SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die vrouw op het station was echt irritant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vond die vader die zn dochter in elkaar had geslagen ook wel heftig.
En die vrouw net op het station met de racisme kaart
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net afgesproken dat ik morgen even ga bijkletsen met bel ingresser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je alweer beter trouwens?Same shit, different day
SC hopper present
Kan je lekker eten in Hoensbroek dan?quote:
Die man met zn zwaan was wel grappigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw op het station was echt irritant.
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je lekker eten in Hoensbroek dan?
Ik ben bij het fikkiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vrouw op het station was echt irritant.
Sneu van deze man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man met zn zwaan was wel grappig
[..]
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komen
Nóg zuidelijkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die man met zn zwaan was wel grappig
[..]
Vast wel. Of je had deze kant op kunnen komen
Als je er toch bent..quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
5:30 wekker en dan naar het vliegveld
Ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
Goeie reis vastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef gianni61 het volgende:
Nu maar richting bed.
Vogelzaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dus ik ben even aan het kijken hoeveel chiazaad kost
Want chiapudding
Kan ik hier 25 kg chia kopenwie koopt dat nou als consument ?
Eindhoven.quote:
Ja. Ben er aan toequote:
Dankuquote:
Ik kom heel soms wel eens in Zuid-Limburg voor werk, verbaas me altijd over die twijfelachtige onzedelijke reclameborden langs de wegquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, zo iets zag ik voorbij komen ja.
Maar dan nog.. jij vrijwillig naar zuid Limburg.
Ook nog ergens gaan eten hier?
*fluitquote:
Veel plezier. Fijne vakantiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eindhoven.
En dan Boedapest
[..]
Ja. Ben er aan toe
[..]
Danku
Fijne vakantie!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eindhoven.
En dan Boedapest
[..]
Ja. Ben er aan toe
[..]
Danku
Ja, niet dat hij alleen naar het vliegveld gaat en dan weer huiswaarts keertquote:
Leuke hobby zeg om half zes sochtends.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet dat hij alleen naar het vliegveld gaat en dan weer huiswaarts keert
Een hongerige?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, dus ik ben even aan het kijken hoeveel chiazaad kost
Want chiapudding
Kan ik hier 25 kg chia kopenwie koopt dat nou als consument ?
In etappes doen. Anders is het te eng.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet dat hij alleen naar het vliegveld gaat en dan weer huiswaarts keert
Wij oordelen nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Leuke hobby zeg om half zes sochtends.
Goed puntquote:
Goed stappenplan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In etappes doen. Anders is het te eng.
Eerst een keer alleen maar het vliegveld en dan weer terug naar huis. De volgende keer dan ook inchecken.
"Dingen."quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
Kijk laatste tijd echt vaak op Videoland dingen.
Is wel goede kwaliteit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een tip.
Als je goed geprijsde chiazaad wil hebben, dan moet je even bij de Notenshop kijken
(helemaal niemand hier)
Dit is mijn zus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In etappes doen. Anders is het te eng.
Eerst een keer alleen maar het vliegveld en dan weer terug naar huis. De volgende keer dan ook inchecken.
Niks mis met onzedelijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom heel soms wel eens in Zuid-Limburg voor werk, verbaas me altijd over die twijfelachtige onzedelijke reclameborden langs de weg
Ja, goede vraag...quote:
quote:Chiazaad neemt de laatste jaren hard toe in populariteit. Dat begrijpen wij wel, want het is een hartstikke voedzaam product:
Magnesium, voor de gezondheid van je spieren
Eiwitten, voor spierherstel en -opbouw
Vezels, voor een verzadigd gevoel en minder honger
Antioxidanten, om schade aan onze cellen te voorkomen
Deze kleine zaadjes kan je gebruiken als basis voor chiapudding en smoothies. Wil je je havermoutpap of granola nog voedzamer maken? Voeg dan een theelepel chiazaad aan je ontbijtje toe. Je kunt zelfs koekjes en cakes bakken met onze chiazaadjes! Lekker veelzijdig, altijd goed om in huis te hebben.
Daar verkopen ze ook gewoon chocoladequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een tip.
Als je goed geprijsde chiazaad wil hebben, dan moet je even bij de Notenshop kijken
(helemaal niemand hier)
Ik lig net in bed. Tuurlijk kan ik dan nog niet gelijk slapen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed punt
[..]
Goed stappenplan.
Kan jij niet slapen Luctor?
quote:
En jij als je een visum vergeet toch?quote:
Wel wat opvallendquote:
Dat heb je heel snel gezien.. daar was ik nog niet eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar verkopen ze ook gewoon chocolade
Oh, leuk! Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig net in bed. Tuurlijk kan ik dan nog niet gelijk slapen.
Zo nog even een puzzeltje doen op mijn telefoon en dan vallen de oogjes wel dicht, hoop ik.
Morgen maar Naturalis, ben benieuwd.
Macht der gewoontequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat heb je heel snel gezien.. daar was ik nog niet eens![]()
Weet je wat ik opvallend vond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |