SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die vrouw op het station was echt irritant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vond die vader die zn dochter in elkaar had geslagen ook wel heftig.
En die vrouw net op het station met de racisme kaart
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net afgesproken dat ik morgen even ga bijkletsen met bel ingresser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je alweer beter trouwens?Same shit, different day
SC hopper present
Kan je lekker eten in Hoensbroek dan?quote:
Die man met zn zwaan was wel grappigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw op het station was echt irritant.
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je lekker eten in Hoensbroek dan?
Ik ben bij het fikkiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw op het station was echt irritant.
Sneu van deze man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man met zn zwaan was wel grappig
[..]
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komen
Nķg zuidelijkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man met zn zwaan was wel grappig
[..]
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komen
Als je er toch bent..quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
5:30 wekker en dan naar het vliegveld
Ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
Goeie reis vastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
Vogelzaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dus ik ben even aan het kijken hoeveel chiazaad kost
Want chiapudding
Kan ik hier 25 kg chia kopenwie koopt dat nou als consument ?
Eindhoven.quote:
Ja. Ben er aan toequote:
Dankuquote:
Ik kom heel soms wel eens in Zuid-Limburg voor werk, verbaas me altijd over die twijfelachtige onzedelijke reclameborden langs de wegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, zo iets zag ik voorbij komen ja.
Maar dan nog.. jij vrijwillig naar zuid Limburg.
Ook nog ergens gaan eten hier?
*fluitquote:
Veel plezier. Fijne vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eindhoven.
En dan Boedapest
[..]
Ja. Ben er aan toe
[..]
Danku
Fijne vakantie!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eindhoven.
En dan Boedapest
[..]
Ja. Ben er aan toe
[..]
Danku
Ja, niet dat hij alleen naar het vliegveld gaat en dan weer huiswaarts keertquote:
Leuke hobby zeg om half zes sochtends.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet dat hij alleen naar het vliegveld gaat en dan weer huiswaarts keert
Een hongerige?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dus ik ben even aan het kijken hoeveel chiazaad kost
Want chiapudding
Kan ik hier 25 kg chia kopenwie koopt dat nou als consument ?
In etappes doen. Anders is het te eng.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet dat hij alleen naar het vliegveld gaat en dan weer huiswaarts keert
Wij oordelen nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuke hobby zeg om half zes sochtends.
Goed puntquote:
Goed stappenplan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In etappes doen. Anders is het te eng.
Eerst een keer alleen maar het vliegveld en dan weer terug naar huis. De volgende keer dan ook inchecken.
"Dingen."quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
Kijk laatste tijd echt vaak op Videoland dingen.
Is wel goede kwaliteit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een tip.
Als je goed geprijsde chiazaad wil hebben, dan moet je even bij de Notenshop kijken
(helemaal niemand hier)
Dit is mijn zus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In etappes doen. Anders is het te eng.
Eerst een keer alleen maar het vliegveld en dan weer terug naar huis. De volgende keer dan ook inchecken.
Niks mis met onzedelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom heel soms wel eens in Zuid-Limburg voor werk, verbaas me altijd over die twijfelachtige onzedelijke reclameborden langs de weg
Ja, goede vraag...quote:
quote:Chiazaad neemt de laatste jaren hard toe in populariteit. Dat begrijpen wij wel, want het is een hartstikke voedzaam product:
Magnesium, voor de gezondheid van je spieren
Eiwitten, voor spierherstel en -opbouw
Vezels, voor een verzadigd gevoel en minder honger
Antioxidanten, om schade aan onze cellen te voorkomen
Deze kleine zaadjes kan je gebruiken als basis voor chiapudding en smoothies. Wil je je havermoutpap of granola nog voedzamer maken? Voeg dan een theelepel chiazaad aan je ontbijtje toe. Je kunt zelfs koekjes en cakes bakken met onze chiazaadjes! Lekker veelzijdig, altijd goed om in huis te hebben.
Daar verkopen ze ook gewoon chocoladequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een tip.
Als je goed geprijsde chiazaad wil hebben, dan moet je even bij de Notenshop kijken
(helemaal niemand hier)
Ik lig net in bed. Tuurlijk kan ik dan nog niet gelijk slapen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Goed stappenplan.
Kan jij niet slapen Luctor?
quote:
En jij als je een visum vergeet toch?quote:
Wel wat opvallendquote:
Dat heb je heel snel gezien.. daar was ik nog niet eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar verkopen ze ook gewoon chocolade
Oh, leuk! Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig net in bed. Tuurlijk kan ik dan nog niet gelijk slapen.
Zo nog even een puzzeltje doen op mijn telefoon en dan vallen de oogjes wel dicht, hoop ik.
Morgen maar Naturalis, ben benieuwd.
Macht der gewoontequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat heb je heel snel gezien.. daar was ik nog niet eens![]()
Weet je wat ik opvallend vond?quote:
Oke kirbyquote:
Ja dat heb je in Zuid-Limburg dus ook allemaal schijnbaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik opvallend vond?
Als ik vanaf Mechelen (BE) naar het Noorden ging, dan kwam ik weleens langs een soort prostituee-straat![]()
Dat is pas afleidend
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb je in Zuid-Limburg dus ook allemaal schijnbaar
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede vraag...Kan daar maar op 1 manier achter komen.. gewoon 25 kg van bestellen..
[..]
vooral dat laatste.quote:Chia zaden kunnen bijwerkingen veroorzaken bij mensen met diabetes, hoge bloeddruk, allergieën of spijsverteringsproblemen . Bovendien kan het consumeren van veel van deze zaden leiden tot gewichtstoename.
Ziet er wel lekker uitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk deze is gezond, met nootjes
[ afbeelding ]
Wel nog even in België getankt?quote:
Ik was niet van plan om die 25 kg in een zitting te nuttigenquote:
zo kan je ook je geld verdienenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik opvallend vond?
Als ik vanaf Mechelen (BE) naar het Noorden ging, dan kwam ik weleens langs een soort prostituee-straat![]()
Dat is pas afleidend
Dat vind ik altijd zo zonde. Heb je lekkere chocolade, ga je dat verpesten met nootjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk deze is gezond, met nootjes
[ afbeelding ]
Nee, want de de diesel was duurder dan in NLquote:
Ik houd het wel bij mijn huidige functie, dank jequote:
Wie rijdt er dan ook dieselquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want de de diesel was duurder dan in NL(????)
Maar ik reed niet, dus het was niet mijn call
Niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om die 25 kg in een zitting te nuttigen
Je moest toch iets als vrachtwagenchauffeur vroeger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Nee hoor wel hebben alleen 1 paarse villa die kamers verhuurd aan (jonge, vrouwelijke, oost europese) zzp'ersquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook gewoon zonderquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zonde. Heb je lekkere chocolade, ga je dat verpesten met nootjes.
Ja, dat is mijn trademarkquote:
lekker tiepen en maar klagenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn huidige functie, dank je
Jazeker.quote:
Voor de vakantie had ik nog een keer in België getankt, scheelde 30 cent per literquote:
Hm.. ik was wel onlangs nog in Baarle-Nassau, maar niet aan gedacht om te tanken en voor ik het wist, zat ik weer in NLquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de vakantie had ik nog een keer in België getankt, scheelde 30 cent per liter
Heerlijk is dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.
Net als de rest hier
Lekker 'tiepen' en klagenquote:
TIEP TIEP TIEPquote:
Ja vanaf mijn werk is het net 10 minuutjes rijden naar Essen, maar vaak heb ik daar geen zin inquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. ik was wel onlangs nog in Baarle-Nassau, maar niet aan gedacht om te tanken en voor ik het wist, zat ik weer in NL
Oh wacht evenquote:
Is je mandje al vol? https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-melk.htmlquote:
Ja, maar dat is dan wel weer gelijk 20 minquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vanaf mijn werk is het net 10 minuutjes rijden naar Essen, maar vaak heb ik daar geen zin in
Zit je mee te kijken of zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je mandje al vol? https://www.denotenshop.nl/crunchy-choco-s-melk.html
En in de rij gaan staan bij al die 'Ollanders die ook goedkoop willen tankenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan wel weer gelijk 20 min
Dus die snap ik wel
Nee, daar begin ik helemaal niet aanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
Oh wacht, deze is beter https://www.denotenshop.nl/choco-ballen-mix-400-gram.html
Wel gezonder, is met nootjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik helemaal niet aan
Ik heb dat tijdje geleden al gedaan. Prima nootjes wel enz.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om dat hele mandje vol te stouwen
Hoeveel zakken chocobollen moet ik bestellen johquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk, ik kan ook 20 kg havermout kopen.
Let's gooo
quote:Bestel nog voor ¤10,70 en laat uw bestelling gratis verzenden!
Bij de Notenshop?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat tijdje geleden al gedaan. Prima nootjes wel enz.
Blijkbaar nog voor ¤10,70quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel zakken chocobollen moet ik bestellen joh
[..]
Oke okequote:
Ah, daar is de dagelijkse klacht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Waarom wordt mijn pakketje bezorgd bij een winkel die van 10 tot 17 open is in plaats van een pakketautomaat waar ik het wilde hebben
4 dagen te laat.
Echt, PostNL is keihard afgegleden.
Ik heb ook twee van die chocoladerepen liggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke oke
Ik sla de webshop in elk geval op
PostNL is een collectieve immer voortdurende klacht van alles en iedereen die er mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, daar is de dagelijkse klacht.
Misschienquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar nog voor ¤10,70
Ben je echt aan het bestellen?
Ik heb dat laatst al gedaan toen ze 1 euro waren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel zakken chocobollen moet ik bestellen joh
[..]
Dus ik word nu afgezet voor 3,95quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst al gedaan toen ze 1 euro waren.
🤷🏼♀️quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:30 schreef Karzai het volgende:
alles maar laten bezorgen , geen gezellige winkelstraten meer alleen maar lopen klagen en zeiken op het internet
Je kwam zelf met die tip hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus ik word nu afgezet voor 3,95Of waren het toen kleinere zakken?
1 Grote lijdensweg!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PostNL is een collectieve immer voortdurende klacht van alles en iedereen die er mee te maken heeft.
Ikquote:
quote:Uw bestelling wordt gratis verzonden
quote:
Ongetwijfeld, maar daar deel ik wel vaker dingen vanquote:
Probeer het eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me wel af hoe 20 kg havermout wordt bezorgd.. er staat 'baal'
Nu zie ik een soort baal aubiose voor me, maar dan van havermout
Ik hou het wel bij de 900 gramquote:
"Hoi, ik kom mijn bestelling wel ophalen, joejoe groetjes LTVDK."quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Zie dat die Notenshop in Strijen zit, hemelsbreed net een paar kilometer verderop, zit alleen een sloot in de weg
Ohjaquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:Ama https://nl.pepper.com/aan(...)os-melk-400gr-326852
Waarom zitten al die webshops bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
Zie dat die Notenshop in Strijen zit, hemelsbreed net een paar kilometer verderop, zit alleen een sloot in de weg
Is 33 km enkele reisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoi, ik kom mijn bestelling wel ophalen, joejoe groetjes LTVDK."
Ja, dit valt wel op hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zitten al die webshops bij jou in de buurt.
Door die sloot?quote:
Ik ontken allesquote:
Ja, hij zegt wel van niet, maar ondertussen... we hebben hem wel doorquote:
WE WETEN VOLDOENDEquote:
Ja dat Hollands Diep, moet je via Budadorp rijden wil je daar komenquote:
Echt he. Het is te toevallig. Elke keer als hij ons laat bestellen bij een webshop is het toevallig daar om de hoek. 🤔quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hij zegt wel van niet, maar ondertussen... we hebben hem wel door
https://www.denotenshop.nl/choco-ballen-mix-400-gram.html x 4quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog 15 euro aan producten in het mandje doen
"Toevallig..."quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Echt he. Het is te toevallig. Elke keer als hij ons laat bestellen bij een webshop is het toevallig daar om de hoek. 🤔
Ik heb nu alleen maar gezonde producten in het mandjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.denotenshop.nl/choco-ballen-mix-400-gram.html x 4
Koop meer vretenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet nog 15 euro aan producten in het mandje doen
Naar je werk brengen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:43 schreef Karzai het volgende:
zoveel troep in huis waar moet ik met die rotzooi heen
Ja, bedankt voor de tipquote:
Checkquote:
quote:Bedankt voor je bestelling
Sow.quote:
Ik rook niet, ik drink niet, heb geen vent. Gun mij mijn geluksmomentjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
het geeft mensen wel een geluksmomentje okay
gerrie i love youquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik drink niet, heb geen vent. Gun mij mijn geluksmomentje
Cashews en macadamia's, de choco ballen mix en nog een paar losse repenquote:
Ze zijn bij mij ook wel eens een hometrainer kwijtgeraakt in het bezorgbusjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is PostNL mijn wc papier kwijt geraakt![]()
Gewicht: 6,78 kg
Details: 33 x 88 x 40 cm
Niet perse een heel klein pakket zou je zeggen
Ergens wel een prestatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij ook wel eens een hometrainer kwijtgeraakt in het bezorgbusje
Hoera.quote:Uw bestelling wordt gratis verzonden
Ik heb DHL gekozenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoera.
@:LTVDK wedstrijdje doen, wiens bestelling er eerder is?
Ik zou kansloos zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoera.
@:LTVDK wedstrijdje doen, wiens bestelling er eerder is?
Ik Post NL, voor mij moverende redenenquote:
Omdat natkat ze zoveel ophemelt hier zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik Post NL, voor mij moverende redenen
Heb je het donderdag sowieso wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik Post NL, voor mij moverende redenen
Ja, dan heb ik hier ook een dagelijkse klachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat natkat ze zoveel ophemelt hier zeker
Nice !quote:
Als je maar van mijn nootjes afblijftquote:
quote:
quote:
quote:
Is het mooi weer voor omdat te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:35 schreef Karzai het volgende:
Het regent, wel vrij vandaag dus ik ben nog maar even terug in bed gaan liggen
Morguh Koenquote:
nope, trek dat Amerikaanse gedoe rond die verkiezingen altijd maar matig. Je moet echt Amerikaan zijn om dat te snappen heb ik het idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:39 schreef Karzai het volgende:
Iemand de toespraak van harris op tv gezien?
Een nacht goed slapen doet een mens goedquote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:40 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Hele nacht door kunnen slapen. Nou wel weer aan het hoesten maar nu komt er van alles los
Heeft hij dat nodig bij zijn vrouw denk je?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:43 schreef kwiwi het volgende:
@:lospedrosa hoe staat het op vakantie? Ben je permanent dronken of valt het mee?
Zijn de kinderen ook mee?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:43 schreef kwiwi het volgende:
@:lospedrosa hoe staat het op vakantie? Ben je permanent dronken of valt het mee?
zit ie ergens All Inclusive oid?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:43 schreef kwiwi het volgende:
3 jaar na pre-order zijn ze eindelijk onderwegquote:Your items have shipped!
The following items were shipped: Big Box Collector's Edition, Limited Edition System Shock Art Book
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
3 jaar na pre-order zijn ze eindelijk onderweg
lekker op tijd!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
3 jaar na pre-order zijn ze eindelijk onderweg
Heb je meegekregen dat gelnagels gisteren negatief in het NOS journaal zat???quote:
Klinkt als een nachtmerrie, met je gezinnetje in een all inclusive familly hotel tussen de matige mensen, waar het beddengoed naar frikadellen ruikt en in de avonduren een Spaanse Hazes optreedquote:
quote:
Gotjeezus optische schijfjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Big box
en dan een boek met art van de game
het is een remake van de originele system shock
https://store.steampowered.com/app/482400/System_Shock/
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtmerrie, met je gezinnetje in een all inclusive familly hotel tussen de matige mensen, waar het beddengoed naar frikadellen ruikt en in de avonduren een Spaanse Hazes optreed
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:34 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-koffie-stoppen.html
#foreverphysicalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotjeezus optische schijfjes![]()
Zooo 1993
Okee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:34 schreef Koen66 het volgende:
Nee? De nepnagels of de nagellak?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat gelnagels gisteren negatief in het NOS journaal zat???
Ik zit nu bij de starbucks. Komt wel heel dichtbij zoquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)-problemen-opleverenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? De nepnagels of de nagellak?
Tip van oma: wil je lekker schijten gooi dan een scheut olijfolie bij je bakkie pleurquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:34 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt leuker dan mijn middagbestedingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op naar de kunstdagbesteding![]()
Johquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-problemen-opleveren
ik ga liever aan het werkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt leuker dan mijn middagbesteding
het is meer: wtf zou je olijfolie in koffie doenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee.
Ik zal ook geen neushoornbabies meer in elkaar slaan. En nou?
Conclusie: overal ga je dood vanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Johdas niet best. Tijd terug was ook bekend geworden dat je verhoogde kans heb op huidkanker door die lamp die ze gebruiken om de lak te laten harden.
van leven ga je doodquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Conclusie: overal ga je dood van
Van sommige levens sneller dan anderequote:
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:29 schreef Wereldgozer het volgende:
alle lampen aan in huis @:nattekat
Nee maar gisteren zei hij dat hij day drinking had ontdekt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij dat nodig bij zijn vrouw denk je?
Ik twijfel om hier al mee te beginnenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar gisteren zei hij dat hij day drinking had ontdekt.
Het is dat ik nog moet rijden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik twijfel om hier al mee te beginnen
Misschien ben je wel beter in je werk na een wijntje, beetje creatieverquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik nog moet rijden.
Oh, en werken, dat ook.
Neuh. Ik zit te wachten op het vliegveld. Dat is altijd een goed moment voor een la Chouffequote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat ik nog moet rijden.
Oh, en werken, dat ook.
Goed punt, goed punt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ben je wel beter in je werk na een wijntje, beetje creatiever
Goede reisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit te wachten op het vliegveld. Dat is altijd een goed moment voor een la Chouffe
Ik doe dit al jaren met plezier. Breekt lekker de week en is stiekem leuker dan gleuven vullenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt leuker dan mijn middagbesteding
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit te wachten op het vliegveld. Dat is altijd een goed moment voor een la Chouffe
quote:
Voorlopig nergens. Door de mist een uur vertragingquote:
Dat is wel heel weinig.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Is dit weer iets nieuwsMoet de btw-aangifte doen, maar m'n daglimiet staat ineens op 300 euro. Kan ik toch geen zak mee zakelijk.
Dit doen alleen alcoholisten, die zie je wel eens in de trein zitten, benen wijd, blik op standje ontevreden en een blik bier in de handjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar gisteren zei hij dat hij day drinking had ontdekt.
Oh, goeie, even achter m'n accountant aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Is dit weer iets nieuwsMoet de btw-aangifte doen, maar m'n daglimiet staat ineens op 300 euro. Kan ik toch geen zak mee zakelijk.
Ik mag het artikel niet lezen, maar waarom moet U verdwijnen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met een (grote) piemel eisen met hen aangesproken te worden maar U moet verdwijnen hoor
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-langer-onbeleefd
Meh. Hopelijk trekt het snel weg dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig nergens. Door de mist een uur vertraging
Waarschijnlijk is de samenvatting dat het domweg niet meer gebruikt wordt en daarom verdwijnt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mag het artikel niet lezen, maar waarom moet U verdwijnen?
Ik gebruik het nog vaak zat in vertalingenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de samenvatting dat het domweg niet meer gebruikt wordt en daarom verdwijnt.
er wordt wel gevlogen, dus zal wel goed komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meh. Hopelijk trekt het snel weg dan.
Dat wordt leuk op de pot straks met die olijfolie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er wordt wel gevlogen, dus zal wel goed komen.
maar ik heb inmiddels al een klein fortuin aan starbucks koffie uitgegeven
die is inmiddels ook al 2x bezochtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt leuk op de pot straks met die olijfolie.
Angstpoepjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is inmiddels ook al 2x bezocht
Vrouwen, autoriteiten en oude mensen verliezen hun status ten opzichte van de wat minder voorkomende en zeldzame mensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo gebruiken mensen geen 'u' meerStaan ze daar bij de huisarts. Joe ouwe, drie antibiotica, nu!
Oh, zelf gebruik ik het ook nog wel hoor, maar gezien de hordes "ouderen" die geen u meer willen horen "want dat klinkt zo oud" (ja ehh, je bent 80..?), verbaast het me niet dat het uitfaseert.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog vaak zat in vertalingen
Maar dat zijn niet de teksten die kinders onder de 30 lezen.
ik vind dat in het vlaams altijd mooi klinken. een stresskakskequote:
Ik zei het vroeger nog tegen m'n grootoudersquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zelf gebruik ik het ook nog wel hoor, maar gezien de hordes "ouderen" die geen u meer willen horen "want dat klinkt zo oud" (ja ehh, je bent 80..?), verbaast het me niet dat het uitfaseert.
Bij de rechter "doe jij maar lekker zelf de gevangenis ingaan, je moeder"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo gebruiken mensen geen 'u' meerStaan ze daar bij de huisarts. Joe ouwe, drie antibiotica, nu!
Neuh nog niet dronken geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:43 schreef kwiwi het volgende:
Oh nee, dat vonden de mijne verschrikkelijk, veel te afstandelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei het vroeger nog tegen m'n grootouders
ik heb het idee dat de formele aanhef bij mails ook steeds meer verdwijnt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, dat vonden de mijne verschrikkelijk, veel te afstandelijk.
Ik bedoel, ik ga er geen Telegraaf-abo voor nemen, maar het zal er wel op neerkomen dat "je" nu als veel neutraler gezien wordt dan zeg 30 jaar geleden.
Tegen ouderen vooral, en tegen bijvoorbeeld dus artsen enzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Vind het erg lelijk om tegen vreemden te jeenjien
Nee iemand in de tram stond zijn plaats aan hem af.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koen werd toch nog met U aangesproken?
Zou dat niet ook zijn omdat er zoveel communicatie schriftelijk verloopt? Ik heb enorm veel lui waar ik regelmatig mee mail niet face to face ontmoet, maar daar heb ik inmiddels al zo lang contact mee dat het ook niet "klopt" om de formele vormen aan te blijven houden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de formele aanhef bij mails ook steeds meer verdwijnt.
Ik ben nog steeds gewend om te beginnen met Geachte heer XX. en vervolgens krijg ik een mail terug met "Hallo Gianni". terwijl ik die persoon nog nooit heb ontmoet
Bejaarden uit de trein gooien "zo dus jij dacht te kunnen zitten oud meurend veenlijk"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat schaffen we dan ook maar meteen af.
nee, oke, dan wel, maar bij een aller eerste mail wisseling vind ik het toch een beetje apartquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet ook zijn omdat er zoveel communicatie schriftelijk verloopt? Ik heb enorm veel lui waar ik regelmatig mee mail niet face to face ontmoet, maar daar heb ik inmiddels al zo lang contact mee dat het ook niet "klopt" om de formele vormen aan te blijven houden.
"hun" is bezittelijk, dus sowieso fout.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Kweenie, ik heb eigenlijk nul gevoel bij deze ontwikkeling. "Hun hebben" strijkt me (NOG STEEDS) meer tegen de haren in dan dat de kans bestaat dat iemand die me niet kent over tien/twintig jaar me aanspreekt met "je" ipv "u".
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb ook nooit een "kheb nie met je geknikkerd" naar me toegebeten gekregen ofzo.
Nope, dat noemen ze taalontwikkeling.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"hun" is bezittelijk, dus sowieso fout.
Daar hebben we 'hen' voor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, dat noemen ze taalontwikkeling.
Nee, die ontwikkeling kwam later.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben we 'hen' voor.
Maar dat gaat vanzelf, geleidelijk aan. Dingen opdringen 'want dat kan écht niet meer' gaat niet werken. 'Hen' slaat ook voor geen meter aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, dat noemen ze taalontwikkeling.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Me fiets is tegenwoordig ook geaccepteerd Nederlands
Supervreemdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat gaat vanzelf, geleidelijk aan. Dingen opdringen 'want dat kan écht niet meer' gaat niet werken. 'Hen' slaat ook voor geen meter aan.
In de kippen wereld wel hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat gaat vanzelf, geleidelijk aan. Dingen opdringen 'want dat kan écht niet meer' gaat niet werken. 'Hen' slaat ook voor geen meter aan.
Oh nee, maar ik ga er van uit dat het stukje in de Telegraaf gewoon clickbait is en dat het gewoon een observatie is dat "u" in minder situaties gebruikt wordt vergeleken met, I dunno, 20-30 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of is in plaats van eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:42 schreef UitStraling het volgende:
Me fiets is tegenwoordig ook geaccepteerd Nederlands
Toen je nog buro en kado schreefquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik ga er van uit dat het stukje in de Telegraaf gewoon clickbait is en dat het gewoon een observatie is dat "u" in minder situaties gebruikt wordt vergeleken met, I dunno, 20-30 jaar geleden.
God, ik heb leren lezen met die verschillende spellingregels. Het heeft echt tergend lang geduurd voor "product" goed ging.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen je nog buro en kado schreef
en me hubbyquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Niemand zegt tegenwoordig nog mijn kinderen maar me kids
Ben je verbaasd?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Haha US heeft een abonnement op de Telegraaf
Levert mooie polemiek op of had je het liever over bonbons in de aanbieding of menstruatieondergoed gehad?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, stukje gelezen, het is dus gewoon een observatie dat er in marketing vaker "je" wordt gebruikt dan "u" en dat dat een afspiegeling is van het gebruik van de doelgroepen. Op plekken als NS stations hebben ze pilots laten lopen met "je" en het weer teruggedraaid omdat het niet goed ontvangen werd.
Telegraaf (en US) gonna clickbait.
Mensenmens is ook zo'n knierperig woordje.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen allemaal zijn kinderen in elkaar meppen die zodra ze kunnen praten beginnen te polariseren met "mama" en "papa".
NEE VLINDER JE ZEGT "MENSMENS" GODVERDOMME *PETS
weer een handje melktanden door de lucht
Dat staat er ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenmens is ook zo'n knierperig woordje.
Ik had 'm mooier gevonden zonder de "WE MOGEN NIKS MEER"-lading.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levert mooie polemiek op of had je het liever over bonbons in de aanbieding of menstruatieondergoed gehad?
Taaie biefstuk smaakt beter met een roodwijnsausjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'm mooier gevonden zonder de "WE MOGEN NIKS MEER"-lading.
Maar de biefstuk had niet taai hoeven zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taaie biefstuk smaakt beter met een roodwijnsausje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |