Als het rustig is in zijn buik, zijn we samen best een goed routineus stoma-team geworden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heftig weer voor jullie.
Is die stoma nu wel wat beter te handelen voor jullie?
Ik dacht ook aan die lactose. Dat werkt ook lekker tegen natuurlijk. Lastig hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Als het rustig is in zijn buik, zijn we samen best een goed routineus stoma-team geworden.
Regelmatig heeft ie wel flink darmpijn en diarree en dat is kut. Komt dus ook door die verklevingen en toch teveel lactose zo af en toe. Meest vd tijd gaat t best oké.
Net een vakantie foto gedeeld met degenen met wie in Valencia waren. In koets een rondrit en voor het paleis.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Christus te paard, dodental in Spanje blijft maar stijgen, NOS meldt al 155. En ik dacht dat ik hoos-weer had 2 weken terug
Noodweer in Spanje is blijkbaar wereld nieuws in Nederland. En blijkbaar heel belangrijk, aangezien alle kranten er mee vol staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Christus te paard, dodental in Spanje blijft maar stijgen, NOS meldt al 155. En ik dacht dat ik hoos-weer had 2 weken terug
Misschien omdat Nederlanders daar een huis hebben…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Noodweer in Spanje is blijkbaar wereld nieuws in Nederland. En blijkbaar heel belangrijk, aangezien alle kranten er mee vol staan.
Van al het andere natuurgeweld in minder rijke landen, die wat verder weg liggen, hoor je niets. Misschien een klein krantenkopje op pagina 3. Geeft een lekker verdraaide kijk op de wereld zo.
Yep, maar dat is normaal. Oorlog in Yemen, hoor je pas sinds kort af en toe wat van, sinds de scheepsroutes onder vuur liggen, dat Saudi daar al jaren huishoud, nada, hoor/lees je niets van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Noodweer in Spanje is blijkbaar wereld nieuws in Nederland. En blijkbaar heel belangrijk, aangezien alle kranten er mee vol staan.
Van al het andere natuurgeweld in minder rijke landen, die wat verder weg liggen, hoor je niets. Misschien een klein krantenkopje op pagina 3. Geeft een lekker verdraaide kijk op de wereld zo.
Alles onder controle! Nu nog een paar dagen tijd voor was sociale dingen hier en dan woensdag op pad. Zin in.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, is alles onder controle bij jullie? Werkdingen af en iedereen uitgeslapen?
Het hemd is nader dan de rok. En dat is meer cultureel dan in kilometers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:45 schreef z80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik had niet anders van jullie verwachtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles onder controle! Nu nog een paar dagen tijd voor was sociale dingen hier en dan woensdag op pad. Zin in.
Hoe gaat het met jouw werk? Je eerste week goed doorgekomen begreep ik, maar vind je het ook leuk? Is het iets voor langere tijd? En JFlip gaat van baan veranderen toch?
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
My oh myDit is toch geen uitjes organiseren zeg
Geven ze wel sneeuwgarantie af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wel. Maar ja kom daar maar eens omquote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geven ze wel sneeuwgarantie af?
Vanavond vertelde een vriendin dat ze op de radio iemand had horen zeggen over een band “deze band was populair in de jaren 10”…..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef Queller het volgende:
Zojuist gekeken op Net 5 - "The Greatest Hits: met stip op 1" De jaren '80. Wat is het toch bijzonder dat je hoofd in zo'n half uurtje naadloos teruggaat naar 40 jaar geleden. In vind me dat toch soms zalig
Ik zou geen band uit de jaren '10 kunnen noemen. Het klinkt ook wel vrij gekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanavond vertelde een vriendin dat ze op de radio iemand had horen zeggen over een band “deze band was populair in de jaren 10”…..ze was er helemaal
![]()
van
Voor ons wel, maar wanneer je nu 20 bent was je in de jaren 10 waarschijnlijk fan van die band (was van die man die vorige week in brazilie van een balkon viel)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou geen band uit de jaren '10 kunnen noemen. Het klinkt ook wel vrij gek
Zeker!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor ons wel, maar wanneer je nu 20 bent was je in de jaren 10 waarschijnlijk fan van die band (was van die man die vorige week in brazilie van een balkon viel)
Ik zou hem (en zijn band) ook weer moeten opzoekenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeker!
(en ik weet ook niet wie er van een balkon is gevallen)
En ik weet dat dat niet in Brazilie, maar in Buenos Aires was. Het komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeker!
(en ik weet ook niet wie er van een balkon is gevallen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |