je zeggenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 01:10 schreef mario390 het volgende:
je heeft nog niet gezegt, hebben vampiros toegang naar kamer blau??
Nee stream gaat gewoon doorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 02:10 schreef mario390 het volgende:
kreg je op mitele stream 1 nu ook altijd reklame?
Ik heb nu bloemen..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 02:13 schreef mario390 het volgende:
bij me altijd onderbreking maar dat is erst ongefähr en ur zo
Ja Edi is wakker en lult weer wat .. en doet of Vio zn vrouw is die ie gebruikt maar meer ook nietquote:
Ja die houtjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef mario390 het volgende:
ze zijn bij de zargen gewezen en hebben wat megenommen
Het zijn geen keukenprincesjesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:25 schreef mario390 het volgende:
en hele deegportion gooien ze in zak man man
tia = tante , maar wordt vaak gebruikt als aanspreekvorm onder bekendenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo noemen ze zich altijd gegenseitig Tante??
We hebben 3 genomineerden ... Lucia, Luis en Oscar.. denk Luis of Luciaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:08 schreef mario390 het volgende:
lucia ook , en zij werd ook gaan denk ik van de %
Bijna 10 uur nu ... ze reist de hele wereld over ...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:13 schreef mario390 het volgende:
was de chiki stream de hele dag online?, ik heb hem erst en halfe ur an
Ze hebben wel gekeken naar afgelopen uitzendingen ,,, dat was lachen welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef mario390 het volgende:
bang van halloween ook schijnbaar
Violeta: yo estoy con mal cuerpo por Halloween porque soy una cagada
Maica: y yo! y los nominados harán el pasaje del terror?
Violeta: cuando vuelvan
Nerea: no, porque tenemos que saber quién se va para nominar
wie reist..??quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna 10 uur nu ... ze reist de hele wereld over ...
Die chiki is sinds ik haar volg in 60+ landen geweest en dat is in iets meer dan een half jaar ..quote:
bij de gesamtspel lopt zij zo in haar ongeluk , om dat zij ook jorge niet luistertquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
een loops blond teefjeAlle signalen van thuis weer vergeten voor die vent
ik bedoel de twitch chiki stream is offlinequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we het over iets anders hebben ..
Ok ja dan toch .. ze was zo dronken dat dr collega (wolf) dr eigen stream stream stopte en haar begeleide de laatste 90 minuten of zo ... daarna zouden ze naar hun hotel gaan .. het was ook al wel laat in Japan .. 6 uur nu denk ik ...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel de twitch chiki stream is offline
hoe weet je dat? hoe kenn je de ? hoe weet je ze zijn in japan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dan toch .. ze was zo dronken dat dr collega (wolf) dr eigen stream stream stopte en haar begeleide de laatste 90 minuten of zo ... daarna zouden ze naar hun hotel gaan .. het was ook al wel laat in Japan .. 6 uur nu denk ik ...
Edi en Vio liggen iet op 1 lijn , maar ze doet wat hij wil volgens mijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dan toch .. ze was zo dronken dat dr collega (wolf) dr eigen stream stream stopte en haar begeleide de laatste 90 minuten of zo ... daarna zouden ze naar hun hotel gaan .. het was ook al wel laat in Japan .. 6 uur nu denk ik ...
Dat zeggen ze op de stream en het staat in de titel... je moet nog veel lerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe weet je dat? hoe kenn je de ? hoe weet je ze zijn in japan?
op de chat bedoel je,de stream is gran hermanoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op de stream en het staat in de titel... je moet nog veel leren
Komt goed Mario .. stream is op mitelequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de chat bedoel je,de stream is gran hermano
Ja apart mannetjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:40 schreef mario390 het volgende:
Es que menudo traidor es Jorge, lleva todo el concurso siendo la lapa de Violeta y ahora la traiciona contándole la estrategia a los azules para que le acepten. Ojalá nominado esta noche y a su casa.
Er was al een vaag iets tussen de blaueen en jorge en Luis idd.. soort boycotquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:58 schreef mario390 het volgende:
VIOLETA se está enterando de que JORGE se ha ido de la boca con los azules contándoles que ADRI y JUAN se están aliando para las nominaciones con las fresis...Veremos a ver si le dice algo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |