Sterkte… dit had ik gisteren. Net thuis dus nu maar frietjes besteld om af te kicken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga voor de laatste keer bekijken wat het dinerbuffet ons brengtwordt wel afkicken na deze week
![]()
Jouw vakantie klonk ook uitermate ontspannenquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sterkte… dit had ik gisteren. Net thuis dus nu maar frietjes besteld om af te kicken.
Ik las dit als in 1910quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor ons wel, maar wanneer je nu 20 bent was je in de jaren 10 waarschijnlijk fan van die band (was van die man die vorige week in brazilie van een balkon viel)
Al 2 jaar en 6 maanden niet getongdquote:
Vriendin dacht dat van de week ook. Duurde even voordat ze het grappig vondquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Clubsoda hebben jullie nog last gehad van de regenval? En ben je nou zondag jarig?
[..]
Ik las dit als in 1910
[..]
Vandaagquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:57 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Clubsoda hebben jullie nog last gehad van de regenval? En ben je nou zondag jarig?
[..]
Ik las dit als in 1910
[..]
Al 2 jaar en 6 maanden niet getongd
![]()
En vorige week bij date voor eerst sinds die tijd een mini kusje.
Wel sip nog steeds voor jou. Door de crème? Jeuk wel beter inmiddels?
Hieperdepiep, HOERA! Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Nee, nog geen last gehad. Het gaat vannacht wel regenen dus maar even afwachten wat dat gaat brengen.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Nee, nog geen last gehad. Het gaat vannacht wel regenen dus maar even afwachten wat dat gaat brengen.
Ja, en bij de lunch ookquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:07 schreef Yinny het volgende:
[..]
Hieperdepiep, HOERA! Gefeliciteerd met je verjaardag!
Extra taartje bij het ontbijt genomen?
Volgens mij is halal niet hetzelfde als kosher, dus als je kosher wilt eten heb je pech.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Das een aardig rijtje, maar ik mis kosherOf is dat hetzelfde als moslim maaltijd
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vandaag![]()
Zou toch wel bijzonder zijn als die twee het ERGENS over eens zouden zijn hequote:Op vrijdag 1 november 2024 17:27 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is halal niet hetzelfde als kosher,
Normaal zou ik geen overstap hebben, maar deze week waren ze met het spoor bezig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pffft.
Wordt dit iedere ochtend stressen?
Zie je ook de files langs de A12?
M'n ma heeft altijd biologische spekblokjes (AH), die gaan nog wel qua hoeveel water erin zit. Is wel een tijdje geleden dat ik ze daar at, want ben inmiddels vega. Maar ik herinner me wel duidelijk het verschil tussen de biologische spekblokjes en de niet-bio.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:45 schreef z80 het volgende:
Pan met spekjes uit Nederland op gezet voor de zuurkool. Dat doen we dus ook niet meer. Er komt zo veel water uit dat uitbakken niet gaat zonder af te gieten. En er nauwelijks nog iets overblijft.
Volgende keer weer een Duits stuk spek halen.
Maar goed bijna etenstijd Zuurkool stamppot met spek. Past wel bij het weer vandaag.
Hoe ging vandaag?quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Normaal zou ik geen overstap hebben, maar deze week waren ze met het spoor bezig.
Gelukkig heb ik geen files gezien. Ik moest een eindje met een vervangende bus dus dan heb je liever geen file
Gekke divaquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff een half uur Elin kwijt. En zo groot is mijn huis niet. Rammelen met snoepjes werkte niet, ze lag niet onder het bed, niet in kasten. En opeens komt ze aanlopen. Enige waar ze misschien zat was achter de boekenkast in de kleine kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |