Sorry..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:43 schreef mario390 het volgende:
peret wat je gezendet hebt kenn ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft toch laura ook zo gedaan of anders?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:48 schreef chufi het volgende:
Ruvens doet zijn life line ... maar hij zit gewoon bij de rest
om dat jemand op twitter postetequote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:06 schreef chufi het volgende:
Maar hoe weet je dat het wel op de andere stream is?
Ja ze heeft het nu eindelijk door of vervalt ze weer in haar eerdere gedrag...en laat ze zich weer meeslepen...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:14 schreef mario390 het volgende:
lez blogpost 23 van me dat moeder zegt violeta du bist dat problem, om dat zij overstoer is en niks einziet
Later vanmiddag denk ik...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:41 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat de weekproef nog niet is, het is woensdag
Ja maar of dat het hele spel is weet ik niet .. er zal vast meer zijn ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
jawel edi vampir, vio mens
maar is hij dann vannacht wakker?
We gaan het zo zien met de verkleedpartijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:42 schreef mario390 het volgende:
zo wie is nu wat van Vio en de Vent?
Om een trio met Ruvens en Oscar te vormen als vampirosquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:49 schreef mario390 het volgende:
Óscar se lleva a las niņas al jardín para cotillear tranquilos
Violeta a Nerea: has visto Edi queriendo ser vampiro, que no nos vamos a ver en toda la semana, qué razón tiene mi madre.
Dan heb je minstens 5 streams nodig ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
ja ed en vio zijn getrennt, maar met 1 stream werd dat niks
Nee er is een periode dat ze allemaal wakker zijn.. dat is nu ... denk ik ... Ik moet de regels zo ff opzoeken , maar er is ook een Nederlandse Clasico bezigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef mario390 het volgende:
waarom moeten de mensen al slapen gaan?
Dat is vette bullshit .. dat is niet normaal.. Er is wel een regel dat ook als ze zouden moeten slapen en iemand moet ... dat ze dan een onzichtbaar masker moeten dragen ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:44 schreef mario390 het volgende:
nee jorge zei elke mag nur 1 min in bano wc zijn
Dat magquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:25 schreef mario390 het volgende:
violeta en nerea zijn somiges vragen in confess.
Mag van mijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
ik ga wetten vanessa gaat vannaacht edi schrikken
OK .. Blijf er wakker voor dusquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef mario390 het volgende:
an en halloween spanie kann me erinneren weet ik nog kwam ook vannacht jemand
ja geen idee of dat saboteren is .. moet toch ff kijken wat de precieze regels zijn .. ff zoeken , maar kijk nu veel andere dingen over Spanje.. aantal vrienden van mn dochter zijn hun auto kwijt .. nou ja kwijt ... kapotquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:41 schreef mario390 het volgende:
dat is toch sabotiert dann?
is nach de party wel prova?
Hoop mensen zijn zonder communicatie of hebben ff wat anders aan hun hoofd ...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:32 schreef mario390 het volgende:
ik merk ook dat wegen de overfloetingen weiniger posts zijn
Woensdag is altijd afscheidfeest van de overgebleven genomneerdenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:47 schreef mario390 het volgende:
kapier nietdat zijvor korte party zich zo opmaken
Dat is omdat het uitzenden van live tv-beelden niet mag van sommige tv-bazen.. zoals Mediaset Spain ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:52 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat niet en avond en twitchstream anblijvt,
zo bald wat nieuw is het halfe ur later down![]()
Ok beter dan ook dat je links niet moet delen op media ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan wel met de juiste settings van de uitzender... Heb alle galas kunnen volgen met iets van 1000 andere kijkers ..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
maaar op discord is toch geen livestream of wel?
Dat is vaak op uitnodiging , maar van dit heb ik ook niks Marioquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:18 schreef mario390 het volgende:
ja discord werkt bij me ook, maar ik vind daar geen livestream
avond is gemeenschappelijke tijd .. wat ik eerder al zei 3 periodes van 8 uur ... straks moeten de mensen naar hun bed (denk om 2 uur), daarna hebben de Vampiros 8 uur voordat ze slapn moeten om 10 uur .. en vanaf 18 uur hebben ze een gezamelijke tijd .. zoiets .. maar het kan ook anders zijn..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:24 schreef mario390 het volgende:
maar prova is niet? dat de vampires slapen?
vampires? erst om 10 00 slapen? en toegang vor azul kamer?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
avond is gemeenschappelijke tijd .. wat ik eerder al zei 3 periodes van 8 uur ... straks moeten de mensen naar hun bed (denk om 2 uur), daarna hebben de Vampiros 8 uur voordat ze slapn moeten om 10 uur .. en vanaf 18 uur hebben ze een gezamelijke tijd .. zoiets .. maar het kan ook anders zijn..
Ja geen idee .. er moeten dingen gestolen of gevonden worden .. denk dat morgen de details zullen komen.. ik snap het ook nog nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vampires? erst om 10 00 slapen? en toegang vor azul kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |